دانلود رایگان کتاب صوتی پادکست دختر ایرانی (فاطمه مجلل) با صدای مریم نشیبا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پادکست دختر ایرانی (فاطمه مجلل) اثر مریم نشیبا

دانلود و خرید کتاب صوتی پادکست دختر ایرانی (فاطمه مجلل)

نویسنده:مریم نشیبا
گوینده:مریم نشیبا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پادکست دختر ایرانی (فاطمه مجلل)

پادکست دختر ایرانی (فاطمه مجلل) اثری از مریم نشیبا است. انتشارات ماه آوا این اثر صوتی را منتشر کرده است؛ پادکستی که شما را با یک ورزشکار ایرانی آشنا می‌کند.

درباره کتاب صوتی پادکست دختر ایرانی (فاطمه مجلل)

ایدهٔ «پادکست دختر ایران» هم‌سو با شعار برابری جنسیتی المپیک ۲۰۲۴ میلادی (پاریس) شکل گرفته است؛ تا دریچه‌ای فرهنگی باشد به‌سوی حذف نابرابری‌های جنسیتی و برای اولین‌بار در المپیک پاریس سر بر آورده است. ورزشکاران زن ایرانی سال‌ها است که با وجود محدودیت‌های بسیار برای آنچه می‌خواهند، تلاش کرده‌اند. شکست و پیروزی معنای تازه و بیگانه‌شده‌ای برای آن‌ها داشته است. پادکست دختر ایران سهمی کوچک در این راه است. جایی برای روایت‌کردن از این مسیر دشوار، سهیم‌بودن در شعاری که می‌خواهد واقعیت شود، تلاشی برای نشان‌دادن بارقه‌های نور و هم‌سوشدن با تفکر حاکم بر این المپیک. این نشان‌دادن امیدی است که با همهٔ سختی‌های راه هرگز خاموش نشده است. پادکست دختر ایرانی (فاطمه مجلل) به که پرداخته است؟

«فاطمه مجلل توپراق قلعه» معروف به «فاطمه مجلل» در ‎۵ مرداد ۱۳۸۱ در ارومیه به دنیا آمد. او قایق‌ران روئینگ اهل ایران است. در بازی‌های آسیایی سال ۲۰۲۲ میلادی موفق به کسب مدال نقره در بخش چهار نفرهٔ دو پارو شد. در مسابقات روئینگ زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۳ در تایلند موفق به کسب دو مدال طلا شد. در روئینگ تک‌‌نفرهٔ زنان موفق به کسب سهمیهٔ المپیک پاریس شد. او به‌عنوان پرچ‌مدار کاروان ورزش ایران در مراسم اختتامیهٔ المپیک پاریس در سال ۲۰۲۴ میلادی انتخاب شد.

شنیدن کتاب صوتی پادکست دختر ایرانی (فاطمه مجلل) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ورزش پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

زینب کریمی
۱۴۰۳/۰۵/۱۲

خیلی قشنگ بود . پیشنهاد میکنم حتما. فاطمه ی عزیز تو المپیک مورد کم لطفی بعضی از مردم قرار گرفت . امیدوارم پرقدرت ادامه بده و با این حرف ها روحیه شونو از دست ندن. بهت افتخار می‌کنیم دختر

کاربر 5550279
۱۴۰۳/۰۵/۱۲

خیلی قشنگ بود این پادکست را به همه ورزشکاران باید تقدیم کرد

زمان

۱۹ دقیقه

حجم

۱۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۹ دقیقه

حجم

۱۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان