دانلود کتاب صوتی من عشق هستم با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی من عشق هستم اثر سوزان ورده

دانلود و خرید کتاب صوتی من عشق هستم

معرفی کتاب صوتی من عشق هستم

کتاب صوتی من عشق هستم نوشتهٔ سوزان ورده و ترجمه‌شده توسط دپارتمان ترجمهٔ مهرسا و با صدای گروه گویندگان انتشارات مهرساست. انتشارات مهرسا این کتاب صوتی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب صوتی من عشق هستم

عشق همه‌جاست! عشق در درون همه‌ٔ ماست و می‌توانیم حضور آن را در دنیای اطراف خود حس کنیم. گاهی اتفاق‌هایی می‌افتد و تازه یادمان می‌آید عشق هم ممکن است گم شود و آن‌وقت است که باید دنبالش بگردیم. اگر به ندای قلبمان گوش کنیم، همیشه حضور عشق را حس می‌کنیم. مثل شخصیت اصلی کتاب صوتی من عشق هستم.

شنیدن کتاب صوتی من عشق هستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید هم‌دردی را به کودکان چهارپنج‌ساله توضیح دهید این کتاب را برای آن‌ها تهیه کنید. این کتاب حتی فراتر از آن را نیز به کودکان می‌آموزد.

این کتاب با کلماتی بسیار ساده، مفاهیم عمیق را آموزش می‌دهد. کتاب صوتی من عشق هستم به شیوه‌ای درست پیام مهربانی و هم‌دردی را انتقال می‌دهد.

درباره‌ سوزان ورده

سوزان ورده (Suzan Verde) با برادر بزرگ‌ترش در محله‌ٔ گرین‌ویچ نیویورک بزرگ شد. او در کودکی، بیشتر اوقات شلوارهای دم‌پا‌ی پاچه‌گشاد با بندشلواری‌ رنگین‌کمانی می‌پوشید و با اسکیت کل محله را متر می‌کرد. همیشه هم چند تا گچ در جیبش برای لی‌لی‌بازی کردن داشت.

خانه‌ٔ آنها پر از کتاب بود، همیشه موسیقی پخش می‌شد و بوی کیک شکلاتی که مادرش برای رستوران‌ محله می‌پخت از خانه می‌آمد. سوزان معمولا داستان می‌نوشت و شعر می‌سرود، او نوشته‌هایش را به خانواده، دوست‌وآشنا و نشریه شعر دبیرستان هم نشان می‌داد. به‌گفته‌ٔ مادرش، سوزان از وقتی که داخل شکم مادرش بود به ادبیات علاقه داشت و این علاقه هیچ‌گاه کم نشد.

عاقبت، او به همپتونز رفت و مدرک کارشناسی تربیت‌مدرس را گرفت و در یک مدرسه‌ٔ ابتدایی غیرانتفاعی معلم شد. او حتی در کنفرانس ادبیات کودک استونی‌بروک شرکت ‌کرد. هرچند که سوزان دیگر معلم دبستان نیست، اما او حالا مدرس یوگا کودکان شده است و باز با کودکان ارتباط دارد.

سوزان هم‌اکنون در شرق نیویورک، در میانه‌ٔ گالری‌های هنری، کتاب‌های مصور و لوگوها با دوقلوهایش، جاشوا و گابریل و دخترش سوفیا زندگی می‌کند. آنها همیشه الهام‌بخش او هستند، چون اجازه نمی‌دهند که او طرز فکر کودکان را از یاد ببرد و کودک درون او را همیشه زنده نگه می‌دارند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ دقیقه

حجم

۱۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ دقیقه

حجم

۱۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان