دانلود کتاب صوتی جراحی ـ آدرنال با صدای مرتضی هاشمی زاده + نمونه رایگان
کتاب صوتی جراحی ـ آدرنال اثر عادل زینال پور

دانلود و خرید کتاب صوتی جراحی ـ آدرنال

معرفی کتاب صوتی جراحی ـ آدرنال

کتاب صوتی «جراحی ـ آدرنال» اثری از عادل زینال پور است. انتشارات رزیدنت‌یار کتاب صوتی جراحی ـ آدرنال را با گویندگی اکبر امیری منتشر کرده است. این اثر ویرایش ۱۴۰۲ است و مجموعه‌ای کامل از فصول به‌همراه سؤالات ارتقاء و بورد تخصصی تا ۱۴۰۱ در آن به چشم می‌خورد.

درباره کتاب صوتی جراحی ـ آدرنال

مجموعهٔ جراحی دربردارندهٔ مباحثی در پیوند، انکولوژی، ارتوپدی، پروسیجر جراحی در آی‌سی‌یو، نقش جراح در بلایا، رهبری در جراحی، گزش و گازگرفتگی، جراحی در سالمندی، مراقبت پایانی حیات است. این بخش براساس schwartzs 2019 و sabiston 2022 نوشته شده است و موضوعات مربوط به تیروئید، پاراتیروئید، آدرنال، سوختگی، پاسخ سیستمیک به آسیب را دربر دارد. کتاب حاضر دربارهٔ جراحی آدرنال است.

مؤسسهٔ رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطهٔ پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی‌شده‌ای را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب و با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌ دست بیاورد و بتواند در کمترین زمان ممکن بیشترین و باکیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در این کتاب مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

کتاب صوتی جراحی ـ آدرنال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دانشجویان پزشکی پیشنهاد می‌شود. کتاب جراحی آدرنال به کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود؛ زیرا کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و با صرفه‌جویی در زمان یاد بگیرند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۱ دقیقه

حجم

۷۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۱ دقیقه

حجم

۷۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳۳,۰۰۰
تومان