دانلود کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روزه با صدای آرمان سلطان زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روزه اثر رابین شارما

دانلود و خرید کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روزه

معرفی کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روزه

کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روزه نوشتهٔ رابین شارما و ترجمهٔ محدثه احمدی است. آرمان سلطان زاده گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است. نویسنده در این اثر صوتی تلاش کرده است تا تجارب و مهارت‌هایی که طی سالیان فعالیتش در حیطهٔ موفقیت کسب کرده را در اختیار خوانندگان بگذارد.

درباره کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روزه

تصوری که ما از قهرمان‌ها داریم افرادی هستند که کارهای خارق‌العاده انجام می‌دهند. کارهایی که انسان‌های عادی قادر به انجام آن نیستند. اعمالی مانند رفتن به یک ساختمان آتش‌گرفته و نجات جان افراد گیرافتاده یا متوقف‌کردن قطاری که درحال خارج‌شدن از ریل است. رابین شارما تعریف قهرمان بودن را در کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روزه تغییر داده است. او افرادی را مثال زده که شاید یک شغل و زندگی عادی داشته باشند، اما همواره می‌توانند به یک قهرمان هرروزه در زندگی خودشان تبدیل شوند. رابین شارما برای مدت‌ها مربی موفقیت برای افراد مشهور زیادی بوده است. افرادی مانند ورزشکاران حرفه‌ای، سرآمدان کسب‌وکار و خانواده‌های سلطنتی. او سابقهٔ کار با شرکت‌های موفقی مانند مایکروسافت و استارباکس را هم دارد و در این کتاب صوتی از تجارب و روش‌هایی که برای موفقیت استفاده کرده، سخن گفته است.

رابین شارما به انسان و نبوغ‌اش بسیار خوش‌بین است، اما این خوش‌بینی را در این معنا نمی‌کند که فقط باید بخواهید. او بیشتر مخاطب را تشویق می‌کند تا در زندگی به سمت اهدافش برود، ریسک کند و طعم چالش‌های جدید را بچشد. نویسنده کورکورانه این‌گونه به انسان نگاه کرده که باید همیشه شاد و خوشحال باشد، بلکه خودش نیز مخالف این‌چنین ایده‌ای است. کتاب صوتی «مانیفست قهرمان هرروزه» در ۱۰۱ فصل نوشته شده است. شاید با دیدن عدد ۱۰۱ فصل، به این فکر بیفتید که کتاب خسته‌کننده و حجیم است، اما این‌طور نیست. نویسنده سعی کرده تا فصل‌ها را کوتاه انتخاب کند.

شنیدن کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روزه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

این کتاب صوتی را به تمام کسانی که به‌دنبال آرامش و موفقیت هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابین شارما

رابین شارما متولد سال ۱۹۶۵، نویسندهٔ محبوب کانادایی است. او وکیل سابق، سخنران، نویسنده و مجری معروف برنامه‌های تلویزیونی بوده و سال‌ها در زمینه‌ٔ توسعه‌ٔ فردی در حال نوشتن و آموزش به افراد مختلف بوده است. تحول رابین شارما در ۲۵سالگی او رخ داد؛ زمانی که تصمیم گرفت از کار وکالت کناره‌گیری کند و سخنران انگیزشی شود. او از سال ۱۹۹۴ بیش از ۱۰ کتاب منتشر کرده است. کتاب ارزشمند او «باشگاه ۵ صبحی‌ها» به‌عنوان یک شاهکار از رابین شارما در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و توانست تحولی اساسی در مدیریت فردی ایجاد کند. کتاب دیگر او که آن هم با استقبال خوبی روبه‌رو شد، «راهبی که فراری‌اش را فروخت» نام دارد.

