دانلود کتاب صوتی روی خوش استرس با صدای سحر حمیدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی روی خوش استرس اثر کلی مک‌گنیگال

دانلود و خرید کتاب صوتی روی خوش استرس

معرفی کتاب صوتی روی خوش استرس

کتاب صوتی روی خوش استرس نوشتهٔ کلی مک گنیگال و ترجمهٔ مریم آقایی است. گویندگی این کتاب صوتی را سحر حمیدی انجام داده و انتشارات ترانه پدرام آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی حقایقی دربارهٔ مفیدبودن استرس و چگونگی تسلط بر آن.

درباره کتاب صوتی روی خوش استرس

کتاب صوتی روی خوش استرس (The Upside of Stress) حقایقی دربارهٔ مفیدبودن استرس و چگونگی تسلط بر آن را بیان می‌کند؛ اگر استرس را همان حسی بدانیم که در موقع احساس خطر در وجود ما شکل می‌گیرد. اگر زندگی ما خالی از هر استرسی باشد، از هر معنایی هم خالی می‌شود؛ چراکه ما در صورتی دچار استرس می‌شویم که چیزی برایمان اهمیت داشته باشد. اگر هرگز دچار استرس نشویم، به نظر می‌رسد هیچ چیزی هم برایمان مهم نیست! آیا استرس می‌تواند مفید باشد؟ اگر جوابتان منفی است، این کتاب را بشنوید تا با دلایل اهمیت استرس آشنا شوید و اگر پاسختان مثبت است، این کتاب را بشنوید تا با روش‌های تسلط بر استرس آشنا شوید. کلی مک گنیگال به شما نشان داده است که وقتی استرس دارید، چگونه می‌توانید خود را پرورش دهید و توانایی طبیعی مغز را برای یادگیری از تجربیات چالش‌برانگیز فعال کنید. کتاب صوتی «روی خوش استرس» هم عملی است و هم بسیار کاربردی اما راهنمای خلاص‌شدن از استرس نیست؛ ابزاری است که به‌وسیلهٔ آن و با درک و پذیرش و استفاده از استرس به‌نفع خود، می‌توانید زندگیتان را دگرگون کنید.

شنیدن کتاب صوتی روی خوش استرس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی روی خوش استرس

«وقتی بدن‌تان به شرایط بدون استرس برمی‌گردد، آخرین مرحلۀ پاسخ به استرس، یعنی بهبود و ترمیم در راه است. بدن شما برای بهبود به هورمون‌های استرس متکی است. برای نمونه، اوکسی‌توسین و کورتیزول التهاب‌ها را فرو می‌نشانند و تعادل را به دستگاه عصبی خودکار برمی‌گردانند. DHEA و فاکتور عصبی رشد، انعطاف‌پذیری عصبی را افزایش ‌می‌دهند و به این ترتیب مغز می‌تواند از تجربه‌های استرس‌زا چیزهایی یاد بگیرد.

فرآیند بهبود از استرس، آنی نیست؛ چند ساعت بعد از یک پاسخ به استرس سنگین، مغز همچنان دارد درون خودش پیام‌هایی مخابره می‌کند تا آن تجربه را به خاطر بسپارد و در حقیقت آن را یاد بگیرد. در طول این زمان، هورمون‌های استرس فعالیت نواحی مغز را افزایش می‌دهند تا حافظه و یادگیری بهبود پیدا کند. همین‌طور که مغزتان دارد آن تجربه را پردازش می‌کند، شاید متوجه شوید که نمی‌توانید از فکر کردن به چیزی که رخ داده دست بردارید. انگار تکانه‌ای وجود دارد که شما را به سمت حرف زدن با دیگران در مورد اتفاق می‌کشاند. اگر همه چیز خوب پیش رفته‌ باشد، احتمالاً آن تجربه دوباره در ذهن‌تان تکرار می‌شود، هرکاری که انجام داده‌اید و این‌که چه‌طور انجامش داده‌اید یادتان می‌آید. اما اگر اوضاع خوب پیش نرفته‌ باشد، ممکن است تلاش کنید بفهمید اصلاً چه اتفاقی افتاده، تصور کنید چه کارهای دیگری می‌توانسته‌اید انجام دهید و همۀ پیامدهای ممکن را در ذهن‌تان مرور کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۶۲۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۶۲۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان