دانلود کتاب صوتی رازهایی درباره مردان با صدای فرناز مرکباتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رازهایی درباره مردان اثر باربارا دی‌آنجلیس

دانلود و خرید کتاب صوتی رازهایی درباره مردان

معرفی کتاب صوتی رازهایی درباره مردان

کتاب صوتی رازهایی درباره مردان نوشتهٔ باربارا دی آنجلیس و ترجمهٔ هادی ابراهیمی و با صدای فرناز مرکباتی است و آوانامه آن را منتشر کرده است. آن‌چه می‌بایست هر زنی بداند را در این کتاب صوتی می‌شنوید و البته اینکه سردکننده‌های جنسی چیستند؟

درباره کتاب صوتی رازهایی درباره مردان

رازهایی دربارهٔ مردان نوشتهٔ دکتر باربارا دی آنجلیس، نویسندهٔ آمریکایی و مشاور خانواده است. این کتاب پرفروش‌ترین کتاب سال بوده است. این کتاب به مسائلی می‌پردازد که هر زنی باید بداند. عمدهٔ بحث آن دربارهٔ شناخت عوامل سردی جنسی در مردان است.

در این کتاب، باربارا دی آنجلیس (Ph.D و متخصص روان‌شناسی ارتباطی) دانش و بینش خود را با شما در میان گذاشته و راهنمایی‌هایی را در مورد مردان به شما می‌کند تا روابطی همیشگی و موفق با مردان زندگی‌تان داشته باشید.

احساس واقعی مردان نسبت به زنان، روابط، عشق و عمل جنسی چیست، رازهایی دربارهٔ روابط جنسی که مردها هرگز به شما نخواهند گفت، چگونه به مرد زندگی‌تان کمک کنید تا از لحاظ احساسی و عاطفی باز شود، شش اشتباه بزرگ که زن‌ها در روابط خود با مردها مرتکب می‌شوند، پنج راز بزرگ دربارهٔ مردها، منظور واقعی مردها از آنچه که در ظاهر می‌گویند چیست، چرا مردها همواره نیاز دارند که کارها را به درستی انجام دهند، بیست سردکنندهٔ جنسی مردها، چگونه به همان میزانی که عشق می‌ورزیم، عشق نیز دریافت کنیم، راجع به مردها و روابط جنسی چه می‌دانید، موضوعاتی هستند که در این کتاب گویا مطرح شده‌اند.

 آزمون‌های استانداردشدهٔ این کتاب را انجام دهید و نتایج را بررسی و ارزیابی کنید.

این کتاب صوتی ارزشمند، نور تازه‌ای بر اسرار ناشناخته‌ دنیای مردانه می‌تاباند. دانستن آن‌ها می‌تواند شما را به زنی به مراتب نیرومندتر تبدیل کند و روابطتان با مردها را برای همیشه متحول سازد.

شنیدن کتاب صوتی رازهایی درباره مردان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به همهٔ زنان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره باربارا دی آنجلیس

باربارا دی آنجلیس روان‌شناس، مشاور روابط، سخنران و نویسنده در زمینهٔ رشد شخصی است. آثار او از پرفروش‌ترین کتاب‌های روان‌شناسی هستند که بیش از ۸ میلیون نسخه از آن فروخته شده‌ و در سراسر جهان به بیشتر از بیست زبان به چاپ رسیده‌ است. اولین کتاب او، «چگونه می‌توان عشق ورزید؟» یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های زمان خود شد و برنده جایزه Infomercial به عنوان بهترین کتاب سال ۱۹۹۴ انتخاب شد.

کتاب‌های او از این قرار هستند:

رازهایی دربارهٔ مردان که هر زنی باید بداند: کتابی دربارهٔ عشق و روابط جنسی (۱۹۹۱)

رازهایی دربارهٔ زنان که هر مردی باید بداند: کتابی جامع دربارهٔ شناخت زنان (۲۰۰۲)

سوپ مرغ برای تقویت روح همسران: داستان‌هایی ایدئال برای زندگی با عشق (۲۰۰۳)

اعتماد به نفس

با هم بودن

راهنمای زناشویی موفق

کتابچهٔ تمرین‌ها، آزمون‌ها و راهنمای شخصی

ده راز زندگی که هر زنی باید بداند

رازهای عشق ورزی

چطور به این وضعیت دچار شدم؟ (۲۰۰۵)

شناخت عشق واقعی

الهام‌هایی دربارهٔ عشق

آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ 

راز موفقیت زنان در اجتماع

اعتماد به نفس (آن را بیابید و با آن زندگی کنید)

دگرگونی و تحول روح (کتابی مانند وسیلهٔ نقلیه برای سفر به اعماق وجود خود و دگرگونی زندگی با تغییر گسترده و کامل روح و تاثیر شگرف بر زندگی خواننده) کتابی حاصل ۸ سال دوری و انزوا برای آموختن در محضر استادان عرفان.

