دانلود کتاب صوتی آدم برفی با صدای علی عسگری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آدم برفی اثر مسعود شامحمدی

دانلود و خرید کتاب صوتی آدم برفی

معرفی کتاب صوتی آدم برفی

کتاب صوتی آدم برفی از مجموعه داستان گربه علف است و ماهی درخت نوشتهٔ مسعود شامحمدی و با صدای علی عسگری و سیما تیرانداز است و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی آدم برفی

«انگار هیچ چیز توی دنیا وجود نداشت، جز خودش، و اون آدم‌برفی لعنتی. بعد کم‌کم شروع کردم به حسادت کردن. باورت می‌شه؟ به یه آدم برفی، به یه مشت برف حسادت می‌کردم. عصبانی می‌شدم. سرش داد می‌زدم. التماسش می‌کردم. اما اون آدم‌برفی رو ول نمی‌کرد. یه بار این‌قدر عصبانی شدم که با مشت و لگد افتادم به جون آدم‌برفی‌ش. خردش کردم. لهش کردم و بعد بهش...»

داستان «آدم برفی» را از مجموعه‌داستان «گربه علف است و ماهی درخت» می‌شنوید، آن هم با صدای علی عسگری و سیما تیر‌انداز.

«باران می‌بارد با دانه‌های پراکنده‌ برف. بی‌صدا. خاموش.»

داستان «آدم برفی» در چنین فضای ساکن و ایستایی شروع می‌شود. فضایی که چادر سیاه خاطرات را پهن می‌کند روی داستانی که آدم‌بر‌فی‌هایش تبدیل به سنگ شده‌اند. زیر آن باران و برف دو مرد داخل ماشین نشسته‌اند. همه‌چیز ساکن و بی‌صداست. در میان کلماتی که بین دو مرد در گردش‌اند، مرگ و وهم مثل لخته‌خونی از زیر لباس داستان بیرون می‌زند. ماجرای زنی که پشت این وهم خاموش نشسته و جهان داستان را پر می‌کند. زنی که عاشق قصه بوده و حالا در نبودش هم دارد داستانش را از دهان دیگران تعریف می‌کند. قصه‌ آن زن را از دهان مردانی می‌شنویم که شخصیت‌های به‌ظاهر عاشقانه داستان او بودند. عشقی که بین دو نفر تقسیم شده و آدم‌برفی‌ای که نفر سومی به حساب می‌آید میان آن‌ها. اصلاً عشق به آدم‌برفی چه شکلی است؟

نویسنده این طور توضیح می‌دهد: «آدم‌برفی یه آدمه که از برف درست شده. همون جور که بقیه آدم‌ها از رگ و خون درست شدن. آدم سنگی هم داریم که از سنگ درست شده. آدم گلی و آدم کاغذی هم داریم. هزار جور آدم دیگه هم داریم که از هزار چیز مختلف و عجیب و غریب دیگه درست شدن. اما همه‌شون آدمن. من این‌جوری فکر می‌کنم.»

حالا تصورش را کنید یک داستان کوتاه با چنین موضوع بکری را با صدای بازیگرانی حرفه بشنوید که جان می‌دهند به فضای داستان و آن را سرزنده تحویل شما می‌دهند. داستانی که خواندنش ظرافت‌های بسیار می‌خواهد و گویندگانش آن را به‌درستی رعایت کرده‌اند.

«آدم برفی» یکی از داستان‌های مجموعه‌‌‌ «گربه علف است و ماهی درخت» است که به قلم مسعود شامحمدی به رشته‌‌ تحریر در آمده. این مجموعه ‌داستان، تابستان ۱۳۹۶، خلق شده است و در تمامی داستان‌هایش می‌توانیم الگویی مشخص پیدا کنیم. شاید بتوان گفت محور تمام داستان‌های این مجموعه وهم عاشقانه‌ای است که باید کشف شود. داستان «آدم‌برفی» را با صدای سیما تیرانداز و علی عسگری به شما تقدیم می‌کنیم. آهنگسازی این مجموعه را پالیز شامحمدی انجام داده است.

شنیدن کتاب صوتی آدم برفی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران داستان کوتاه پیشنهاد می‌کنیم.

دیگر داستان‌های این مجموعه‌ را می‌توانید در طاقچه بشنوید:

داستان: آن سه نفر

داستان: بی‌گناه

داستان: زندگی شاید انتقام مکرر است

داستان: آقای میم، یا مردی که کلاغ‌ها از او باهوش‌تر بودند

داستان: زبان بیگانه

داستان: خرید سیگار

نظرات کاربران

کاربر ۲۳۱۸۲۶۶
۱۴۰۲/۰۹/۲۴

قصه است ، نویسنده خیلی خواسته همچی قصه رو کلمه ها و جمله هارو خواص کنه و این جالب نیست کتاب سادگی نداره و اینکه داستان به نظرم ضعیف و کلا یه خطه ، به خاطر همین نویسنده خواسته همچی

- بیشتر
کاربر 3563282
۱۴۰۲/۰۹/۲۲

این کتاب خیلی خیلی قشنگ هست و واقعا دیدگاه آدم رو نسبت به زندگی تغییر میده حتما بخونیدش

دانشمند
۱۴۰۲/۰۹/۲۴

خوبه

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۲۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۲۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
۱۲,۶۰۰
۳۰%
تومان