دانلود کتاب صوتی چهار توافق (خلاصه کتاب) با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چهار توافق (خلاصه کتاب) اثر دن میگل روییس

دانلود و خرید کتاب صوتی چهار توافق (خلاصه کتاب)

گوینده:شهره روحی
انتشارات:آسمان نیلگون
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی چهار توافق (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی چهار توافق (خلاصه کتاب) نوشتهٔ دن میگل روییس و ترجمهٔ زهره زاهدی است. شهره روحی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آسمان نیلگون آن را منتشر کرده است؛ کتابی دربارهٔ عرفان، معنویت و خرد سرخ‌پوستان جنوب مکزیک.

درباره کتاب صوتی چهار توافق (خلاصه کتاب)

در کتاب صوتی چهار توافق (خلاصه کتاب) از منشأ چهار اعتقاد خودمحدود‌کننده آگاه می‌شویم؛ این اعتقادات در زندگی ما سبب ازبین‌رفتن شادی‌ها و ایجاد رنج‌های غیر ضروری هستند. تولتک‌ها مردمانی هستند که در گذشته در جنوب مکزیک زندگی می‌کردند و به زنان و مردان دانا معروف بودند. دن میگل روییس در این کتاب صوتی براساس آنچه که خرد باستانی تولتک‌ها بیان می‌کند، به رمز مهمی اشاره کرده است؛ رمزی که به سرعت می‌تواند زندگی ما را به تجربه‌ٔ تازه‌ای از آزادی، شادی واقعی و عشق مبدل کند. این اثر خلاصه‌ای از کتاب «چهار توافق» است. نویسنده در این خلاصه کتاب صوتی چهار اصل را به شنوندگان یادآوری می‌کند؛ با کلام خود گناه نکنیم، هیچ چیز را به خود نگیریم، تصورات باطل را از خود دور کنیم و همیشه بیشتر تلاش کنیم.

دن میگل روییس معتقد است با عمل به چهار توافق بالا، تغییرات مثبت زیادی در زندگی هر فردی ایجاد خواهد شد. این اثر صوتی پیامی‌ است از مردمان گذشته برای مردمان امروز که به ما کمک می‌کند تا همان اصول اولیه را رعایت کنیم و به دوستی با خودمان و کیفیت زندگی را افزایش دهیم.

درباره دن میگل روییس

دن میگل روییس از سرخ‌پوستان آمریکای مرکزی، متولد ۲۷ اوت ۱۹۵۲ است. او مدتی به عنوان جراح مشغول به کار بود اما بعد از تصادفی مرگبار از کار جراحی دست کشید. او سال‌های نزد مادرش ماند تا خرد تولتک‌ها بیاموزد. مدتی نیز شاگرد یکی از شمن‌های صحرا بود. کتاب‌های دن میگل روییس عموما درباره‌ی خرد و حقیقت وجود انسان‌ها است. از مشهورترین کتاب‌های او می‌توان به چهار میثاق اشاره کرد. این کتاب تا هشت سال پس از انتشارش، در لیست پر‌فروش‌ترین کتاب‌ها قرار داشت. همچنین کتاب «میثاق پنجم» که در ادامه‌ٔ «چهار میثاق» نوشته شده است. 

شنیدن کتاب صوتی چهار توافق (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب اثری مفید و شنیدنی برای تمام کسانی است که در پی به‌دست‌آوردن شادی حقیقی در زندگی‌ خود هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۹۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۹۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان