دانلود کتاب صوتی سریع و آهسته فکر کن (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سریع و آهسته فکر کن (خلاصه کتاب) اثر دنیل کانمن

دانلود و خرید کتاب صوتی سریع و آهسته فکر کن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی سریع و آهسته فکر کن (خلاصه کتاب)

کتاب سریع و آهسته فکر کن اثری از دنیل کانمن است.

این کتاب را گروه گردآوری و ترجمه سبکتو منتشر کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب سریع و آهسته فکر کن

بیشتر مردم، حتی هنگام خطا هم به خود اطمینان دارند. اما اگر ناظری داشته باشیم که بدون طرفداری قضاوت کند، خطاها به تدریج رفع خواهند شد. کانمن با هدف بهبود توانایی تشخیص و درک بهتر خطاها  در کتابش، سریع و آهسته فکر کن به خطاهای شناختی می‌پردازد و به شما می‌آموزد که کجا می‌توانید به مغز خود اعتماد و از آن پیروی کنید و در چه مواقعی مجاز به نادیده گرفتن آن هستید.

کتاب سریع و آهسته فکر کن از دنیل کانمن، حاصل ده‌ها سال تحقیق است، که منجر به برنده شدن جایزه نوبل شد. این کتاب نقش کانمن را در درک امروز ما از روانشناسی و اقتصاد رفتاری نشان می‌دهد. کانمن و همکارانش، که کارشان در این کتاب به طور کامل مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، سهم قابل توجهی در درک امروز ما از ذهن انسان داشته‌اند. اکنون بهتر می‌دانیم چگونه تصمیم می‌گیریم، چرا در قضاوت بعضی خطاها تا این حد رایج هستند و چگونه می‌توانیم خودمان را ارتقا دهیم. 

کتاب سریع و آهسته فکر کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب سریع و آهسته فکر کن را در گروه موفقیت و خودیاری و مدیریت و کسب و کار قرار می‌دهند. بنابراین خواندن این کتاب برای افرادی که به دنبال بهبود شرایط کسب و کار خود هستند یا نیاز دارند که بتوانند در تصمیم‌گیری‌هایشان دقیق‌تر و بهتر عمل کنند، می‌تواند مفید و جذاب باشد. 

درباره دنیل کانمن

دنیل کانمن، دارای مدرک دکتراست و در سال ۲۰۰۲ برنده جایزه نوبل در  رشته اقتصاد شد. او محقق ارشد دانشکده امور عمومی و بین الملل وودرو ویلسون، استاد افتخاری روانشناسی و امور عمومی دانشکده وودرو ویلسون، استاد افتخاری روانشناسی یوجین هیگینز دانشگاه پرینستون است.

نظرات کاربران

اهم
۱۳۹۸/۰۹/۲۴

نمونه مناسب برای تصمیم‌گیری خرید نیست، بیشتر حاوی موسیقی و بعد عنوان و شرح حال نویسنده‌ست. هدف گوش کردن به نمونه باید این باشه که آیا گوینده توانایی ارائه خلاصه رو داره یا نه و این که آیا خلاصه مناسب

- بیشتر
حمید هادیان
۱۳۹۹/۰۷/۱۷

عنوان کتاب هست، "thinking, fast and slow" به عبارتی میشه "فکرکردن، سریع و تند "، درواقع توصیف دونوع فکر کردن، فکر کردن سریع و فکر کردن کند یا آهسته، از عنوان ترجمه میشه که حتی مترجم نفهمیده کتاب چی می

- بیشتر
لیلی
۱۳۹۸/۰۹/۰۲

سلام کسی از دوستان میتونه این کتابو هدیع بده بهم نمیتونم بخرمش ?

زمان

۴۰ دقیقه

حجم

۳۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۰ دقیقه

حجم

۳۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
تومان