دانلود کتاب صوتی فرانکلین می‌بخشد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فرانکلین می‌بخشد اثر پولت بورژوا

دانلود و خرید کتاب صوتی فرانکلین می‌بخشد

معرفی کتاب صوتی فرانکلین می‌بخشد

فرانکلین می‌بخشد کتابی نوشته‌ی پولت بورژوا و تصویرگری برندا کلارک است.

این کتاب را انتشارات نردبان (واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران) به چاپ رسانده است.

این کتاب در مجموعه‌ی فرانکلین قرار دارد که به ۳۸ زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده است. 

درباره‌ی کتاب «فرانکلین می‌بخشد»

فرانکلین گاهی اوقات اشتباهاتی می‌کند. مثل همه‌ی موجودات. مثلا یکبار فراموش کرد باغچه‌ی آقای موش کور را آب بدهد. اما وقتی که هریت، خواهرش اتفاقی تنگ ماهی طلایی فرانکلین را می‌اندازد و طلایی _ماهی کوچولوی فرانکلین_  توی برکه ناپدید می‌شود فرانکلین می‌فهمد که بخشیدن، چقدر سخت‌تر از گفتن کلمه‌ی ببخشید است. 

همه‌ی کودکان تجربیاتی از این دست دارند. اما آنچه که مهم است این است که بیاموزند بعد از افتادن اتفاقات ناخوشایند، چطور باید بر احساسات منفی‌شان غلبه کنند تا بتوانند روابط خوبی که ساخته‌اند را ادامه دهند. 

پولت بورژوا در کتاب فرانکلین می‌بخشد داستانی را نوشته است که ممکن است برای هر خانواده‌ای پیش بیاید. او در حقیقت در سیر داستان نحوه‌ی برخورد صحیح را به کودکان و والدین می‌آموزد. 

کتاب «فرانکلین می‌بخشد.» را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکانی که وارد اجتماعاتی مثل مهد کودک و مدرسه شده‌اند، دوستانی دارند و تا حدی به ارتباطاتشان شکل داده‌اند، می‌توانند از این داستان لذت ببرند. همچنین بزرگسالان می‌توانند برای درک بهتر کودکان و آموختن نحوه‌ی صحیح برخورد و رفتار با کودکان از کتاب فرانکلین می‌بخشد استفاده کنند.

درباره‌ی پولت بورژوا

پولت بورژوا در سال ۱۹۵۱ در کانادا متولد شده است. در مجموعه کتاب‌هایش به اسم فرانکلین‌ها مشهور و شناخته شده‌اند به ترس‌ها، نگرانی‌ها و مشکلات رفتاری کودکان پرداخته است و ایده‌ی نوشتن این داستان‌ها را از خاطرات کودکی خودش گرفته است.  

جملاتی از کتاب «فرانکلین می‌بخشد»

در یک بعد از ظهر آفتابی، مادر فرانکلین فکری به ذهنش رسید. گفت:«خونه خیلی گرمه! بیاید عصرونه‌مون رو ببریم کنار برکه بخوریم»

فرانکلین و هریت خیلی خوشحال شدند. 

فرانکلین دوید تا لوله‌ی تنفس و کفش غواصی‌اش را بیاورد. وقتی وارد اتاق شد، چشمش به ماهی کوچولویش افتاد که داشت توی تنگ بلورش شنا می‌کرد

فرانکلین گفت: «ماهی! دوست داری به ماجراجویی بریم؟» 

نظرات کاربران

فاطمه
۱۴۰۱/۱۱/۰۳

لطفا بزارید تو بی نهایت با تشکر

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان