دانلود کتاب صوتی حسین کرد شبستری با صدای پروین محمدیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حسین کرد شبستری اثر ایرج افشار

دانلود و خرید کتاب صوتی حسین کرد شبستری

معرفی کتاب صوتی حسین کرد شبستری

قصه‌ی حسین کرد شبستری از آثار ادبی دوران صفویه است. «حسین‌کرد» چوپان‌زاده‌ای از اهالی تبریز بود که شاگردی پهلوان مسیح، یکی از پهلوانان بزرگ تبریز را می‌کرد. او پس از اختلاف با همسر مسیح تبریز را ترک می‌کند. به جمع پهلوانان شاه‌عباس در اصفهان می‌پیوندد. او پس از سال‌ها خدمت در دربار به یکی از نزدیکان شاه‌عباس تبدیل شد، چنان‌که داستان پهلوانی‌های او در افسانه‌های ایرانی جایگاهی مشابه رستم دارد. قصه‌ی حسین‌کرد شبستری در آداب‌ورسوم ایرانیان از نقش ویژه‌ای برخوردار است و گنجینه‌ای از ویژگی‌های زبانی و فرهنگی مردم ایران در دوران صفویه محسوب می‌شود.

نظرات کاربران

ناخدا ناخداا
۱۳۹۷/۰۴/۱۸

بچه که بودم کتابی رو به خاطر جلد خوشگلش لابد خریدم به اسم افسانه های آذربایجان یه کمشو که خوندمش دیگه نتونستم ادامش ندم و بیشتر کتاب قصه حسین کرد هستش خیلی بهم چسبید باعث شد شاهنامه قصه های هزارویکشب

- بیشتر
maryam mafakheri
۱۴۰۲/۰۴/۰۴

با تشکر بسیار از خوانش استاد فرهیخته، خانم پروین محمودی که سبب شدند ماجراها و شرح‌های طولانی قصه حسین کرد شبستری را بشنوم.

مطهره طاهری
۱۴۰۲/۱۲/۲۳

خوانش متن افتضاحه. انگار آدم آهنی داره می خونه

amin azmoodeh
۱۴۰۲/۰۷/۲۸

کنجکاو بودم در مورد این داستان که در گفتار روزمره خیلی بهش اشاره میشه بدونم. از کنجکاوی خودم پشیمانم. وقت شما گرانبهاتر از محتوای این کتاب هست!

azadeh
۱۴۰۲/۱۰/۱۱

فقط همین 😳

sodabeh Rafiei
۱۴۰۲/۰۸/۲۶

خوانش کتاب افتضاح بود

ahmad
۱۴۰۱/۱۱/۰۹

داستان به سید میرباقر حالت افسانه ای داده به نظرم این مدل داستانها هر چند ریشه در گذشته ما دارن برای امروز جذابیتی ندارن کتاب رو نصفه رها کردم

زمان

۲۶ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۳۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۶ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۳۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵۹,۰۰۰
تومان