دانلود کتاب صوتی رازهایی که نباید مخفی کرد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رازهایی که نباید مخفی کرد اثر جینین ساندرز

دانلود و خرید کتاب صوتی رازهایی که نباید مخفی کرد

معرفی کتاب صوتی رازهایی که نباید مخفی کرد

رازهایی که نباید مخفی کرد، نام اثری از جینین ساندرز است. 

جواد کریمی این داستان را به زبان فارسی برگردانده است و انتشارات نردبان (واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران) آن را چاپ و منتشر کرده است.

درباره‌ی کتاب «رازهایی که نباید مخفی کرد»

بعضی رازها باید همیشه مخفی بمانند، اما رازهایی هم هستند که نباید مخفی بمانند. مثلا رازهایی که حالمان را بد می‌کنند. 

ما باید آگاه شویم و به کودکانمان یاد بدهیم که چطور باید از خودشان مراقبت کنند. باید بدانیم و آنان را خاطر جمع کنیم که هر زمانی رازی داشتند که حالشان را بد میکرد، می‌توانند با ما به عنوان یک بزرگتر در میان بگذارند. و باید بدانیم که به عنوان یک بزرگتر چطور باید با چنین مساله‌ای رو به رو شویم. جینین ساندرز در کتابش، رازهایی که نباید مخفی کرد، به والدین هشدار می‌دهد که نسبت به هر تغییر رفتار غیر طبیعی در کودک، هشیار باشند و فضایی امنی برای کودک بسازند.

خواندن داستان رازهایی که نباید مخفی کرد به ما یاد می‌دهد که چه رازهایی نباید مخفی بمانند. چطور باید آن را با یک بزرگتر درمیان گذاشت و رفتارهای یک کودک بعد از پشت سر گذاشتن چنین تجربه‌ای چه تغییری می‌کند. 

کتاب «رازهایی که نباید مخفی کرد» را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب رازهایی که نباید مخفی کرد برای کودکانی که وارد مدرسه شدند مناسب و خواندنی است. علاوه بر این این کتاب را مربیان، والدین و دوست‌داران کودکان نیز باید مطالعه کنند.

درباره‌ی جینین ساندرز

از جنین ساندرز، نویسنده‌ی داستان رازهایی که نباید مخفی کرد، کتاب دیگری با عنوان آموزش خود مراقبی؛راهنمای والدین برای محافظت کودکان در برابر سواستفاده جنسیچاپ شده است. این کتاب در طاقچه موجود است. 

جملاتی از کتاب «رازهایی که نباید مخفی کرد»

آن دو تا با همدیگر خیلی صمیمی و خوب بودند. عالیجناب هنری رفتاری دوستانه و بامزه داشت. و آن‌ها با هم در باغ‌های قلعه، گرگم به هوا بازی می‌کردند.

اما یک روز وقتی مادر آلفرد داشت یک گوشه‌ی دور قلعه را نظافت می‌کرد، عالیجناب هنری یک طوری آلفرد را قلقلک داد که او احساس ناراحتی و دل‌پیچه کرد. قلقلک‌های عالیجناب هنری دیگر بامزه نبودند. او گاهی هم به اندام‌های خصوصی آلفرد دست می‌زد و آن‌جا را قلقلک می‌داد. حتی وقتی آلفرد ازش خواست که بس کند، او باز هم به کارش ادامه داد.

عالیجناب هنری گفت: سخت نگیر آلفرد! این فقط یک شوخیه... هیچوقت هم نباید درباره‌ی این قلقلک بازی به کسی چیزی بگی...

نظرات کاربران

Elahe
۱۴۰۱/۰۴/۲۰

خیلی بد😐

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان