دانلود کتاب صوتی کوهیار با صدای رضا جعفرپور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کوهیار اثر زهرا محمودیان

دانلود و خرید کتاب صوتی کوهیار

انتشارات:نشر سماوا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کوهیار

کتاب صوتی کوهیار نوشتهٔ زهرا محمودیان است. گویندگی این داستان ایرانی صوتی را رضا جعفرپور انجام داده و نشر سماوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی کوهیار

کتاب صوتی کوهیار حاوی داستانی ایرانی است. «مراد»، طلبکار سمجی است که دست از سر خانوادهٔ این داستان صوتی برنمی‌دارد. او وقت و بی‌وقت مزاحم «سیدمریم» می‌شود.  «کوهیار» که بعد از مرگ پدرش خود را مرد خانه می‌داند، در تلاش است کاری کند تا پول مراد را جور کند. سیدمریم به مهمان‌های ناخوانده عادت داشت؛ در کودکی، پدرش و بعد از ازدواج، «پهلوان‌سجاد» با لبخند، میزبانی دوست و دشمن و آشنا و غریبه را می‌کردند، اما این اولین‌بار بود که کوهیار مهمان به خانه می‌آورد. همین رفتارها بود که سیدمریم را دلگرم می‌کرد به این که کوهیار شبیه پدرش است؛ نه آن پسرک خرابکاری که مردم شکایتش را می‌آورند، اما زندگی به همین سادگی هم نبوده است. مراد، این طلبکار سمج دست از سر این خانواده برنمی‌داشت. این داستان صوتی برای درک اهمیت خانواده، مقابله با مشکلات و سختی‌ها و پرورش و تقویت خودباوری بسیار مناسب دانسته شده است.

شنیدن کتاب صوتی کوهیار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی کوهیار

«صدای خروس، مغز کوهیار را زیر و رو می‌کرد. خروس سیاه لبه ایوان ایستاده بود و آن‌قدر در حس فرو رفته بود که قصد نداشت کنسرت صبحگاهی‌اش را تمام کند. کوهیار با عصبانیت پتو را کنار زد. هنوز خستگی اتفاقات دیروز در جانش باقی مانده بود. هرچه خودش را کش و قوس داد فایده نداشت. خستگی بدجور به تنش نشسته بود؛ درست مثل کبودی‌هایی که از دیروز روی تنش جا خوش کرده بودند.».

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۳۷۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۳۷۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰
۳۰%
تومان