دانلود کتاب صوتی استقلال مالی (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی استقلال مالی (خلاصه کتاب) اثر دادبه دادمهر

دانلود و خرید کتاب صوتی استقلال مالی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی استقلال مالی (خلاصه کتاب)

در این میکروکتاب صوتی، رابرت کیوساکی از ۶ قدمی می‌گوید که با همسرش از بی‌خانمانی تا استقلال مالی پیموده‌اند. اینکه چطور از یک کارمند یا خویش‌فرما به یک کارآفرین یا سرمایه‌گذار تبدیل شویم. چطور در این مسیر دارایی‌های واقعی خود را افزایش دهیم و از بدهی‌های خود بکاهیم. رابرت همچنین به طور مفصل مدل چهار وجهی گردش پول خود را معرفی و آموزش می‌دهد تا با واقعیت‌های کسب درآمد بیشتر آشنا شوید. اگر دانش استقلال مالی را یاد بگیرید، متوجه می‌شوید که چقدر سریع دنیای شما تغییر خواهد کرد پس با ترس‌ها و تردید‌های خود روبرو شوید و مطمئن باشید با مطالعه این میکروکتاب درهای دنیاهای جدیدی به رویتان باز خواهد شد. یادتان باشد وقتی کارمند هستید وظیفه شما به جای ثروتمند کردن خودتان، ثروتمند کردن دیگران است. رابرت کیوساکی دوران کودکی جالبی داشته و از تجربه دو پدر بهرمند شده است! یکی پدر واقعی او که فردی تحصیل کرده با شغل دولتی و عالی بود اما زندگی متوسطی داشت و رابرت در کتاب‌هایش او را پدر فقیر معرفی می‌کند و دیگری پدر دوستِ صمیمی‌اش که بدون تحصیلات دانشگاهی بود اما توانسته بود یک میلیونر خودساخته شود و رابرت نام او را پدر پولدار گذاشته بود. اولین و معروف‌ترین کتاب وی پدر پولدار پدر فقیر است که به نظرهای این دو پدر و دوران کودکی‌اش می‌پردازد اما او در ادامه سری کتاب‌هایش به صورت تخصصی به بیان نظرهای پدر پولدار و ارایه راهکارهای هوشمندانه و ملموس برای رسیدن به ثروت می‌پردازد. وی علاوه بر نویسندگی یکی از ثروتمندترین افراد امریکا و فعال در حوزه سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات است.
معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

Elle
۱۴۰۱/۰۲/۱۵

میکرو کتاب رابرت کیوساکی ، نکات کلیدی و کاربردی بسیاری در زمینه مدیریت پول و سرمایه دارد و با معرفی قدم های لازم جهت موفقیت و مهارت در استقلال مالی به اختصار هرکدام را توضیح میدهد .

erfan
۱۳۹۹/۰۱/۲۸

روش خاصی را معرفی نمیکنه که به استقلال مالی برسید و کلیات را بیان می‌کند.

محمد
۱۳۹۸/۰۷/۱۶

سلام یک گروه زدم در تلگرام برای تبادل نظر در مورد کتاب ها تشریف بیارین @katab010

زمان

۱ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۸۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۸۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان