دانلود کتاب صوتی فراتر از اثر مرکب با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فراتر از اثر مرکب اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی فراتر از اثر مرکب

نویسنده:دارن هاردی
انتشارات:ناشر مؤلف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی فراتر از اثر مرکب

فراتر از اثر مرکب نوشته دارن هاردی کتابی درباره توانایی‌های درونی است.

خلاصه کتاب فراتر از اثر مرکب

دارن هاردی در این سمینار در مورد توانایی‌های درونی صحبت می‌کند و معتقد است که توانایی‌های درونی شما از آنچه هم‌اکنون در حال انجام آن هستید خیلی بیشتر است. دارن هاردی معتقد است که دست یافتن به موفقیت بسیار ساده و آسان است به مورد بسیار جالبی اشاره می کند و آن این است که حتما لازم نیست کاری که انجام می‌دهید را دوست داشته باشید اما آن را انجام دهید چون شما موفقیت را دوست دارید فرق بین افراد موفق و ناموفق هم در همین است که افراد موفق دوست ندارند و انجام می‌دهند و افراد ناموفق دوست ندارند و انجام نمی‌دهند اینگونه است که افراد موفق متمایز از بقیه هستند.

جملاتی از کتاب صوتی اثر مرکب

هیچ بهانه‌ای مورد قبول نیست همه در هر شرایطی که هستند باید از کل توانایی‌های خود استفاده کنند هر شرایط بدی که در گذشته بوده باید شما را قوی‌تر و محکم‌تر کند و حتی باید از مشکلات گذشته به عنوان اهرم قدرت استفاده کرد.

در اصل مشکلات گذشته تمرین‌هایی هستند که قدرت امروز شما را می‌سازند دارن هاردی این‌گونه ادامه می‌دهد که از خود سه سوال مهم بپرسید.

اول اینکه آیا چیزهایی که یاد گرفته‌ام را بدان عمل می‌کنم.

دوم اینکه آیا چیزهای بیشتری هست که می‌توانم یاد بگیرم.

سوم این‌که آیا تمامی کارهایی که انجام داده در زمینه موفقیت نتیجه‌ای هم داشته است؟

این خود شما هستید که با انتخاب‌هایی که در زندگیتان می‌کنید در جای کنونی قرار گرفته‌اید نتیجه‌ی زندگی شما انتخاب‌های شما هستند نه کس دیگری.

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

حمید حسین وند
۱۴۰۱/۰۸/۱۷

با اختلاف بدترین، افتضاح ترین و غیر قابل قبول ترین صدایی هست که تا حالا شنیدم. تو همون چند کلمه اولش فکر کردم شوخیه بعد دیدم نه داره انگار با قر و فر کتاب میخونه بستمش. ترجیح میدم گوش ندم کلا

- بیشتر
گل نرگس
۱۴۰۲/۰۱/۱۶

کتاب با این صدا و بخصوص با این نحوه خوانش واااااااااقعا غیر قابل تحمله ولی چون خریدم ناچارم تمام سعیم رو بکنم تا مفهوم و هدف کتاب رو بفهمم وااااقعا سخته،😢 از خانم نازنین خواهش میکنم روی صداشون کار کنند و

- بیشتر
rezasolouki
۱۴۰۱/۰۶/۰۵

واقعا با این صدا نمیشه گوش داد کتابو

فرزاد محقق
۱۴۰۰/۰۴/۲۷

دوست عزیز ،برادر من،گرامی حداقل برای خودتون که دارید کتاب در زمینه موفقیت فردی کتاب در اختیار خواننده قرار میدید ارزش قایل بشید صدای گوینده فاجعه است😀 عزیز طرف مرد هستش شما گوینده زن گذاشتی اونم با این صدای خنده دار و مضحک به

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۱۴۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۱۴۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان