دانلود کتاب صوتی برگزاری جلسات با صدای مهربان جزینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برگزاری جلسات اثر دانشکده کسب و کار هاروارد

دانلود و خرید کتاب صوتی برگزاری جلسات

معرفی کتاب صوتی برگزاری جلسات

کتاب صوتی برگزاری جلسات از دانشکده کسب و کار هاروارد با ترجمهٔ فاطمه باغستانی و با صدای مهربان جزینی است و هورمزد آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی از مجموعه کتاب‌های بسته همراه مدیران؛ دانشکده کسب و کار هاروارد است.

درباره کتاب صوتی برگزاری جلسات

برگزاری جلسات مفید می‌تواند بهترین شیوه برای تصمیم‌گیری، جمع‌آوری ایده‌ها یا تاثیرگذاری بر یک تیم باشد. نیازی نیست بگوییم برگزاری جلسه بهترین فرصت برای نشان دادن مهارت‌های اجتماعی، انگیزشی، سازمانی و مدیریتی شماست. در اغلب مواقع، ما نمی‌توانیم با اصول و توجه لازم جلسات را برگزار و مدیریت کنیم و به همین دلیل، کارها به گونه‌ای که ما دوست داریم پیش نمی‌روند. کتاب برگزاری جلسات از بسته مدیریت ۲۰ دقیقه‌ای به شما کمک می‌کند اصول پایه‌‌ای را برای افزایش بهره‌وری جلسات بیاموزیم.

شنیدن کتاب صوتی برگزاری جلسات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ مدیران و رهبران سازمان‌ها و کسب‌وکارها پیشنهاد می‌کنیم.

وقت زیادی ندارید؟ با شنیدن مجموعه کتاب‌های کسب‌وکار هاروارد دانش و مهارت‌های ضروری کسب‌وکار خود را به سرعت بالا ببرد. چه به یک دوره و چه به تجدید نظر کوتاه نیاز داشته باشید. هر کتاب در این مجموعه یک شروع مختصر و کاربردی است که به شما کمک می‌کند تا به یک موضوع مدیریت کلیدی را به سرعت بیاموزید. توصیه‌هایی که می‌توانید برای متخصصان جاه‌طلب و مدیران مشتاق خواندنی و کاربردی باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۹۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۹۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان