دانلود کتاب صوتی زندگی برازنده‌ من با صدای بابک پاییزان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی برازنده‌ من اثر کارول. اس.  پیرسون

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی برازنده‌ من

معرفی کتاب صوتی زندگی برازنده‌ من

کتاب صوتی زندگی برازنده‌ من نوشتهٔ کارول. اس. پیرسون و هیو. کی. مار و ترجمهٔ کاوه نیری و با صدای بابک پاییزان است و بنیاد فرهنگ زندگی آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی مؤثرترين راهكارهای تحليل خويشتن و غنی‌سازی ارتباط با ديگران «حاوی آزمون خودتحليل‌گری» را به شما ارائه می‌دهد.

درباره کتاب صوتی زندگی برازنده‌ من

همهٔ ما دوست داریم یک برنامه عملیاتی مشخص برای دستیابی به موفقیت در کار و زندگی در دستانمان داشته باشیم. کتاب صوتی «زندگی برازنده‌ من» برای شما این امکان را فراهم کرده است. شما در این کتاب الگوها و نیروهای ناخودآگاهی را که زندگی و امکانات شما را شکل می‌دهند کشف می‌کنید. استعدادهای خفته و شکوفانشدهٔ خود را بیدار و جایگزین فعالیت‌های بی‌معنا و کم‌ارزش می‌نمایید. با توانایی‌های به‌کارگرفته‌نشده، انگیزه‌دهندگان زندگی و جهت‌های مثبت که باعث دگرگونی‌ در وضعیت کار و زندگی شخصی‌تان می‌شود آشنا می‌شوید. علل و ریشه‌های درگیری‌هایی را که به هر دلیل با افراد در مسیر زندگی دارید کشف می‌کنید. روابط خانوادگی و شغلی خود را بهبود می‌دهید. جایگاه واقعی خود را در زندگی که می‌توانید در آن بیشترین درخشش را داشته باشید، درک و مشخص می‌کنید.

شنیدن کتاب صوتی زندگی برازنده‌ من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب را به افرادی که می‌خواهند زندگی بهتر و شادتری داشته باشند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی زندگی برازنده‌ من

«اغلب زندگی خود را از دیدگاه داستانی که دنبال می‌کنیم می‌بینیم. مثلاً اگر دانشجویی داستان «جنگجو» را دنبال می‌کند، ممکن است واکنش شدیدی نسبت به یک همکلاسی که با او به مخالفت می‌پردازد نشان دهد. اما اگر کهن‌الگوی همین دانشجو داستان «حامی» باشد، سعی می‌کند اخلاق و تفاوت‌های همکلاسی خود را درک نموده و در صورت امکان به او کمک کند. آگاهی‌ای که با شناخت این داستان‌ها به‌دست می‌آوریم درک خویشتن و تفاوت‌های اخلاقی دیگران را برای‌مان آسان‌تر می‌کند. اشخاص و واقعه‌های گوناگونی در طول تاریخ دست‌به‌دست هم داده و این داستان‌ها را پدید آورده‌اند.

این شخصیت‌ها را آرکی‌تایپ، اسطوره یا کهن‌الگو می‌نامیم که موضوع، روال و چالش‌های کلی داستان‌ها را شکل می‌دهند، البته جزئیات قصه زندگی هر شخص منحصر به‌فرد است. این کهن‌الگوها به ما کمک می‌کنند بدانیم که آیا در بهترین و صحیح‌ترین مسیر زندگی‌مان قرار گرفته‌ایم و بهترین انتخاب‌ها برای ما در موقعیت‌های مختلف کدام‌اند. نتایج آزمون پی‌ام‌ای‌آی شما را در کشف و هدایت این شخصیت‌ها در درون‌تان یاری می‌دهد تا بتوانید زندگی بهتر، غنی‌تر و رضایت‌بخش‌تری برای خود بسازید.

