دانلود کتاب صوتی وقتی در آرامش هستید چه می‌ توانید ببینید با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی وقتی در آرامش هستید چه می‌ توانید ببینید  اثر مارک ویلیامز

دانلود و خرید کتاب صوتی وقتی در آرامش هستید چه می‌ توانید ببینید

انتشارات:آسمان نیلگون
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی وقتی در آرامش هستید چه می‌ توانید ببینید

کتاب صوتی وقتی در آرامش هستید چه می‌ توانید ببینید نوشتهٔ مارک ویلیامز و هیمن سانام و ترجمهٔ شباهنگ دلشاد است. دادبه دادمهر گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آسمان نیلگون آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی حقایق جهانی که به شیوایی بیان شده است.

درباره کتاب صوتی وقتی در آرامش هستید چه می‌ توانید ببینید

کتاب صوتی وقتی در آرامش هستید چه می‌ توانید ببینید اثری از هیمن سانام، استاد هنرهای تجمسی در دانشگاه ماساچوست است. نویسده در این اثر صوتی از مسائل متفاوت زندگی، ازجمله عشق و دوستی و کار و آرزوها نوشته سخن گفته و درباره‌ٔ خودآگاهی و رسیدن به آرامش مطالبی مفید و پندهای حکمت‌آمیزی دارد. هیمن سانام در کتاب صوتی حاضر از رازهای رسیدن به آرامش نوشته است، به‌خصوص در زمانی که زندگی و کارها با سرعت بسیار بالایی به پیش می‌روند و ریتم زندگی از دستمان در رفته است. نویسنده با بررسی موفقیت‌ها و شکست‌های خود در زندگی شخصی‌اش به‌عنوان یک راهب و همچنین تجاربش به عنوان استاد دانشگاه کتاب حاضر را به رشتهٔ تحریر درآورده است.

شنیدن کتاب صوتی وقتی در آرامش هستید چه می‌ توانید ببینید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران آثار موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی وقتی در آرامش هستید چه می‌ توانید ببینید

«آن زمان متوجه شدم هنگامی که به جهان بیرونی نگاه می‌کنیم، تنها گوشهٔ کوچکی از آن است که توجه ما را به سمت خودش جلب کرده است. دنیایی که می‌بینیم جهان بی‌انتها نیست، بلکه گوشهٔ محدودی از آن است که ذهن ما را به خود جلب کرده است. به هر حال برای ذهن همین چشم‌انداز و روزنهٔ کوچک به منزلهٔ کل جهان است. واقعیت زندگی ما جهان پهناور هستی نیست، بلکه گوشهٔ کوچکی است که بر آن تمرکز کرده‌ایم. جهان خارجی وجود دارد، چون ذهن ما وجود دارد. بدون ذهن ما هیچ جهانی هم وجود ندارد. بیشترین چیزی که بر ما تأثیر می‌گذارد، بیشترین چیزی است که برای ذهن ما مفهوم دارد. اگر ذهن از واقعیتی آگاه نباشد، نمی‌تواند آن را بپذیرد و انکارش می‌کند. جهانی که تصور می‌کنیم در ذهن ماست. ذهن هم به میزان اطلاعات و آگاهی که دارد جهان را تصور می‌کند. پس آنچه ذهن به آن آگاهی دارد و بر آن متمرکز است جهان ما می‌شود و ما ارتباط زیادی با جهان بیرونی نداریم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۲۱۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۲۱۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۵۰۰
تومان