دانلود کتاب صوتی من و مامانم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی من و مامانم

من و مامانم نام کتابی از مرسر مایر است.

این کتاب در مجموعه‌ی ماجراهای کریتر قرار دارد. هایده کروبی مترجم آن است و انتشارات نردبان (واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران) آن را به چاپ رسانده است. 

درباره‌ی کتاب «من و مامانم»

من و مامانم قرار است با هم به شهر برویم. بلیت قطار بخریم و  قطارسواری کنیم و به موزه هم سر بزنیم. توی موزه وقتی یک تخم دایناسور برداشتم تا به مامان نشان دهم، یک نفر دوید و آن را از دستم گرفت، اما من که نمی‌خواستم با آن نیمرو درست کنم! 

کتاب من و مامانم از زبان یک بچه‌ی کوچک روایت می‌شود. او داستان روزی که همراه مادرش به موزه رفتند را تعریف می‌کند و  اتفاقاتی که در آن روز برایش افتاده و خرابکاری‌هایی که انجام داده است. در این داستان به رفتارهایی که باید در یک محیط عمومی از خودمان نشان دهیم اشاره‌هایی می‌شود و می‌تواند راهنمای بسیار خوبی برای آغاز گفتگو میان پدر و مادر و فرزندان باشد. مثلا وقتی قرار است سوار قطار بشویم باید چه کاری انجام دهیم؟ در یک محیط عمومی مثل موزه، آکواریوم یا رستوران چه رفتارهایی مناسب است و ...

علاوه بر این، داستان من و مامانم همراهی یک روز یک کودک با مادرش است که برای کودکان و مادران، بسیار لذت‌بخش و خواندنی است. 

کتاب «من و مامانم» را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب من و مامانم حجم بسیار کمی دارد. به همین دلیل برای کودکان خردسال و کودکانی که سال‌های اول مدرسه را می‌گذرانند، جذاب و خواندنی است. 

درباره‌ی مرسر مایر

مرسر مایر که اکنون بیش از ۷۰ سال سن دارد، نویسنده و تصویرگر آمریکایی کتاب‌های کودکان است که تاکنون بیش از ۳۰۰ کتاب برای کودکان منتشر کرده است. «کریتر کوچولو»، که شخصیت اصلی کتاب من و مامانم نیز هست، یکی از شناخته شده‌ترین شخصیت‌های است که او خلق کرده است.

جملاتی از کتاب «من و مامانم»

رفتیم شهر. من و مامانم دوتایی. مامان به من پول داد تا بلیت قطار بخرم. 

می‌خواستم دست مامانم را بگیرم تا سوار قطار بشود، ولی چون پله‌های قطار خیلی بلند بود، مامانم دستم را گرفت تا من سوار قطار بشوم...

نظرات کاربران

المپیان؟:)
۱۳۹۹/۰۵/۳۰

من این کتاب را در کودکی به صورت چاپی خواندم و برای هر کودکی هم که خواندم دوست داشته من هم دوستدار این مجموعه کتاب هستم حتما برای کودکانتان تهیه کنید😍👌

AFH
۱۴۰۲/۱۲/۲۴

به نظر من کتاب خوبی بود و خواهر من دوست داشت

Nik
۱۴۰۱/۰۲/۲۰

۶دقیقه و۱۳هزارتومان؟؟؟؟؟؟؟

M.M
۱۴۰۰/۰۳/۰۵

عالی عالی عالی

کاربر ۱۴۸۰۵۶۶
۱۳۹۹/۱۱/۲۹

صدای گوینده جذاب نبود بشدت معمولی

زمان

۴ دقیقه

حجم

۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ دقیقه

حجم

۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان