دانلود و خرید کتاب باختن در معامله شقایق کنجدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب باختن در معامله

«افسوس از باختن در معاملات» نوشته دکتر آناهیتا خرمی بنارکی و شقایق کنجدی است. این کتاب به این پرسش می‌پردازد که مغز از نورومارکتینگ چه می‌آموزد؟

این که چرا تاثیر برد و باخت بر ما به یک اندازه نیست و ارزش‌گذاری بر این دو متفاوت است،‌ یا این که چرا در تصمیم‌گیری‌ها ترجیح می‌دهیم میان باختن و بردن، از باختن اجتناب کنیم حتی اگر در کوتاه مدت به نفعمان باشد، همگی پرسش‌هایی در زمره‌ی پژوهش‌های حوزه‌ی نورواکونومیک و نورومارکتینگ هستند. این کتاب ضمن پاسخ پرسش‌های یاد شده، به علل و چگونگی پردازش این اطلاعات در مغز می‌پردازد. در حوزه‌ی تجارت و تولید محصول، آْن‌چه مهم است مخاطب نهایی یا همان مشتری است. از طرفی مدیران، سرمایه‌گذاران و کارگزاران، هر یک بر اساس شخصیت، تجارب، آموخته‌ها و ویژگی‌های بیولوژیک خود دست به انتخاب و تصمیم‌گیری در حوزه‌ی تجاری و مالی می‌زنند. شناخت کارکردهای شناختی و مغزی بر اساس رویکرد علوم اعصاب به ما این اجازه را می‌دهد تا دقیق‌تر بتوانیم در مورد تفکرات و رفتارهای افراد در شرایط ویژه و موقعیت‌های تجاری قضاوت کنیم. بی‌شک یکی از مهم‌ترین مقولات و ضروریات، آن است که بدانیم بردن و باختن از نظر فرایند مغزی چگونه تفسیر می‌شود. سپس آن را در شرایط شبه واقعی خرید و فروش آزموده، به بررسی تاثیر هر کدام از این مقولات و میزان و تناسب هر یک بر احساس باخت و برد خواهیم پرداخت.

حتی می‌توان به‌وسیله‌ی ابزارهای تحقیقاتی، حس مشتری نسبت به از دست دادن یا به دست آوردن یک محصول را تشریح کرد. هدف اصلی این متن آن است که دانش مشتریان، تاجران، سرمایه‌گذاران و کارگزاران را ارتقا دهد.

نظرات کاربران

محمدجواد جباری
۱۳۹۶/۱۱/۲۵

زیاد گرون نیست؟؟!!؟؟ ۸۰۰۰تومن برای ۸۹ صفحه...😏

Amin Asadi
۱۴۰۱/۰۴/۱۵

مطلب بسیار گنگ و نامفهوم ارایه شده و اصلا مشخص نیست چه پیامی رو میخواد انتقال بده. سبک ترجمه هم شبیه این است که مترجم گوگل ترجمه کرده. در کل وقت تلف کردن بود خواندن این کتاب.

Mahdi Masrouri
۱۴۰۰/۰۱/۱۲

معلوم نیست چی چیزی میخواهد بگوید کلا نامفهوم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۳۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۸۹ صفحه

حجم

۳۳۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۸۹ صفحه

قیمت:
۲۹,۹۰۰
تومان