دانلود کتاب صوتی باخ، بتهوون و باقی بر و بچه‌ها: تاریخ موسیقی آن‌گونه که باید آموخته شود با صدای مطهره ابراهیمیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی باخ، بتهوون و باقی بر و بچه‌ها: تاریخ موسیقی آن‌گونه که باید آموخته شود اثر دیوید باربر

دانلود و خرید کتاب صوتی باخ، بتهوون و باقی بر و بچه‌ها: تاریخ موسیقی آن‌گونه که باید آموخته شود

معرفی کتاب صوتی باخ، بتهوون و باقی بر و بچه‌ها: تاریخ موسیقی آن‌گونه که باید آموخته شود

کتاب صوتی «باخ، بتهوون و باقی بر و بچه‌ها» با عنوان فرعی «تاریخ موسیقی آن‌گونه که باید آموخته شود» نوشته دیوید دبلیو. باربِر(-۱۹۵۸) است. این کتاب به زبانی طنزآلود، تاریخ موسیقی را شرح می‌دهد.

در بریده‌ای از مقدمه کتاب می‌شنویم:

«زمان آن رسیده بود که کاری که آقایان سِلار و ییتمن برای تاریخ انگلستان انجام داده بودند برای تاریخ موسیقی انجام شود. افرادی که آن‌قدر فرهیخته هستند که با ۱۰۶۶ و همه‌ی آنچه گذشت آشنا باشند، به یاد می‌آورند که رومی‌ها به دلیل آموزش‌های کلاسیک خود در روزگار کهن قوم برتر بودند. انگلستانِ آنگلوـ ساکسون شاهانی با نام‌هایی مانند فیلثفروث و بِروثِلبِرِث داشته است. ویلیام و مری افرادی همیشه به‌هم‌چسبیده بودند و غیره. همه‌ی آنچه رخ داده بود آنجا بود. بدون بهره جستن از یک همکار، دیوید دبلیو باربِر، به دنیایی بزرگ‌تر از انگلستان پرداخته است و کاری انجام داده که بامزه‌تر از آن اثرِ گمراه‌کننده‌ی کلاسیک درباره‌ی حقایق تاریخی است. او کار را انجام داده است و دیگر لازم نیست کسی نگران پرداختن به این مهم باشد.

نکته‌ای که در اینجا مایلم به آن اشاره کنم ــ پیش از آنکه به ملاقات «ب» و «ب» بروید (بدون اینکه چیزی بگویم درباره‌ی آن ب. که نامش یوهانس بود و دیگری می‌تواند بنجامین یا بِلا باشد) ــ این است که همه‌ی آنچه شما به آنها خواهید خندید حقایق تاریخی هستند. حتا یک نتِ خارج نیز در این ضبط تاریخی موجز وجود ندارد. اگر باربِر می‌گوید ریشارد واگنر در ۱۸۱۳ متولد شد می‌توانید اطمینان داشته باشید که چنین بوده است. می‌توانید در فرهنگ بیست جلدی موسیقی و موسیقی‌دانان گرووْ موضوع را جست‌وجو کنید اما تلاش شما، حتا اگر هزینه‌ای را که کرده‌اید در نظر نگیریم، شما را به تاریخ دقیق‌تری نخواهد رساند.»

نظرات کاربران

Πυρια
۱۳۹۷/۱۲/۲۸

ساکت میشه بعد یهو داد میزنه. روایتش خیلی گوش‌آزاره. برای این کتاب که درباره‌ی موسیقی هست حداقل باید روی اجرا دقت بیشتری میکردن.

cartoonist
۱۳۹۷/۱۰/۲۵

کتاب یک کتاب طنزه و نصف گزاره‌های کتاب شوخیه تا واقعه‌ی مستند تاریخی؛ ولی لحن گوینده چنان جدیه که شنونده واقعاً فکر می‌کنه «بتهوون واقعاً صندلی از زیر دوستانش می‌کشید»، یا «اگر در خانواده باخ نام‌تان یوهان نبود آدم به

- بیشتر
Sina Barani
۱۳۹۷/۰۹/۲۳

وقایع زندگی رو خوب شرح میده ، مناسب برای علاقه مندان به موسیقی

shima
۱۴۰۲/۰۱/۲۷

چیزیکه واسم جالب بود، جنبه ی طنزآمیز کتاب بود. یه جاهاییش هم چیز خاصی نداشت واسه گفتن. در کل واسه یکبار گوش دادن خوبه. طوری تعریف میکنه که وقایع در خاطرت میمونه‌.

زمان

۵ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۷۰۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۷۰۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۶,۰۰۰
تومان