دانلود کتاب صوتی وقتی سارا مریض می‌شود + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی وقتی سارا مریض می‌شود اثر ورا روزنبری

دانلود و خرید کتاب صوتی وقتی سارا مریض می‌شود

معرفی کتاب صوتی وقتی سارا مریض می‌شود

وقتی سارا مریض می‌شود، داستانی نوشته‌ی ورا روزنبری است.

هستی سعادت این کتاب را به فارسی برگردانده است و انتشارات نردبان (واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران) آن را چاپ و منتشر ساخته است.

درباره‌ی کتاب «وقتی سارا مریض می‌شود»

سارا مریض و بیحال است. روی کل بدنش پر از دانه‌هایی شده است که همه‌جا حتی لای انگشت‌های پایش هم هستند. و بدتر از همه اینکه این دانه‌ها مرتب می‌خارند. مادر سارا او را به اتاقش می‌برد تا بخوابد اما بوی خوراکی‌های خوشمزه‌ای که از آشپزخانه می‌آید، نمی‌گذارد که سارا چشم روی هم بگذارد و کمی بخوابد. خب بیچاره سارا! حسابی حوصله‌اش از مریضی سر رفته است...

بیماری‌هایی مثل آبله‌مرغان را همه کودکان باید تجربه کنند. اما اتفاقی که در زمان بیماری‌های واگیردار می‌افتد این است که بچه‌ها بسیار بی‌حوصله می‌شوند و حتی توانایی انجام کارهای ساده‌ی روزمره مثل نقاشی کشیدن و بازی کردن را هم ندارند. خواندن کتاب وقتی سارا مریض می‌شود، به آن‌ها کمک می‌کند تا بفهمند که آن‌ها تنها بچه‌های دنیا نیستند که مریض می‌شوند و همچنین گوش دادن به یک قصه که در آن سیر بیماری و روند بهبودی نوشته شده است، باعث می‌شود تا آنان هم به دنبال دیدن این تغییرات در خودشان باشند. این داستان علاوه بر این به والدین هم کمک می‌کند تا بدانند در زمان بیماری‌های فرزندشان، چه رفتاری باید داشته باشند. 

کتاب «وقتی سارا مریض می‌شود» را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کودکان خردسال و کودکان سال‌های اول مدرسه جذاب و خواندنی است. کتاب وقتی سارا مریض می‌شود همچنین به کودکان و والدین کمک می‌کند تا بدانند برخورد صحیح در زمان بیماری کودکان باید چطور باشد.

جملاتی از کتاب «وقتی سارا مریض می‌شود»

سارا مریض بود. همه‌جای بدنش پر شده بود از دانه‌های ریز. حتی لای انگشت‌های پایش و داخل گوشش. دکتر می‌گفت که باید استراحت کند. مادر سارا او را به اتاقش برد و خواباند تا دور از سر و صدای دیگران، استراحت کند. اتاق ساکت و تاریک بود. او احساس تنهایی می‌کرد و می‌ترسید. حال سارا آنقدر بد بود که حتی نمی‌توانست یک نگاه به عکس‌های کتاب‌های داستانش بیندازد. آنقدر مریض بود که حال نداشت با مداد شمعی‌هایی که خریده، نقاشی بکشد. اصلا هیچ کاری نمی‌توانست بکند. جز خاراندن دانه‌های روی بدنش...


نظرات کاربران

کاربر ۸۱۹۱۲۴
۱۴۰۰/۰۱/۱۴

من این کتاب خواندم توصیه میکنم

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان