دانلود کتاب صوتی به تماشای زنان جهان با صدای مهتاب کرامتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی به تماشای زنان جهان

کتاب صوتی به تماشای زنان جهان نوشتهٔ علی اسدی است. مهتاب کرامتی و ثریا قاسمی و دیبا زاهدی و فریبا متخصص و زهره شکوفنده و سحر صحامیان و شمسی فضل اللهی و علی اسدی و ایران درودی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده‌اند و انتشارات نوژین آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی به تماشای زنان جهان

کتاب صوتی به تماشای زنان جهان حاوی قصهٔ واقعی زنان است و نیز ادای دینی است به زنان که آن‌ها را کهربای نگاه و نظرگاه منظومهٔ هستی نامیده‌اند؛ با کهکشانی از صورت و معنا در درون و برون. این آلبوم ۱۰ اپیزود دارد. اغلب قطعات آن، برشی دراماتیک از زندگی واقعی یکی از زنان جهان است؛ از زن نژادهٔ ایرانی تا دختران و زنانی در آسیا و اروپا، آمریکا و آفریقا. برای هر یک از قطعات، موسیقی متن اختصاصی ساخته شده که موتیف‌وار به فراخور موقعیت‌ها، تنظیم شده است؛ تا فضاسازی و تجسم‌بخشی به ابعاد و لایه‌های هرمونوتیک ماجرا را عینیت بخشد. این مجموعه با پرهیز از شعارزدگی‌های کلیشه‌ایِ مبتلابهِ آثار مرتبط با زنان در محتوا و با پرهیز از شتاب‌زدگی‌های معمول در ساخت، محصول یک سال پژوهش بر روی حدود ۴۰۰ کتاب، نامه، نمایشنامه و اتوبیوگرافی با محوریت زنان و نیز یک سال تولید است. مجموعاً ایده، تولید تا مجوز و انتشار، قریب به دوسال‌واندی زمان به خود اختصاص داده است. کوشش شده است تا در تهیهٔ این اثر صوتی، مسائلی دست‌مایه قرار گیرد که تاریخ انقضا نداشته باشد.

شنیدن کتاب صوتی به تماشای زنان جهان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد زنان جهان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی به تماشای زنان جهان

«از راه کهن داستان‌هایی برمی‌خیزد که همه‌ی زنان جهان را به هم پیوند می‌دهد. رشته‌هایی که هزاران سال مخفی مانده بودند. داستان‌گویانی که به سکوت کشانده شده بودند. زندگی‌هایی که فراموش شده بودند. اینک سکوت شکسته شده و صدای هم‌سرایی در حال اوج‌گیری است. زنان سخن گفتن را آغاز کرده‌اند و این ظهور دوباره‌ی زنان است. همان زنی که می‌تواند از هر امر معمول، چیزی خارق‌العاده بیافریند؛ همان‌طور که از تکه‌ها و خرده‌ها، صنایع دستی و غذا درست می‌کند؛ با به‌هم پیوستن آدم‌ها، خانواده می‌سازد. زن می‌تواند بدون رشته ببافد و از راه سکوت، آواز بخواند. این، خاصیت هنر اوست. او اصل خود را به یاد دارد و بارها برای تولد دوباره به خویشتنِ خویش بازمی‌گردد. مادرِ زمین، مکان امنی را به فرزندان دنیا عرضه می‌دارد که در آن رشد و سیاحت کنند و اوست که نظم طبیعی آفرینش را ممکن می‌سازد.»

نظرات کاربران

مهتاب
۱۴۰۲/۱۰/۰۷

بر خلاف انتظارم خیییلی معمولی و بعضی قسمت ها خسته کننده بود البته چند نکته زیبا هم داشت در مجموع پیشنهاد نمی کنم…

کاربر ۲۷۰۱۰۲۵
۱۴۰۲/۰۷/۱۱

بسیار دوست داشتنی. چقدر متنوع و عالی . با صداهای غیرتکراری و حرف هایی که برای جامعه ما آشناست .

زمان

۳ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۵۰۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۵۰۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۴۹,۰۰۰
تومان