دانلود کتاب صوتی قدرت مدیریت ویل دان با صدای الهه پرسون + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی قدرت مدیریت ویل دان

کتاب صوتی قدرت مدیریت ویل دان نوشتهٔ کن بلانچارد و ترجمهٔ شهروز فرهنگ است. الهه پرسون گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات صوتی پرسون آن را منتشر کرده است؛ کتابی در باب قدرت روابط مثبت.

درباره کتاب صوتی قدرت مدیریت ویل دان

کتاب صوتی قدرت مدیریت ویل دان (Whale done - The power of positive relationships) شما را با یک روش آشنا می‌کند. روش «ویل دان» (Whale done) یک روش مدیریتی عالی و ثمربخش توصیف شده است. کن بلانچارد در این روش از مدیران می‌خواهد که بر عملکردهای مثبت اعضای گروهشان تکیه و به این ترتیب رفتارهای منفی را اصلاح کنند. در این روش تمرکز بر ایجاد شرایطی نیست که در نهایت به تضعیف روحیهٔ اعضا منجر شود. به‌طور کلی استفاده از این روش به تمام مردم کمک می‌کند که با تعهد و مسئولیت‌‌پذیری عمیق‌تری نسبت به یکدیگر رفتار کنند و ارتباطات صمیمانه‌تری برقرار کنند. «ویل دان» عبارتی است که بیانگر مفاهیم مربوط به آموزش‌پذیری نهنگ و رفتارهای شگفت‌آوری است که برای آموزش نهنگ‌ها به کار می‌رود و وقتی بر روی تربیت نهنگ وحشی و گوشت‌خوار این‌گونه مؤثر است، قطعاً بر روی انسان تأثیری شگرف دارد. کتاب صوتی حاضر با روایتی از یک مدیر بسیار بداخلاق به نام «کینگزلی» آغاز می‌شود. او که برای تعطیلات به مسافرت رفته، با دیدن نمایش نهنگ‌های غول‌پیکر حیرت می‌کند. او در این فکر است که مربیان نهنگ‌ها چگونه به آن‌ها آموزش داده‌اند تا بتوانند چنین کارهای اعجاب‌آوری انجام دهند. همین موضوع او را به فکر فرو می‌برد که چطور می‌توان با حیوانات غول‌پیکری مانند آنان رفتار کرد، اما از تعلیم و آموزش انسان‌ها به‌ویژه در محیط کاری عاجز است. او با اندیشیدن به روش کاری خود تصمیم می‌گیرد روش مدیریتی‌اش را تغییر دهد. با «کینگزلی» همراه شوید.

شنیدن کتاب صوتی قدرت مدیریت ویل دان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه در باب قدرت روابط مثبت پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کن بلانچارد

کن بلانچارد با نام کامل «کنت هارتلی بلانچارد» متولد ۶ مه‌ٔ ۱۹۳۹ در نیوجرسیِ آمریکا است. او تحصیلات متعددی در رشته‌های فلسفه، جامعه‌شناسی، مدیریت آموزشی و مشاوره دارد. او بیشتر به‌عنوان نویسندهٔ کتاب‌های مدیریتی شهرت دارد. معروف‌ترین کتاب او «مدیر یک‌دقیقه‌ای» است. او مؤسس شرکتی در حوزهٔ آموزش مدیریت و رهبری و دارندهٔ جوایز متعددی به پاس فعالیت‌های آموزشی خود است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۱۶۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۱۶۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸۸,۰۰۰
تومان