هر داستان در زمان و مکان خاصی شکل می‌گیرد. شاید متوجه این موضوع شده باشید که در مراحل مختلف زندگی با جریان‌ها، دیدگاه‌ها و افراد جدیدی آشنا شده‌اید. می‌توانید این وقایع زندگی خود را مانند صحنه آماده شده تئاتری ببینید که به داخل آن کشیده می‌شوید و جریان‌ها و روابط آن را تجربه می‌کنید. این صحنه‌ها بسیار نیرومند هستند. به‌عنوان مثال اگر برای مدتی به دیدن پدر و مادرتان بروید، به‌خصوص اگر آن‌ها هنوز در همان خانه ایام کودکی شما زندگی کنند، یک مرتبه احساس می‌کنید به گذشته بازگشته‌اید و مانند دوران کودکی خود عمل می‌کنید. به همین ترتیب وقتی شغل جدیدی را در شهر تازه‌ای آغاز می‌نمایید رفتار (و یا حتی طرز لباس پوشیدن) شما به نوعی تغییر می‌کند.

موقعیت‌های مختلف زندگی ما را وارد داستان‌های متفاوتی می‌کنند. به‌عنوان مثال اگر ایام کودکی شما بسیار آرام و دلپذیر بوده باشد احتمالاً داستان «معصوم» را می‌زیسته‌اید. دیگران به نیازهای شما رسیدگی می‌کردند و کافی بود به آن‌ها اعتماد کنید، زندگی را تجربه کنید و راه موفقیت خود را بیابید. زیستن چنین داستانی زیربنای اعتماد و خوش‌بینی را برای شخصیت شما فراهم کرده است. اما اگر کودکیِ سخت و تلخی را تجربه کرده باشید، ممکن است حکایت زندگی شما داستان «یتیم» بوده باشد. البته نه به این معنا که واقعا پدر و مادر خود را از دست داده باشید. بلکه منظور اصلی این است که کسانی که مسئولیت بزرگ کردن شما را به‌عهده داشتند بی‌حواس‌تر، بی‌مهارت‌تر و آسیب‌دیده‌تر از آن بودند که به درستی به نیازهای شما (جسمی، احساسی و فکری) رسیدگی کنند. در نتیجه داستان زندگی شما توأم با مشکلات مربوط به محرومیت و آسیب‌دیدگی بوده است. طبیعی است که زیستن چنین داستانی باعث می‌شود دیدگاه شما نسبت به زندگی محتاط، واقع‌بینانه و حتی منفی‌گرا باشد. یا ممکن است هر دو داستان را یکی بعد از دیگری یا هم‌زمان (اگر تجربه دوگانه‌ای با پدر و مادر خود داشته‌اید) تجربه کرده باشید.»

نظرات کاربران

مها؛ فرزند ماه
۱۴۰۰/۰۲/۰۲

این کتاب توصیه میشه به: آدمای کنجکاو، علاقمند به مکتب روان‌شناسی-رفتارشناسی، علاقمند به دونستن چیزایی که فعلا مُد نیست (کهن الگو ها- آرکتایپ) و همه کسایی که درک میکنن ماه تولد، جالب ترین نحوه طبقه بندی آدمها نیست! نتایج: خودشناسی، دگرشناسی، افزایش درک

- بیشتر
sajan
۱۳۹۸/۰۱/۱۵

اگه دنبال این هستید که به جای غرولُند واقعا همه جوره به خودتون کمک کنید انتخاب خیلی خوبیه، برا این کتاب وقت بذارید

hale
۱۳۹۶/۱۰/۱۵

عالی و منحصر بع فرد شاید این کتاب برا کسی که احساس کمبود داره عالی باشه

زهرا م.
۱۳۹۷/۰۱/۱۸

موضوع جالب..صدا و نوع بیان عالی..تمرینات کتاب ،خیلی سخت😓

کاربر ۲۸۵۷۲۴۹
۱۴۰۱/۱۱/۱۲

خیلی برای من مفید بود

زمان

۶ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۳۶۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۳۶۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان