دانلود کتاب صوتی از دولت عشق با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی از دولت عشق اثر نازنین آذرسا

دانلود و خرید کتاب صوتی از دولت عشق

انتشارات:ناشر مؤلف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۴۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی از دولت عشق

کتاب صوتی از دولت عشق نوشتهٔ کاترین پاندر و ترجمهٔ گیتی خوشدل است. نازنین آذرسا گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی مشهور، راهی به سوی کامیابی را پیش روی شنوندهٔ خود قرار می‌دهد.

درباره کتاب صوتی از دولت عشق

کتاب صوتی از دولت عشق بر جملات تأکیدی مثبت و تأثیر آن‌ها در زندگی تأکید می‌کند. کاترین پاندر معتقد است که عشق در باطن ما جای دارد و ما می‌توانیم از آن بهره‌مند شویم. تمام آنچه که با محبت به‌دست می‌آید، شفا و سلامتی، عشقی، توانگری و شادی در وجود ما نهفته است و تنها باید راه رسیدن به آن پیدا کنیم. با کمک عشق الهی که یکی از قوای ذهن ما است، می‌توانیم به تمام چیزهایی دست یابیم که در زندگی به‌دنبال آن هستیم. این کتاب بر این اصل استوار است که نوع بشر باید به‌دنبال بیداری معنوی خود باشد. این بیداری از طریق نوشتن نامه به فرشتگان نگهبان و ارسال عشق به همهٔ مخلوقات این دنیا میسر می‌شود. به زبان ساده‌تر این کتاب صوتی شیوهٔ جدید تفکر مثبت و رسیدن به خواسته‌ها را به شنوندگان خود نشان می‌دهد. نویسنده برای اثبات عملی‌بودن این شیوه، پیام‌های گوناگونی را که از سرتاسر دنیا دریافت کرده، در کتاب آورده است.

شنیدن کتاب صوتی از دولت عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کاترین پاندر

کاترین پاندر در ۱۴ فوریه ۱۹۲۷ در هارتسویل، کارولینای جنوبی، به دنیا آمد. او بنیان‌گذار کلیسای یونیتی ( «یکپارچه») در سرتاسر جهان، وابسته به کلیسای وحدت، کشیش و نویسندۀ کتاب‌های معنوی مختلفی است. آنچه موجب ایجاد تغییرات گسترده در زندگی کاترین بوده، مرگ همسرش است. او در بسیاری از شهرهای بزرگ آمریکا و همچنین در شهرهای کوچک‌تر سخنرانی کرده است و گفت‌وشنودهایی در تلویزیون، رادیو و همچنین مصاحبه‌های متعددی با رسانه‌های نوشتاری داشته است.

برخی کتاب‌های کاترین پاندر عبارت‌اند از: از دولت عشق، قانون شفا، نیروی سعادت‌بخش عشق و قانون توانگری. او بیش از ۱۲ کتاب نوشته است.

بخش‌هایی از کتاب صوتی از دولت عشق

شاید تصور من و شما از عشق همان چیزی باشد که پولس رسول توصیف کرده است. می‌توانیم در محبت شخصی و غیر شخصی این خصایص را از خود نشان دهیم. در عشق و محبت شخصی می‌توان نسبت به افراد خانواده و خویشاوندان مهربانی و نرمش و ادب و عاطفه و تایید و تحسین و ملاحظه و ایثار نشان داد. عشق و محبت غیر شخصی یعنی توانایی کنار آمدن با مردم بدون دلبستگی شخصی و وابستگی عاطفی.

برای آفرینش آگاهی و پرورش محبت غیر شخصی و نیکخواهی نسبت به همکاران و آشنایان و همه کسانی که با آن‌ها سر و کار داریم، تکرار عبارت زیر بسیار موثر و سودمند است:

من بدون هیچگونه وابستگی، همه مردم را دوست دارم و همه مردم نیز بدون هیچگونه وابستگی مرا دوست دارند.

آنچه که در زیر می‌خوانید نامه‌های اشخاصی است که یا در سخنرانی کاترین پاندر شرکت کرده‌اند یا کتاب وی را خوانده‌اند و این حقیقت را آزموده‌اند:

بانویی از اوهایو: هشت سال بود که در مدت مرخصی‌ام به علت مشکلات مالی به سفر نرفته بودم. تا این که تکرار این عبارت را آغاز کردم که: عشق الهی هم اکنون ثروت و شوکت می‌بخشد و به شیوه‌ای شکوهمند دولتمندم می‌کند.

چندی نگذشت که دوستی یک بلیط رفت و برگشت فلوریدا به من هدیه کرد. دوستی با من تماس گرفت و گفت برای ماموریتی اداری به فلوریدا می رود و از من دعوت کرد که همراهش بروم و در این مدت در آن هتل با او هم اتاق باشم. تنها پولی که من پرداختم برای غذا بود و این سفر را معجزه عشق الهی می‌دانم.

زن و شوهری از نیویورک: از روزی که کلام عشق الهی را تکرار کردیم چنان مشتری‌ها به فروشگاه مبل فروشی ما سرازیر شدند که مجبور شدیم کارمند تازه‌ای استخدام کنیم به راستی که از دولت عشق می توان دولتمند شد.

نظرات کاربران

سعید
۱۳۹۹/۰۴/۱۴

کسانی که از درون مشکل دارن،شاد نیستن،حس خوبی ندارن،با خودشون میگن چرا حالم خوب نمیشه،از درون حس سنگینی دارن پیشنهاد میکنم بخونن تا قدرت عشق و محبت و مهربانی رو در بهبود حالشون درک کنن

elnaz
۱۳۹۸/۰۳/۱۶

سلام و خسته نباشید یکسری از کتابهارو میشه به صورت خود کتاب در اپلیکیشن قرار بدید کتابی مثل از دولت عشق، من خیل علاقه مندم مطالعش کنم، خود کتاب رو پیدا نکردم و اینکه اینجا بصورت گویا هست راضیم نمیکنه...ممنون

نرگس
۱۳۹۹/۰۷/۰۹

عالیه ، اگر به راهکارهاش عمل کنید حتما جواب میده

Masoud
۱۳۹۹/۰۲/۲۴

قبلا کتابشو خوندم عالیه

سعیده
۱۳۹۹/۰۱/۲۸

کتابش عااالیه ولی اینجا فقط صوتیش موجوده و این منو زیاد راضی نمیکنه'.

Qeziii
۱۳۹۸/۰۸/۲۹

من نسخه چاپیشو خوندم دوسش داشتم

کاربر ۲۱۱۰۵۷
۱۳۹۹/۰۸/۰۲

ممنونم از گروه طاقچه ای کاش این مجموعه های صوتی کتابهای آنها را هم میگذاشتید نظر من در مورد از دولت عشق مثبت است و به کسانیکه حس خوبی در مورد جملات مثبت و انرژی زا دریافت میکنند بسیار دلنشین

- بیشتر
mohade3_asi
۱۳۹۹/۰۸/۲۶

کاش این اهنگ مسخره بین کتاب نبود رو اعصاب هست واقعا

کاربر ۱۴۵۰۸۹۲
۱۳۹۹/۰۱/۰۸

عالی عالی

مهدی
۱۳۹۸/۱۱/۰۸

حجم فایل چقدر هستش .

زمان

۳ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۲۸۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۲۸۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان