دانلود کتاب صوتی آموزش فن بیان با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آموزش فن بیان اثر احمد حلت

دانلود و خرید کتاب صوتی آموزش فن بیان

معرفی کتاب صوتی آموزش فن بیان

کتاب صوتی آموزش فن بیان؛ یادگیری سخنرانی به روش دکتر احمد حلت نوشتهٔ احمد حلت و با صدای اعظم حبیبی و مهیار ستاری است و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی آموزش فن بیان

اگر بپذیریم سخنرانی یک فرآیند ارتباطات انسانی است، پس باید قبول کنیم در عصر اطلاعات و ارتباطات، فن بیان و دانستن آئین سخنوری برای تک‌تک انسان‌هایی که می‌خواهند در پیشرفت فردی و جمعی سهیم باشند یک ضرورت است.

درعصر کنونی، اگر کسی در کلاس یا محل کار یا در اجتماع نتواند درمقابل جمع صحبت کند و نظرش را بیان کند، دیده یا شنیده نشود به مرور زمان حذف خواهد شد. افرادی که فن بیان و قدرت سخنوری بالایی دارند، به طور حتم کسانی هستند که بهترین فرصت‌های شغلی و جایگاه‌های اجتماعی را از آن خود می‌سازند.

کتاب آموزش فن بیان، اصول بنیادی سخنرانی در مقابل جمع را به زبان ساده به‌صورت مکالمه استاد و مبتدی تشریح می‌کند. همچنین بحث بروز هیجان‌های ناخوشایند در سخنرانی‌های جمعی، از قبیل ترس و اضطراب و خجالت و عدم اعتماد به نفس، به همراه راهکارهای مدیریت کنترل این هیجان‌ها به‌طور مفصل بیان شده است.

کتاب آموزش فن بیان نوشتهٔ دکتر احمد حلت، رئیس بنیاد سخنرانان حرفه‌ای ایران است که موسسه موفقیت به چاپ رسانیده و نشر دیجیتال موج کتاب آن را صوتی کرده است. مهیار ستاری در نقش استاد و اعظم حبیبی به‌عنوان مبتدی، گویندگان کتاب هستند و صادق مهرانی تدوین صوتی را برعهده داشته است.

شنیدن کتاب صوتی آموزش فن بیان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید در فن بیان مهارت پیدا کنید این کتاب را حتما بشنوید.

نظرات کاربران

کاربر 6486514
۱۴۰۳/۰۲/۰۴

خوب بود

زمان

۶ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۳۶۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۳۶۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان