دانلود کتاب صوتی جراحی ـ سارکوم با صدای مرتضی هاشمی زاده + نمونه رایگان
کتاب صوتی جراحی ـ سارکوم اثر عادل زینال پور

دانلود و خرید کتاب صوتی جراحی ـ سارکوم

معرفی کتاب صوتی جراحی ـ سارکوم

کتاب صوتی «جراحی ـ سارکوم» اثری از عادل زینال پور و محمود نظرپور سروک است. انتشارات رزیدنت‌یار کتاب صوتی جراحی ـ سارکوم را با گویندگی مرتضی هاشمی زاده منتشر کرده است. در این اثر مجموعه‌ای کامل از فصول به‌همراه سؤالات ارتقاء و بورد تخصصی تا ۲۰۱۹ به چشم می‌خورد.

درباره کتاب صوتی جراحی ـ سارکوم

مجموعهٔ جراحی دربردارندهٔ مباحثی در پیوند، انکولوژی، ارتوپدی، پروسیجر جراحی در آی‌سی‌یو، نقش جراح در بلایا، رهبری در جراحی، گزش و گازگرفتگی، جراحی در سالمندی، مراقبت پایانی حیات است. این بخش براساس شوارتز ۲۰۱۹ نوشته شده است و موضوعات مربوط به هرنی، چاقی، طحال، سارکوم‌های بافت نرم، جدار شکم، امنتوم و صفاق را دربر دارد. کتاب حاضر دربارهٔ جراحی سارکوم است.

مؤسسهٔ رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطهٔ پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی‌شده‌ای را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب و با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌ دست بیاورد و بتواند در کمترین زمان ممکن بیشترین و باکیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در این کتاب مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

کتاب صوتی جراحی ـ سارکوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دانشجویان پزشکی پیشنهاد می‌شود. کتاب جراحی سارکوم به کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود؛ زیرا کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و با صرفه‌جویی در زمان یاد بگیرند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۱۹۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۱۹۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۷۲,۰۰۰
تومان