دانلود کتاب صوتی کار عمیق (خلاصه) با صدای مهدی صفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کار عمیق (خلاصه) اثر کال نیوپورت

دانلود و خرید کتاب صوتی کار عمیق (خلاصه)

نویسنده:کال نیوپورت
گوینده:مهدی صفری
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۳.۹از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کار عمیق (خلاصه)

خلاصه‌کتاب صوتی کار عمیق (خلاصه) نوشتهٔ کال نیوپورت و ترجمهٔ مهرداد رئوف و با صدای مهدی صفری است و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی کار عمیق

کال نیوپورت در کتاب کار عمیق به تأثیر روایت‌ها در عصر اطلاعات می‌پردازد و اینکه چگونه این درهم‌آمیختگی اطلاعات و پیچیدگی شرایط ارتباطی باعث حواس‌پرتی و عدم تمرکز می‌شود. کار عمیق توانایی تمرکز بر روی یک کار بدون پرت شدن حواس است. چنین کاری موجب می‌شود تا ارزش‌های جدیدی آفریده شده و مهارت‌های افراد بهبود پیدا کند. این درحالی است که می‌توان گفت کارِ کم‌عمق به گونه‌ای اطلاق می‌شود که به‌صورت غیرشناختی و اغلب با تدارک کارهایی‌ بدون فکر صورت می‌پذیرد که در آن‌ها توجهی به کاری که در حال انجام است وجود ندارد. در چنین شرایطی تلاش افراد نمی‌تواند ارزش جدیدی را در جهان ایجاد کند و اعمال آن‌ها به‌راحتی تکرار پذیرند. شاید بتوان گفت که در قرن بیست‌ویکم، مهارت کار عمیق به‌عنوان نوعی قدرت فزاینده می‌تواند در بازارهای رقابتی اقتصادی عمل کند. افرادی که این قابلیت را دارا هستند و یا برای به دست آوردن مهارت‌های آن تلاش می‌کنند، می‌توانند در جایگاه بهتری از نظر رقابتی قرار گیرند و کاری را انجام بدهند که هرکسی از پس آن بر نمی‌آیند.

کتاب کار عمیق به دو بخش تقسیم شده که در بخش اول به این موضوع می‌پردازد که در هر حرفه‌ای پرورش یک اخلاق کاری مبتنی بر کار عمیق، می‌تواند فواید زیادی را به همراه داشته باشد. بعد از آن، نویسنده یک رژیم آموزشی سختگیرانه را به‌صورت چهار «قانون» ارائه می‌کند که به وسیلۀ آن ذهن و عادت‌های ما بتوانند برای به دست آوردن این مهارت آماده شوند. این قوانین عبارت‌اند از: ۱. تمرکز کردن بر روی چیزهای مهم، ۲. اقدام بر روی ارزش‌های هدایت‌کننده، ۳. داشتن تابلوی امتیاز مجاب‌کننده و ۴. داشتن یک ریتم مسئولیت‌پذیر. کتاب کار عمیق که به‌نوعی می‌تواند ترکیبی از انتقاد به فرهنگ و ارائۀ توصیه‌های عملی برای انجام مهارت‌های مفید باشد، از داستان‌ها نیز بهره می‌برد. از داستان کارل یونگ روان‌شناس گرفته که برجی سنگی را در جنگل می‌سازد تا بتواند ذهن خود را متمرکز کند، تا فردی پیشگام در شبکه‌های اجتماعی که بلیطی برای رفتن به توکیو می‌خرد تا بتواند آزادانه کتابش را بنویسد.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی کار عمیق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران شنیدن خلاصه‌کتاب‌هایی با موضوع موفقیت و توسعهٔ فردی و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کال نیوپورت

کالوین کال نیوپورت در ۲۳ ژوئن ۱۹۸۲ به دنیا آمد. تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی در کالج دارتموث  در سال ۲۰۰۴ به پایان رساند و دکتری خود را در زمینۀ علوم کامپیوتر در سال ۲۰۰۹ از مؤسسۀ فناوری ماساچوست تحت نظر نانسی لینچ دریافت کرد. از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ دانشیار فوق‌دکتری در بخش علوم کامپیوتر MIT فعالیت می‌کرد.

او در سال ۲۰۱۱ به‌عنوان استادیاد علوم کامپیوتر وارد دانشگاه جورج تاون و توانست در سال ۲۰۱۷ کرسی‌ای را کسب کند. کارهای او بر روی الگوریتم‌های توزیع‌شده در سناریوهای شبکه‌ متمرکز بوده و مطالعۀ سیستم‌های ارتباطی در طبیعت را نیز در بر می‌گیرد. در حال حاضر او دانشیار ممتاز پروست در گروه علوم کامپیوتر دانشگاه جورج تاون و همچنین نویسندۀ هشت کتاب خوب است.

او در کتاب «کار عمیق: قوانینی برای موفقیت متمرکز در دنیای پریشان» (۲۰۱۶)، اصطلاح کار عمیق را ابداع کرد که به مطالعۀ بخش‌هایی از زمان در زندگی افراد اشاره دارد که در آن بدون حواس‌پرتی به کارها می‌پردازند.

از دیگر آثار او می‌توان به «مینیمالیسم دیجیتال» (۲۰۱۹) که به دنبال یافتن زندگی متمرکز در جهان پر هیاهو است، اشاره کرد. در این کتاب مانند مابقی آثارش، بر روی فلسفۀ استفاده از عناصر دیجیتالی کار کرده و اینکه چطور این عناصر موجب عدم تمرکز شده‌اند و افراد چگونه می‌توانند با کسب مهارت‌هایی تمرکز خود را افزایش دهند. همچنین کتاب «جهانی بدون ایمیل» (۲۰۲۱) از دیگر آثار اوست که در زمینۀ ارتباطات و کانال‌های ارتباطی میان شبکۀ انسان‌ها در عصر امروز است. او که یک تحصیل‌کرده در رشتۀ علوم کامپیوتر است سعی دارد تا جهان را بار دیگر به شیوۀ فلسفی در زمینۀ دیجیتال هدایت کند. 

معرفی نویسنده
عکس کال نیوپورت
کال نیوپورت

کال نیوپورت یک استاد جوان در دانشگاه «جورج‌تاون» آمریکا است که درباره‌ی چیزهای جالبی مثل تکنولوژی‌های دیجیتال و فرهنگ‌ها تحقیقات زیادی کرده. حتی اگر نیوپورت را نشناسیم، حتما با کتاب‌های پرفروش، محبوب و جدیدش چشم در چشم شده‌ایم. هر چه باشد کال نویسنده‌ی کتاب‌های کار عمیق، مینیمالیسم دیجیتال و آنقدر عالی و فوق‌العاده باش تا نتوانند تو را نادیده بگیرند است!

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۱۶۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۱۶۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان