دانلود کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری با صدای آیلار محمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری اثر راندا برن

دانلود و خرید کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری

معرفی کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری

کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری نوشتهٔ راندا برن و ترجمهٔ فرزام حبیبی اصفهانی است. آیلار محمدی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری

راندا برن در کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری توضیح داده است که سپاس‌گزاری و قدردانی همان چیزی است که در زندگی شما تغییری اساسی ایجاد می‌کند. در هر فصل از این کتاب تمرین‌هایی ویژه برای قدردانی قرار دارد که با کمک آن‌ها، نگاهتان به زندگی دگرگون شده و یک قدم به رؤیاهایتان نزدیک‌تر می‌شوید. راندا برن  یک سؤال مهم از مخاطب می‌پرسد؛ «آیا به جادو اعتقاد دارید؟». ما در دوران کودکی فکر می‌کردیم زندگی سرشار از شادی، هیجان و جادو است و هر لحظهٔ آن پر از شگفتی است. جادویی که در زمان کودکی به آن باور داشتیم، حقیقت دارد، اما مشکل اینجا است که با رسیدن به دوران بزرگسالی تقریباً بیشتر اتفاقات را عادی می‌بینیم. نویسنده اعتقاد دارد که جادوی زندگی واقعی است؛ درست به همان اندازه که ما واقعی هستیم، اما این جادویی که نویسنده از آن حرف می‌زند، دقیقاً چیست؟ جادویی که در دستانمان قرار دارد و از آن بی‌خبریم، سپاسگزاری است؛ همان چیزی که در آموزه‌‌های دینی و اخلاقی در سراسر جهان هم بر آن تأکید شده است؛ مقصود اصلی راندا برن در کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری نیز همان است. او گفته است که شکرگزاری کمک می‌کند با نگاهی تازه به دنیای اطرافمان بنگریم و همین دید مثبت و شکرگزار می‌تواند بسیاری از اتفاقات خوب و مثبت را به سمت ما جذب کند؛ زیرا این نویسنده معتقد است که «قانون جذب» بر زندگی ما حاکم است.

شنیدن کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره راندا برن

راندا برن، نویسنده، تهیه‌کننده و برنامه‌ساز تلویزیونی در سال ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا زاده شد. او به‌واسطهٔ کتاب و فیلم «راز» به شهرت جهانی رسید. کتاب‌های بعدی او «قدرت»، «جادو و قدرت تصور هِنری» و «جادوی سپاسگزاری» هم به‌نوعی تحت‌تأثیر این کتاب هستند. آخرین کتاب راندا برن با نام «راز، چگونه زندگی مرا دگرگون کرد» هم به‌گونه‌ای بیانگر تأثیر این کتاب در مسیر حرفه‌ای او است. کتاب «راز» زمانی که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد، در طول یک سال ۱۹ میلیون نسخه به فروش رسید. در سال ۲۰۰۷، برن در لیست ۱۰۰ فردی قرار گرفت که به گزینش مجلهٔ تایم، در شکل‌دادن به جهان تأثیر داشته‌اند. موفقیت تجاری و شهرت جهانی او از زمانی که در برنامهٔ تلویزیونی «اپرا وینفری» حضور پیدا کرد، سرعت گرفت. فلسفه و آموزش محوری راندا برن این است که باورداشتن به شما اجازه می‌دهد به آرزوها و خواسته‌هایتان برسید؛ هر چند منتقدانی نیز وجود دارند که برخی جنبه‌های نظر او را غیرعلمی می‌دانند. کتاب «قهرمان» یکی دیگر از آثار او بوده است.

بخشی از کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری

«نمی‌توان احساسی را بیان کرد که انسان‌ها در کودکی دارند. آن روزها همه‌چیز خوب و زیبا بود و هر روز را جذاب‌تر و پرهیجان‌تر از روز پیش می‌یافتیم. ما معجزه را باور داشتیم و هیچ آسیبی از این باور نمی‌دیدیم. بزرگ که شدیم دنیایی از مشکلات و کوهی از مسئولیت‌ها، دوروبرمان را گرفت. دیگر به رویاهایمان نمی‌اندیشیدیم و معجزه را که در کودکی کاملاً باور داشتیم از یاد برده بودیم. اما همواره جذب کودکان می‌شدیم. زیرا در کنار آن‌ها، همان احساسی در وجودمان زنده می‌شود که در کودکی داشتیم؛ گرچه تنها برای لحظاتی زودگذر است. اینجا هستم تا به شما بگویم معجزه‌ای که روزی به آن اعتقاد داشتید، حقیقت دارد و آنچه که دروغ و واهی است، نگرش خشک و عاری از هرگونه تخیلی است که ما بزرگ‌ترها در سر داریم.»

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۴۷۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۴۷۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان