دانلود کتاب صوتی نسخه ای برای مدیریت استرس با صدای ویکتوریا براری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نسخه ای برای مدیریت استرس اثر الیسا اپل

دانلود و خرید کتاب صوتی نسخه ای برای مدیریت استرس

معرفی کتاب صوتی نسخه ای برای مدیریت استرس

کتاب صوتی نسخه ای برای مدیریت استرس نوشتهٔ الیسا اپل و ترجمهٔ فرزاد مرتضایی است. ویکتوریا براری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ترانه پدرام آن را منتشر کرده است؛ کتابی در باب رسیدن به آسایش و لذت بیشتر در هفت روز.

درباره کتاب صوتی نسخه ای برای مدیریت استرس

کتاب صوتی نسخه ای برای مدیریت استرس در باب رسیدن به آسایش و لذت بیشتر در هفت روز است. این کتاب صوتی برنامه‌ای هفت‌روزه به ما ارائه داده است که می‌توان با اجرای آن استرس را بهتر مدیریت کرد. ‌این کتاب را یک روان‌شناس آمریکایی به رشتهٔ تحریر درآورده است. الیسا اپل با کمک راهکارها و تکنیک‌های عملی گفته است که چطور با استرس کنار بیاییم، آن را تحت کنترل بگیریم و به این ترتیب موقعیت‌های استرس‌زا را بهتر پشت سر بگذاریم. کتاب صوتی «نسخه‌ای برای مدیریت استرس» با ترکیب سال‌ها تجربه، روایت‌های شخصی و مطالعات علمی، راهکارهایی برای حفظ آرامش و تحت کنترل درآوردن واکنش‌ها در موقعیت‌های استرس‌زا ارائه داده است. تکنیک‌های این کتاب به روح و جسم شما کمک می‌کند تا استرس را تحت اختیار بگیرید و به این ترتیب ناممکن‌ها را ممکن کنید. در طول این کتاب صوتی یاد می‌گیرید با رویی گشاده با چالش‌ها مواجه شوید، آنچه را می‌توانید کنترل کنید و باقی را به حال خود بگذارید.

شنیدن کتاب صوتی نسخه ای برای مدیریت استرس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی نسخه ای برای مدیریت استرس

«شیری را در حال شکار تصور کنید که بی‌رحمانه غزالی را در دشت دنبال می‌کند. غزال وحشت‌زده برای نجات جان خود با تمام توان می‌دود. شیر خوشحال است و همانطور که فاصله‌ی خود را با غزال کمتر می‌کند، غذای لذیذی را برای خود پیش‌بینی می‌کند. کدام حیوان استرس دارد؟ شیر یا غزال؟ جواب این است که هر دو. سیستم عصبی هر دو حیوان بسیار فعال است و هر دو تحت تاثیر تغییرات فیزیولوژیکی قرار می‌گیرند که نمی‌توانند کنترل کنند. با این حال آن‌ها برانگیختگی استرس را به دو شکل کاملا متفاوت تجربه می‌کنند. غزال بر پاسخ تهدید قفل شده و سطح آدرنالینش به شدت بالاست. دیواره‌ی رگ‌ها برای جلوگیری از هدررفت بیش از حد خون منقبض شده و در نتیجه جریان خون تند شده است. اکسیژن کمتری به مغز می‌رسد؛ زیرا منابع فیزیولوژیکی به سمت اندام‌ها یعنی ماهیچه‌ها هدایت می‌شوند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۵۰۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۵۰۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان