دانلود کتاب صوتی از خوب به عالی (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی از خوب به عالی (خلاصه کتاب) اثر جیم کالینز

دانلود و خرید کتاب صوتی از خوب به عالی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی از خوب به عالی (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی از خوب به عالی اثری نوشته‌ی جیم کالینز است.

این کتاب توسط گروه گردآوری و ترجمه سبکتو منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

درباره‌ی کتاب صوتی از خوب به عالی

کتاب صوتی از خوب به عالی کتابی است درباره‌ی روش‌ها و راهکارهای بهبود کسب و کار. جیم کالینز در این کتاب تلاش کرده است تا به یک پرسش پاسخ بدهد: چرا بعضی از شرکت‌ها پیشرفت می‌کنند و بعضی دیگر نه؟

برای یافتن پاسخ این سوال جیم کالینز و تیم تحقیقاتی‌اش، شرکت‌هایی که پس از سال‌ها عملکرد متوسط، پیشرفت پایداری داشته‌اند را شناسایی کرده و عواملی که باعث تفاوت آنها از رقبایشان شده است را مشخص کردند. این عوامل شامل مفاهیم کلیدی چون: رهبری، فرهنگ و مدیریت استراتژیک بودند.

نتایج این تحقیقات را در کتاب از خوب به عالی می‌توانید ببینید.

کتاب صوتی از خوب به عالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی از خوب به عالی برای تمام مدیران شرکت‌ها و تمام افرادی که دوست دارند کسب و کارشان را بهبود ببخشند، مفید، خواندنی و کاربردی است.

درباره‌ی جیم کالینز

جیم کالینز، نویسنده، مدرس و مشاور مدیریت است. او در دانشکده کسب و کار استنفورد تدریس کرده و سال‌های پی‌درپی با مجله‌های فورچن و بیزینس ویک همکاری داشته است. کتاب قبلی او با عنوان «ساختن برای ماندن» بیش از ۴ میلیون نسخه فروش داشته است.

جملاتی از کتاب از خوب به عالی

آیا تا به حال به این نکته توجه کرده‌اید که در بیشتر مواقع در سطح جامعه، سازمان، زندگی و ... تنها برای رسیدن به سطحی خوب تلاش کرده‌اید و با رسیدن به آن قانع می‌شوید؟ کتاب حاضر با بیان این جمله که خوب دشمن عالی است، ذهن مخاطبان خود را به این سمت سوق می‌دهد که چرا تلاش نکنیم که از خوب به عالی برسیم؟

معرفی نویسنده
عکس جیم کالینز
جیم کالینز

جیم کالینز نویسنده معروف کتاب‌های مدیریت است که در ۲۵ ژانویه ۱۹۵۸ در کلرادو آمریکا متولد شد. او مدرک لیسانس و MBA خود را از دانشگاه استنفورد و دکتری افتخاری را از دانشگاه کارادو گرفت. کالینز فردی است که عمر خود را به تحقیق و پژوهش در زمینه مدیریت گذرانده. کارنامه زندگی او پر از کتاب‌های مختلف است. کتاب‌هایی که برخی از آن‌ها حتی تا ده میلیون نسخه در جهان هم به فروش رسیده‌اند.

نظرات کاربران

m1378330
۱۴۰۲/۰۱/۲۰

بیش از حد خلاصه شده و گوینده یکنواخت متن را میخواند.

آذر
۱۴۰۱/۰۸/۰۴

فکر کنم خلاصه بود.

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
تومان