دانلود کتاب صوتی خلاصه ای مفید از کتاب به سوی نه با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی خلاصه ای مفید از کتاب به سوی نه

خلاصه‌کتاب صوتی خلاصه ای مفید از کتاب به سوی نه (بله مقصد نهایی است نه راه رسیدن به آن) نوشتهٔ ریچارد فنتون و ترجمهٔ نازنین آذرسا و با صدای خود اوست.

درباره کتاب صوتی خلاصه ای مفید از کتاب به سوی نه

ریچارد فنتون و اندرئا والترز در قالب داستان اریک جیمز برتون، فروشندهٔ ۲۸ساله دستگاه کپی که قرار است از خودش درسی عجیب بیاموزد ما را به عمیق‌ترین نقاط ذهنمان می‌برند. آن‌ها دست ما را می‌گیرند و ما را به سمت خود آیندهٔ موفقمان راهنمایی می‌کنند. در این کتاب یاد می‌گیریم که پاسخ نه شنیدن با شکست خوردن تفاوت‌های بسیاری دارد و ما باید بتوانیم در عین اینکه برای موفقیت جشن می‌گیریم، بتوانیم برای شکست‌هایمان هم جشن بگیریم و بدانیم که قدرت‌بخش‌ترین کلمه در دنیا بله نیست، نه است. این درس‌ها به ما کمک می‌کنند تا زندگی‌مان را دگرگون کرده و برای موفقیت هرچه بیشتر خود گام برداریم. از ویژگی‌های بارز این کتاب آن است که در قالب داستانی جالب، داستانی روزمره که می‌تواند داستان زندگی هر یک از ما باشد و در قالب شخصیت‌هایی عادی به بررسی روانکاوی ما می‌پردازد و این البته ترفند ظریفی است که نویسندگان کتاب به کار می‌گیرند تا بتوانند درس‌های روان‌شناسی خود را بهتر در ذهن ما جای دهند.

کتاب به سوی نه یک کتاب مفید و ارزنده است که اهمیت شنیدن پاسخ منفی در زندگی را به ما می‌آموزد. پاسخی که اگر نشنویم بی خیال تلاش و کوشش می‌شویم و در هر جایی که هستیم باقی می‌مانیم و احساس امنیت می‌کنیم. این خلاصه‌کتاب مفید که در نشر صوتی آذرسا خلاصه ترجمه و به صورت گویا در آمده است در قالب داستنی از زبان یک شخص فروشنده این موضوع را برای ما باز می‌کند. این کتاب فقط برای کسانی که در حیطه فروش هستند مفید نیست. بلکه برای همه افراد جامعه مفید است. پس شنیدن آن را به خودتان هدیه کنید.

باب برگ، یکی از نویسندگان کتاب بخشنده‌ها و بخشنده‌ها بهتر می‌فروشند می‌گوید:

چوب و سنگ ممکن است استخوان‌هایم را در هم بشکنند اما نه به من آسیبی نمی‌زند. این همان درسی است که اریک جیمز برتون، فروشنده ۲۸ساله دستگاه کپی در آستانه فراگیری آن است و قرار است این درس را از عجیب‌ترین مربی خود بیاموزید، یعنی خودش.

فرض کنید یک شب بخوابید و صبح روز بعد در خانه‌ای عجیب و غریب از خواب بیدار شوید بدون اینکه بدانید چطور به آنجا رفته‌اید؛ فقط اینکه این خانه متعلق به کس دیگری هم نیست و متعلق به شماست. متعلق به نسخهٔ آینده شخصیت موفقی که دوست دارید باشید؛ به این شرط که اراده کنید و بپذیرید که فقط یک کار ساده را انجام دهید.

قبل از این که هفته تمام شود اریک خواهد آموخت که:

برای لین که بهتر از ۹۲درصد کل فروشندگان دنیا عمل کند باید چه کار کند.

پاسخ نه شنیدن با شکست خوردن خیلی فرق دارد.

چرا مهم است که موفقیت و شکست را با هم جشن بگیریم؟

پنج سطح شکست و چگونگی دستیابی به موفقیت از طریق آنها.

چگونه از شکست عبور کنیم و به راه خود ادامه دهیم.

قدرت‌بخش‌ترین کلمه در دنیا «بله» نیست.«نه» است.

این درس‌ها مقدر شده‌اند تا طرز تفکر، روش فروش و شیوه زندگی او را برای همیشه تغییر دهند و قطعا همین کار را برای شما هم خواهند کرد.

شنیدن کتاب صوتی خلاصه ای مفید از کتاب به سوی نه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب فقط برای اشخاصی که در کار فروش هستند کارایی ندارد این کتاب برای همه ما در هر شغل و حرفه‌ای مناسب است.

نظرات کاربران

مروارید
۱۴۰۲/۰۷/۱۴

به استقبال نه شنیدن برویم تا بله هایی رو بدست بیاریم...اقدام کنیم

کاربر 6077485
۱۴۰۲/۱۰/۱۵

کاش کامل بود،نه چکیده ی کتاب

زمان

۵۷ دقیقه

حجم

۷۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۷ دقیقه

حجم

۷۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان