دانلود کتاب صوتی خلاصه کتاب نیروی عادت با صدای کامبیز خلیلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خلاصه کتاب نیروی عادت اثر چارلز دیوهیگ

دانلود و خرید کتاب صوتی خلاصه کتاب نیروی عادت

انتشارات:آسمان نیلگون
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی خلاصه کتاب نیروی عادت

کتاب صوتی خلاصه کتاب نیروی عادت نوشتهٔ چارلز دیوهیگ و ترجمهٔ علی هداوند است. کامبیز خلیلی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آسمان نیلگون آن را منتشر کرده است؛ کتابی در باب عادت‌ها.

درباره کتاب صوتی خلاصه کتاب نیروی عادت

کتاب صوتی خلاصه کتاب نیروی عادت به قلم یک برندهٔ جایزه پولیتزر، برای نوشته‌هایش در زمینه‌های کسب‌وکار نوشته شده است. چارلز دیوهیگ در این خلاصه‌کتاب صوتی ما را با مباحث بسیار جالب و هیجان‌انگیزی آشنا می‌کند؛ مباحثی مانند روش‌هایی برای ورزش‌کردن منظم، کم‌کردن وزن، مفیدتر‌بودن، رسیدن به موفقیت و پی‌بردن به شیوه‌های عادت. گفته شده است که با بهره‌مند‌شدن از این دانش می‌توانید کار و تجارت و جامعه و زندگی خود را دگرگون کنید. تمرکز کتاب «نیروی عادت» بر نحوهٔ شکل‌گیری عادت‌ها در افراد، اثرگذاری و اثرپذیری از آن‌ها و نیز کاربرد‌های سازمانی و اجتماعی آن است. این کتاب صوتی که در زمینهٔ بررسی‌های علمی شکل‌گیری عادت‌ها و تغییرات آن است، پس از نشر موفقیت‌های بسیاری کسب کرد و مدتی در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفت؛ همچنین در فهرست تأثیرگذارترین کتاب‌ها برای مدیران از طرف دانشگاه هاروارد قرار داسته است. اکنون خلاصهٔ صوتیِ این کتاب به قلم چارلز دیوهیگ پیش روی شماست.

شنیدن کتاب صوتی خلاصه کتاب نیروی عادت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی خلاصه کتاب نیروی عادت

«برای پی بردن به نیروی تمایل در ایجاد عادت‌ها، ببینید عادت‌های ورزشی چگونه پیدا می‌شوند. محققان دانشگاه نیومکزیکو در سال ۲۰۰۲ می‌خواستند بدانند چرا مردم از روی عادت ورزش می‌کنند. آن‌ها روی ۲۶۶ نفر که بیشترشان دست‌کم سه بار در هفته بیرون از خانه کار می‌کردند به مطالعه پرداختند. آنچه از این مطالعه دستگیرشان شد این بود که بسیاری از آن‌ها از روی هوس و ورزش وزنه‌برداری و دو را شروع کرده بودند. دلیل دیگرش این بود که وقت آزاد داشتند یا می‌خواستند با فشارهای نامنتظره‌ای که در زندگی با آن روبه‌رو می‌شدند، کنار بیایند. به هر صورت، دلیل اینکه چرا ادامه می‌دادند چرا برایشان عادت شده بود پاداش ویژه‌ای بود که به آن تمایل نشان می‌دادند.

در یکی از گروه‌ها، ۹۲ درصد می‌گفتند از روی عادت ورزش می‌کنند چون باعث می‌شود "احساس خوبی" داشته باشند به اندروفین و فعل و انفعالات شیمیایی دیگر که ورزش و تمرین در بدن آن‌ها ایجاد می‌کرد تمایل داشتند. در گروه دیگری، ۶۷ درصد می‌گفتند ورزش به آن‌ها احساس "رضایت" می‌دهد تشنه‌ی پیروزی از کارهایی که می‌کردند بودند، و این پاداش به خود کافی بود تا فعالیت جسمانی خود را به عادت تبدیل کنند.

اگر دوست دارید هر روز صبح اقدام به دویدن کنید، باید نشانه‌ای ساده (مانند بستن بند کفش‌های ورزشی پیش از خوردن صبحانه یا گذاشتن لباس‌های ورزشی کنار تخت‌خوابتان) و پاداشی مشخص (مانند میان‌وعده‌ای لذت‌بخش، حس رضایت از ثبت مقدار مسافتی که می‌دوید و مقدار اندورفینی که از دویدن می‌گیرید) برای خود انتخاب کنید و در نظر بگیرید. اما مطالعات و تحقیقات بی‌شمار نشان داده‌اند که نشانه‌ و پاداش به تنهایی کافی نیستند تا عادت جدیدی دوام پیدا کند. فقط زمانی که مغز شما انتظار دریافت پاداش را دارد یعنی به اندورفین تمایل پیدا می‌کند یا حس رضایت را طلب می‌کند خودبه‌خود به بستن بند کفش‌هایتان اقدام می‌کنید و به دویدن می‌پردازید. علاوه بر به جریان انداختن کاری تکراری، نشانه باید برای رسیدن به پاداش در شما تمایل ایجاد کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۷۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۷۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان