دانلود کتاب صوتی فاصله‌ات را با من حفظ کن! + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فاصله‌ات را با من حفظ کن! اثر جولیا  کوک

دانلود و خرید کتاب صوتی فاصله‌ات را با من حفظ کن!

معرفی کتاب صوتی فاصله‌ات را با من حفظ کن!

فاصله‌ات را با من حفظ کن! نام کتابی از جولیا کوک است.

این کتاب را عرفانه جوادپور به فارسی برگردانده و انتشارات نردبان (واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران) چاپ کرده است.

درباره کتاب «فاصله‌ات را با من حفظ کن»

حتما برای شما هم پیش آمده است که جایی باشید و بقیه افراد مرتب بهتان بچسبند و اذیت شده باشید. لوئیس قصه‌ی ما هم عاشق فضانوردی است. او فاصله‌ی بین ستاره‌ها و سیاره‌ها را بلد است اما چیزی درباره‌ی فضای شخصی نمی‌داند. گاهی اوقات به آدم ها برخورد می‌کند و معلمش مرتب به او تذکر می‌دهد. اما یک روز تصمیم می‌گیرد لوئیس را به کلاس فضای شخصی بفرستد.

جولیا کوک در کتابش فاصله‌ات را با من حفظ کن! به این موضوع پرداخته و به کودکان می‌آموزد چگونه و با رعایت چه نکاتی می‌توانند به حق و حقوق فردی دیگران احترام بگذارند. 

کتاب فاصله‌ات را من حفظ کن! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب فاصله‌ات را با من حفظ کن! برای همه کودکان جذاب و مناسب است. اما اگر شما هم کودکی را می‌شناسید که مرتب به دیگران برخورد می‌کند، آن‌ها را هل می‌دهد یا بلد نیست چطور به فضای شخصی خودش یا دیگران احترام بگذارد، این کتاب را به او بدهید. 

درباره‌ی جولیا کوک

جولیا کوک نویسنده‌ی کتاب فاصله‌ات را با من حفظ کن! یکی از پرکار ترین نویسنده‌های کودک و نوجوان در دنیا است. مجموعه‌ کتاب‌های او تحت عنوان کتاب‌های جولیا درباره‌ی مهارت‌های زندگی هستند و تا به حال حدود ۳۰ عنوان از این مجموعه نوشته شده است. حق نشر کتاب‌های جولیا کوک در ایران به دفتر انتشارات فنی کودکان (نردبان) واگذار شده است.

جملاتی از کتاب «فاصله‌ات را با من حفظ کن!»

من لوئیسم. همه می‌گویند تو دست و پای دیگرانم. اما خودم که اینطوری فکر نمی‌کنم. آخر من فضانوردم. فاصله‌ها را خیلی خوب می‌شناسم...

نظرات کاربران

دنیا
۱۳۹۹/۱۱/۲۲

(به نظر من این کتاب خیلی زیباست . این کتاب در مورد پسر بچه است که هیچ وقت فاصله اش را با کسی حفظ نمی کند . این کتاب حس خوبی به من دست داد و به من مطلب هایی

- بیشتر
زینب آزادواری
۱۴۰۲/۰۲/۱۸

خیلی ممنون از نویسنده.

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان