دانلود رایگان کتاب صوتی پادکست دختر ایرانی (مهسا جاور) با صدای مریم نشیبا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پادکست دختر ایرانی (مهسا جاور) اثر مریم نشیبا

دانلود و خرید کتاب صوتی پادکست دختر ایرانی (مهسا جاور)

نویسنده:مریم نشیبا
گوینده:مریم نشیبا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۷از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پادکست دختر ایرانی (مهسا جاور)

پادکست دختر ایرانی (مهسا جاور) اثری از مریم نشیبا است. انتشارات ماه آوا این اثر صوتی را منتشر کرده است؛ پادکستی که شما را با یک ورزشکار ایرانی آشنا می‌کند.

درباره کتاب صوتی پادکست دختر ایرانی (مهسا جاور)

ایدهٔ «پادکست دختر ایران» هم‌سو با شعار برابری جنسیتی المپیک ۲۰۲۴ میلادی (پاریس) شکل گرفته است؛ تا دریچه‌ای فرهنگی باشد به‌سوی حذف نابرابری‌های جنسیتی و برای اولین‌بار در المپیک پاریس سر بر آورده است. ورزشکاران زن ایرانی سال‌ها است که با وجود محدودیت‌های بسیار برای آنچه می‌خواهند، تلاش کرده‌اند. شکست و پیروزی معنای تازه و بیگانه‌شده‌ای برای آن‌ها داشته است. پادکست دختر ایران سهمی کوچک در این راه است. جایی برای روایت‌کردن از این مسیر دشوار، سهیم‌بودن در شعاری که می‌خواهد واقعیت شود، تلاشی برای نشان‌دادن بارقه‌های نور و هم‌سوشدن با تفکر حاکم بر این المپیک. این نشان‌دادن امیدی است که با همهٔ سختی‌های راه هرگز خاموش نشده است. پادکست دختر ایرانی (مهسا جاور) به که پرداخته است؟

«مهسا جاور» (Mahsa Javar) در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۷۳ در زنجان به دنیا آمد. او قایق‌ران روئینگ و اهل ایران است. تنها سهمیهٔ قایقرانی روئینگ ایران در بازی‌های المپیک تابستانی ریو در سال ۲۰۱۶ را کسب کرد و در این مسابقات در ردهٔ ۲۸ قرار گرفت. او همراه با «زینب نوروزی» برای اولین‌بار در تاریخ ورزش ایران در رشتهٔ قایق دونفره موفق به کسب سهمیهٔ المپیک شد. توانست در بازی‌های آسیایی در سال ۲۰۱۴ به‌میزبانی کرهٔ جنوبی، اینچئون به‌همراه «سولماز عباسی»، «حمیرا برزگر» و «نازنین ملائی» در مادهٔ چهارنفرهٔ جفت‌پاروی سبک‌وزن زنان، به جایگاه سوم و نشان برنز بازی‌ها دست یابد. در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در جاکارتا مدال نقرهٔ روئینگ را به دست آورد؛ همچنین در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ موفق به کسب دو مدال نقره در بخش دونفره دو پارو و چهارنفرهٔ دو پارو شد. پس از حضور در المپیک ۲۰۱۶ در ریو به مسابقات آسیایی چین اعزام شد. در روئینگ تک‌نفرهٔ سنگین‌وزن زنان با حریفانی از سنگاپور، چین تایپه، کره، چین و تایلند رو‌به‌رو شد و در نهایت با کسب ردهٔ سوم صاحب مدال برنز شد. در روئینگ چهارنفرهٔ تک‌پاروی سنگین‌وزن زنانِ تیم ایران با ترکیب «نازنین ملائی»، «نازنین رحمانی»، «مهسا جاور» و «فرحناز عشقی» در ردهٔ سوم آسیا ایستاد و مدال برنز کسب کرد.

شنیدن کتاب صوتی پادکست دختر ایرانی (مهسا جاور) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ورزش پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر 2176363
۱۴۰۳/۰۵/۱۲

من و خانم جاور همسن هستیم.ایشون متولد زنجان هستن.ایشون از همسرشان برای ورزش به گفته خودشون جدا شدن و الان با دخترشون زندگی میکنند.من به همچین شیر زنی افتخار میکنم و خیلی دوستشون دارم و الگوی من در ورزش هستن

- بیشتر
کاربر 8834791
۱۴۰۳/۰۵/۱۸

کاش حدافل موفق به کسب یه مدال میشد بعد کتاب صوتیشو منتشر میکردید....

ساره
۱۴۰۳/۰۵/۱۳

شنیدن از قهرمانان ورزشی میتواند انگیزه بخش باشد.

کاربر 6396320
۱۴۰۳/۰۵/۱۱

عالی بود واقعا خسته نباشید خانم جاور این صوت رو به کسانی که تازه ورزش رو شروع کردند و میخواهند به طور جدی ادامه بدهد پیشنهاد میکنم.

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۲۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۲۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان