دانلود کتاب صوتی باختن در معامله با صدای سهیل شیراز + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی باختن در معامله اثر شقایق کنجدی

دانلود و خرید کتاب صوتی باختن در معامله

معرفی کتاب صوتی باختن در معامله

کتاب صوتی باختن در معامله نوشتهٔ شقایق کنجدی و آناهیتا خرمی بنارکی است. سهیل شیراز گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات شکیب آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی باختن در معامله

کتاب صوتی باختن در معامله درمورد حس افسوس از شکست در فضای رقابتی سحن گفته است. این کتاب صوتی به این پرسش پرداخته است که مغز از نورومارکتینگ چه می‌آموزد. اینکه چرا تأثیر بردوباخت بر ما به یک اندازه نیست و ارزش‌گذاری بر این دو متفاوت است، یا اینکه چرا در تصمیم‌گیری‌ها ترجیح می‌دهیم میان باختن و بردن، از باختن اجتناب کنیم (حتی اگر در کوتاه‌مدت به نفعمان باشد)، موضوع کتاب حاضر است؛ موضوع‌هایی که در زمرهٔ پژوهش‌های حوزهٔ نورواکونومیک و نورومارکتینگ بوده است. این کتاب صوتی ضمن پاسخ به مسائل یادشده، به علت‌ها و چگونگی پردازش این اطلاعات در مغز آدمی پرداخته است. در حوزهٔ تجارت و تولید محصول، آْنچه مهم است مخاطب نهایی یا همان مشتری است. از طرفی مدیران و سرمایه‌گذاران و کارگزاران، هر یک بر اساس شخصیت، تجارب، آموخته‌ها و ویژگی‌های بیولوژیک خود دست به انتخاب و تصمیم‌گیری در حوزهٔ تجاری و مالی می‌زنند. شناخت کارکردهای شناختی و مغزی بر اساس رویکرد علوم اعصاب به ما این اجازه را می‌دهد تا دقیق‌تر درمورد تفکرات و رفتارهای افراد در شرایط ویژه و موقعیت‌های تجاری قضاوت کنیم. گفته شده است که یکی از مهم‌ترین مقولات و ضروریات، آن است که بدانیم بردن و باختن از نظر فرایند مغزی چگونه تفسیر می‌شود؛ سپس آن را در شرایط شبه‌واقعی خرید و فروش آزموده و به بررسی تأثیر هر کدام از این مقولات و میزان و تناسب هر یک بر احساس باخت‌وبرد خواهیم پرداخت. می‌توان به‌وسیلهٔ ابزارهای تحقیقاتی، حس مشتری نسبت به از دست‌دادن یا به دست‌آوردن یک محصول را تشریح کرد. هدف اصلی این کتاب صوتی آن است که دانش مشتریان، تاجران، سرمایه‌گذاران و کارگزاران را ارتقا دهد.

شنیدن کتاب صوتی باختن در معامله را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به همهٔ مشتریان، تاجران، سرمایه‌گذاران و کارگزاران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی باختن در معامله

«حتی برای انتخاب‌هایی که فقط شامل یکی از سیستم‌های ارزش‌گذاری مورد بحث می‌شوند، نیاز است گزینه‌هایی با ارزش‌های گوناگون مقایسه شوند تا یک تصمیم اتخاذ شود. درباره این که مغز چگونه آن را انجام می‌دهد آگاهی اندکی وجود دارد. تنها مدل‌های نظری موجود تصمیم‌گیری، حاصل مطالعات ادراکی هستند. موضوع دیگر، رقابتی است که وقتی یک حیوان باید انتخابی میان چندین کنش بالقوه که ارزش‌های متضادی به آن‌ها اختصاص یافته است انجام دهد، میان سیستم‌های ارزش‌گذاری گوناگون به‌وجود می‌آید. برخی پیشنهادهای نظری مقدماتی ارائه شده است، اما شواهد آزمایشی نادر است. داو و همکارانش مدعی شده‌اند مغز میان سیستم‌های ارزش‌گذاری عادت و هدف‌گرا داوری می‌کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۷۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۷۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۹,۹۰۰
تومان