بخشی از کتاب صوتی رازهایی درباره مردان

«چرا مردها همواره سعی در مغلوب نمودن زن‌ها داشتند؟

تا همین اواخر که روش‌های جلوگیری از حاملگی هنوز ابداع نشده بود، نقش‌هایی که مردها و زن‌ها ایفا می‌کردند، صرفآ از این واقعیت ساده سرچشمه می‌گرفت که زن‌ها می‌توانند حامله شوند و بچه‌هایی بپرورانند، اما مردان نمی‌توانند. بیایید به زندگی ساکنین عصر حجر هنگامی که با هم به شکار می‌رفتند نگاهی بیاندازیم:

چنان‌چه جیل مایل نباشد که در موضع ضعیف‌تری نسبت به جک قرار بگیرد، بهتر است با او همبستر نشود، چرا که به مجرد این که این کار را بکند، حامله خواهد شد و جایگاه برابر خود را با او از دست خواهد داد و بزودی سنگین شده و قادر نخواهد بود بدود. بعد از آن بچه‌ای به دنیا خواهد آورد که مجبور است به او شیر داده و از او مواظبت کند و دائمآ مراقبش باشد و از غار بیرون نرود. در نتیجه دیگر نمی‌تواند همراه جک برای پیدا کردن غذا بیرون برود. هنگامی که سه یا چهار بچه داشته باشد، برای همه موارد به جک متکی خواهد بود. چرا که بچه‌ها تمامی اوقاتش را پر خواهند کرد. این در حالی است که جک و تمامی دوستان مردش تمام قدرت و نفوذ رابطه را تنها به این دلیل در دست خواهند داشت. این آنان هستند که شکار می‌کنند، غذا می‌یابند و گوشت را توزیع می‌نمایند. آن که بیشتر کار می‌کند، رئیس قبیله می‌شود. چنان‌چه با این مردها مهربان نباشند و با آن‌ها خوش رفتاری نکنند و از قوانینشان اطاعت ننمایند، می‌توانند چنین تصمیم بگیرند که اصلا به آن‌ها گوشتی داده نشود. در این صورت آن‌ها خواهند مرد، به همین سادگی. شاید به همین دلیل است که هنوز هم برخی از مردها از فکر این که زن‌هایشان به سر کار بروند و پول در بیاورند تا سر حد مرگ می‌ترسند. چرا که حالا دیگر زنشان به‌خاطر گوشت به آن‌ها وابسته نخواهد بود و می‌تواند سهم خودش را از بیرون به خانه بیاورد. اگر چه قرن هاست که دیگر مردها برای غذا شکار نمی‌کنند، اما زن‌ها هنوز به خانه‌هایشان چسبیده‌اند و به‌خاطر قابلیت بارور شدن، قدرت اقتصادی همواره در دست مردان بوده و به‌همین دلیل کنترل رابطه را نیز آنان در دست دارند.»

نظرات کاربران

ygn
۱۳۹۹/۰۸/۰۲

خیلی کتاب خوبیه😍واقعا بهم کمک کرد. به نظرم هر خانومی باید این کتابو بخونه❤️

Tin4
۱۴۰۰/۰۵/۲۱

خیلی گرونه پی دی افش تو گوگل هست، لطفا تخفیف بزارین

Mona Honey
۱۳۹۹/۰۴/۱۲

به نظرم این کتاب عالیه و ضروریه که هر خانمی برای یکبار حداقل مطالعه کنه.کلا کتاب های باربارا همگی عالی هست.

zohoor
۱۳۹۸/۱۲/۱۰

من این کتابو وقتی عقد کردم یعنی اول ازدواجم گوش کردم و به نظرم یکی از دلایل رابطه خوبم با همسرم این کتاب بود 👌🏻 کلا کتاب خوندن درمورد ازدواج باعث میشه با خیلی از مسائل زندگی که ممکن بود

- بیشتر
yekta
۱۳۹۹/۰۶/۲۱

بی نظیره

کاربر ۳۴۵۹۸۷۲
۱۴۰۰/۰۸/۲۷

من آقا هستم، هر دو کتاب رو گوش دادم، خیلی مفیده، فقط یه ایراد کلی داره و اونم اینه: من ابتدا کتاب زارهایی درباره زنان رو گوش دادم، به قسمت ۲۴ که رسیدم دیگه داشت از یه نکته‌ای حالم بهم

- بیشتر
فاطیما
۱۴۰۱/۰۶/۱۴

این کتاب برای شناخت آقایون واقعا واجبه. من از گوینده و ترجمه اش راضی بودم

masome beigi
۱۴۰۰/۰۵/۱۲

کتابی با محتوای عالی اما صدای گوینده بسیار خسته کننده و یکنواخت

مژگان
۱۴۰۲/۰۹/۲۸

بعد از خوندن این کتاب متوجه شدم چقدر اشتباه میکردم و اصلا فکرش راهم نمیکردم، به همه خانمها توصیه میکنم حتما بخونند.

کاربر 3823637
۱۴۰۳/۰۱/۱۵

آموزنده و مفید بود مطالبی توش هست که خیلی ازما خانوم ها ازش بی اطلاع هستیم. بعداز خوندن کتاب متوجه میشید که تا الان چقدر اشتباه فکر میکردید .راه رهایی از خیلی مشکلات رو بهتون میگه .

زمان

۱۱ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۹۳۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۹۳۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۷,۰۰۰
تومان