بخشی از کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روزه

«بله، رنگ پوست، اندازه، جنسیت، مذهب، ملیت و شیوهٔ بودنمان با هم فرق دارند. نلسون ماندلا، هریت تابمَن، ماهاتما گاندی، فلورنس نایتینگِیل و اُسکار شیندلِر قهرمانان بلندمرتبه‌ای‌اند. ولی کسانی که زندگی آرام‌تری دارند، کسانی که در مدارس تدریس می‌کنند یا در رستوران مشغول به کارند، شعر می‌سرایند یا شرکت کوچک خود را تأسیس می‌کنند، به‌سمت شیرینی‌پزی می‌روند یا در خانه از فرزندانشان مراقبت می‌کنند، کسانی که در هر جامعه‌ای نخستین پاسخگوها، آتش‌نشان‌ها و امدادگران هستند نیز می‌توانند قهرمان خطاب شوند. بسیاری از این انسان‌های خوب مشاغل سختی دارند و مصمم‌اند به‌خوبی انجامشان دهند و با لبخند و تواضع کار می‌کنند.

خوشحال می‌شوم که در زندگی با چنین انسان‌هایی برخورد کنم. واقعاً. از آن‌ها درس می‌گیرم، به تعالی می‌رسم و تغییر می‌کنم.

آن‌ها قهرمانان هرروزه‌اند. «افرادی عادی» که رفتاری توأم با فضیلت و احترام دارند.

پس، با احترام به تمام ظرفیت‌های وجودی‌تان که مشتاق رهایی‌اند، سفرمان را آغاز می‌کنیم. پیش از هر چیزی، با این سخن ترغیبتان می‌کنم:

از امروز، همواره، روحی والا، جنگجویی شجاع و خالقی شکست‌ناپذیر را به خاطر داشته باشید که حکمت طبیعی‌تان صدایشان می‌زند.

آزمون‌های گذشته شما را به انسان سرسخت‌تری تبدیل کرده‌اند و حالا بیش از پیش می‌دانید که قدرت‌هایی خاص دارید و بابت نعمت‌های اساسی این زندگی زیبا شکرگزارید؛ سلامتی، خانواده‌ای شاد، شغلی خوب و قلبی امیدوار دارید. در واقع، این سختی‌های ظاهری پله‌هایی سنگی برای پیروزی‌های کنونی و آتی شما بوده‌اند.

محدودیت‌های پیشین و «شکست‌ها» یی که آزارتان داده‌اند برای درک مهارت و تسلطتان ضرورت داشتند. همه چیز به‌نفع شما هویدا می‌شود. واقعاً مورد لطف قرار می‌گیرید.

بله، چه بخواهید و چه نخواهید، شیر هستید، نه گوسفند. یک فرمانده، نه قربانی. کسی که لیاقت دستاوردهای استثنایی، ماجراجویی‌های نشاط‌بخش، لذت‌های بی‌نقص و حرمت نفسی را دارد که در گذر زمان، به مخزن عشق به خود تبدیل می‌شود و هیچ کس و هیچ چیز نمی‌تواند فتحش کند.

شما نیروی طبیعت و سازنده‌ای پویا هستید، نه قربانی خستهٔ یک جهان معمولی و شرم‌آور و مملو از شکایت‌های غیرانسانی، اطاعت و غلبه.»

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظرات کاربران

S.ms
۱۴۰۳/۰۴/۲۷

مطالبی که نویسنده این کتاب توضیح داده نمونه واضحی برای ضرب‌المثل سخنی کز دل برآید لاجرم بر دل نشیند است، بدون هیچگونه حواشی و در کمال صداقت به خوانندگان درس موفقیت می‌دهد البته از گویندگی درجه یک آقای سلطان زاده

- بیشتر
کاربر ۵۵۹۱۳۷۰
۱۴۰۳/۰۶/۱۰

به زندگی شخصی هر کس که نگاه کنی سیرکی عجیب است من فقط آرزو میکنم رابین شارما بنویسه و آقای سلطان زاده اجرا کنن فوق العاده اس این کتاب نه اشتباه گفتم معجزه اس همیشه گفتم رابین شارما شغلش نویسندگی نیست رسالت

- بیشتر

زمان

۱۰ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۸۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۸۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۸,۰۰۰
تومان