دانلود کتاب صوتی تمرکز روی هدف با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تمرکز روی هدف اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی تمرکز روی هدف

معرفی کتاب صوتی تمرکز روی هدف

کتاب صوتی «تمرکز روی هدف» نوشته برایان تریسی در زمینه تمرکز برای رسیدن به هدف‌ نوشته شده است.

همانطوری که انرژی متمرکز در اشعه لیزر می‌تواند فولاد را برش دهد، توانایی شما در تشخیص، مهم‌ترین عامل موفقیت‌تان در هر وضعیتی‌ است. یعنی اگر شما بتوانید هدفتان را به درستی تشخیص دهید، درصد موفقیت‌تان بسیار بالا می‌رود، زیرا هدف است که انسان را به حرکت در‌آورده و به او نیرو می‌دهد تا در رسیدن به آن، تمام مشکلاتی که بر سر راهش می‌آید را حل کند و اراده مستحکم برای رسیدن به آرزویش داشته باشد.

این کتاب، گامی‌ است برای پیش بردن شما در موفقیت کاری‌تان و این‌که در عین حال وقت بیش‌تری برای فعالیت‌های شخصی داشته باشید. با گوش سپردن به این کتاب شما درمی‌یابید که چطور توانایی‌هایی‌تان را بشناسید و چگونه از آن‌ها در حوزه‌های مختلف استفاده کنید و بتوانید پاسخی برای این سؤال داشته باشید که: «حقیقتاَ می‌خواهید با زندگی‌تان چه کنید؟»

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

anita
۱۳۹۸/۰۹/۰۳

واقعا صداش خوب نیست چون انگار داره برا بچه ها قصه میگه .همچین متن هایی رو باید یه نفر با صدای قوی ومحکم وبا جذبه قرائت کنه .

۲۲۶۴۹۲۶
۱۳۹۹/۰۹/۱۶

لطفاخود کتاب اصلی روهم توطاقچه بذارید،بعضی ها دوست دارن خودشون کتاب رو بخونندمگراینکه یک گوینده خوب اون رو گفته باشه که صوتی اش رو گوش بدند مثل حسن رضاییان نه این گوینده شما

کاربر 4235725
۱۴۰۲/۰۷/۰۴

با صداش خوابم میبره

Hamid Sheybani
۱۳۹۸/۰۱/۲۰

حقیقتا صدای زن قدرت و تاثیری مثل صدای مرد رو نمیزاره با این حال صدای رسا و خوبی دارند.

زمان

۱ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۹۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۹۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان