دانلود کتاب صوتی قدرت عادت (خلاصه) با صدای مهدی صفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت عادت (خلاصه) اثر چارلز دوهیگ

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت عادت (خلاصه)

نویسنده:چارلز دوهیگ
گوینده:مهدی صفری
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قدرت عادت (خلاصه)

کتاب صوتی قدرت عادت (خلاصه) نوشتهٔ چارلز دوهیگ و ترجمهٔ نسترن خدیو است. گویندگی این کتاب صوتی را مهدی صفری انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است. این اثر به دلیل رفتارهایمان در کار و زندگی پرداخته است.

درباره کتاب صوتی قدرت عادت (خلاصه)

کتاب صوتی قدرت عادت (خلاصه) به ۳ بخش تقسیم شده است. بخش اول بر چگونگی بروز عادت‌ها در زندگی افراد تمرکز کرده است. در این بخش، عصب‌شناسی شکل‌گیری عادت‌ها، چگونگی شکل‌گیری عادت‌های جدید و تغییر عادت‌های قدیمی و روش‌های آن بررسی شده است. در بخش دوم عادت‌های شرکت‌ها و سازمان‌های موفق بررسی شده است. در بخش سوم عادت‌های جوامع بررسی شده است. در این بخش توضیح داده شده است که چگونه مارتین لوترکینگ و جنبش حقوق مدنی او با تغییر عادت‌های اجتماعی ساکنانِ مونتگومری در آلاباما به موفقیت رسید. مبنای هر فصل از این کتاب صوتی، این استدلال محوری است که اگر سازوکار عادت‌ها را درک کنیم، می‌توانیم تغییرشان دهیم. گفته شده است که وقتی درک کنید که عادت‌ها قابل‌تغییر هستند، ‌این آزادی را دارید که آن‌ها را از نو تعریف کنید. قدم نهایی و سخت هم ‌انجام آن کار و تبدیل‌کردن آن به عادت است. در پایان کتاب صوتی حاضر به قلم چارلز دوهیگ، راهنمایی برای شروع این مرحلهٔ دشوار قرار دارد. این بخش برای افرادی است که می‌خواهند قدم‌به‌قدم عادت‌ها را در خود ایجاد کنند. نویسنده در کتاب صوتی قدرت عادت (خلاصه)، ذهن شما را با پرسش‌ها و مثال‌های مختلف درگیر می‌کند؛ مثلاً درمورد قاتلی که استدلال می‌کند عادت‌هایش او را به قتل سوق‌ داده‌اند، ‌چه تصمیمی باید گرفت؟ مثال‌های کتاب و چنین پرسش‌هایی، اثر حاضر را سرگرم‌کننده و خواندنی کرده است.

شنیدن کتاب صوتی قدرت عادت (خلاصه) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره چارلز دوهیگ

چارلز دوهیگ در سال ۱۹۷۴ به دنیا آمده است. او برای نوشته‌هایش در زمینهٔ کسب‌وکار، جایزهٔ پولیتزر نیویورک‌تایمز را دریافت کرد. دوهیگ ابتدا برای روزنامهٔ لس‌آنجلس تایمز می‌نوشت و سپس به روزنامهٔ نیویورک‌تایمز پیوست. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ تاریخ از دانشگاه ییل است و مدرک MBA خود را از مؤسسهٔ کسب‌وکار هاروارد دریافت کرده است.

بخشی از کتاب صوتی قدرت عادت (خلاصه)

«شما نمی‌توانید فقط به افراد دستور بدهید عادات خود را ترک کنند و واقعاً انتظار داشته باشید که یک‌شبه این اتفاق بیفتد. اگر برای بهبود و ارتقا، قصد تغییر و تحول سازمانی را دارید، اول باید عادات کلیدی را شناسایی کنید چون با این تغییر، عادات دیگر مجبور هستند که تغییر رویه بدهند. عادات کلیدی بسیار مهم هستند و می‌توانند بقیه‌ی عادات را زنجیره‌وار بسازند و وقتی بخواهیم عادت اصلی را اصلاح کنیم، بقیه‌ی عادت‌ها بعد آن، الزاماً باید تغییر کنند. عادت کلیدی: زمانی که پائول اونیل در اکتبر 1987، مدیرعامل شرکت تولید آلومینیوم آمریکا به نام آلکوآ شد، دست به کار عجیبی می‌زند، به‌طوری‌که گروهی از تحلیل‌گران از کار وی متعجب می‌شوند. وی اعلام می‌کند که هیچ کارگری نباید در کارخانه آسیب ببیند و روی ایمنی محل کار و آسیب‌ندیدنِ کارگران متمرکز می‌شود.

چارلز داهیگ می‌گوید: سرمایه‌گذاران بعد از سخنرانی، به‌طرف درها هجوم بردند. یکی از آن‌ها به‌طرف لابی رفت و یک تلفن همگانی پیدا کرد و با بیست مشتری بزرگش تماس گرفت. فرد سرمایه‌گذار به من گفت: هیئت‌مدیره یک دیوانه را مسئول کارها کرده و کارخانه به‌زودی نابود خواهد شد. من به آن‌ها پیشنهاد دادم که فوراً سهام خود را بفروشند قبل از اینکه سایر افراد با مشتریان خود تماس بگیرند و همین درخواست را به آن‌ها بدهند. در تمام طول زندگی حرفه‌ای خودم، این بدترین پیشنهادی بود که دادم!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۹۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۹۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان