دانلود کتاب صوتی چرا نمی‌آی؟ + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی چرا نمی‌آی؟

چرا نمی‌آی؟ داستان کودکانه‌ای به قلم معصومه یزدانی است.

گلریز گرگانی این کتاب را تصویرگری کرده است و انتشارات نردبان (واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران) کتاب را به چاپ رسانده است.  

درباره‌ی کتاب «چرا نمی‌آی؟»

شوتک دختر کوچولوی قصه‌ی ما الان چند روزی است که انتظار مادرش را می‌کشد. روزی که صفحه‌ی تقویم صورتی بود، مامان گفت: آی آی... مامان حال خوبی نداشت و باید می‌رفت بیمارستان. به خاطر همین هم به مامانی زنگ زد و گفت بیاید پیش شوتک که تنها نباشد. 

حالا صفحه‌ی تقویم آبی شده و مامان نیامده است. 

صفحه‌ی تقویم بنفش شد و مامان هنوز نیامده است. 

دل شوتک برای مامان حسابی تنگ است...

گاهی کودکان دچار احساساتی می‌شوند که شاید نتوانند آن را به درستی بیان کنند. رفتار کودکان تحت تاثیر این احساسات قرار می‌گیرد. ممکن است رفتارهای غلطی از آن‌ها سر بزند که موجب ناراحتی بیشتر خودشان شود. خواندن کتاب چرا نمی‌آی؟ این امکان را فراهم می‌آورد که کودکان احساسات مختلفشان مثل دلتنگی را بشناسند. و یاد بگیرند که چطور می‌توانند در زمان‌هایی که دلتنگ هستند بردبار باشند. 

کتاب «چرا نمی‌آی؟» را به چه کسانی پیشنهاد می‌دهیم

داستان چرا نمی‌آی؟ برای کودکان که سال‌های اول مدرسه را می‌گذرانند، مناسب است. مربیان و والدین نیز می‌توانند این کتاب را بخوانند و با کودکانشان در این باره گفتگو کنند. 

درباره‌ی معصومه یزدانی

معصومه یزدانی متولد سال ۱۳۵۵ است. دو فرزند دارد و کارشناس زبان و ادبیات فارسی است. مجموعه‌ی شوتک که انتشارات نردبان چاپ کرده است از مجموعه کارهای او است. او همچنین دبیر تحریریه‌ی نشریه‌ی کوله‌‌پشتی هم هست.

نظرات کاربران

آیه
۱۳۹۹/۰۶/۰۴

من قبل از بدنیا اومدن نی نی مون، این قصه رو برای دخترم میذاشتم و آخرش رو خودم تغییر داده بودم که مامان شوتک با نی نی از بیمارستان اومد خونه، و با همین قصه دختر دو ساله و نیمه

- بیشتر

زمان

۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶,۵۰۰
تومان