دانلود کتاب صوتی دروازه‌ مردگان (جلد اول: قبرستان عمودی) با صدای حسن همایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دروازه‌ مردگان (جلد اول: قبرستان عمودی) اثر حمیدرضا شاه آبادی

دانلود و خرید کتاب صوتی دروازه‌ مردگان (جلد اول: قبرستان عمودی)

معرفی کتاب صوتی دروازه‌ مردگان (جلد اول: قبرستان عمودی)

کتاب صوتی دروازه‌ مردگان (جلد اول: قبرستان عمودی) نوشتهٔ حمیدرضا شاه آبادی و با صدای حسن همایی و پدرام شهرآبادی است و نشر سماوا آن را منتشر کرده است. این مجموعهٔ هیجان‌انگیز سه جلد دارد. حمیدرضا شاه‌آبادی در جلد اول کتاب صوتی دروازه‌ مردگان با نام قبرستان عمودی، داستان زندگی پسری به نام رضاقلی را روایت می‌کند که در دوران سلطنت شاهان قاجاری زندگی می‌کند و اکنون خودزندگی‌نامه‌ٔ او به دست نوجوانی کنجکاو به نام مجید افتاده است. این اثر که قسمت نخست سه‌گانه‌ای خواندنی به شمار می‌رود، در سال ۱۳۹۷ نامزد دریافت جایزه‌ٔ سال شد.

درباره کتاب صوتی دروازه‌ مردگان (جلد اول: قبرستان عمودی)

رضاقلی، شخصیت اصلی کتاب دروازه‌ مردگان، نوجوان فقیر و روستایی‌نشینی است که در طول کتاب با پدیده‌های شهری و مدرنی همچون سینما، ماشینیزه شدن برخی از فرآیندها، ریل‌گذاری مسیرهای بین شهری و… مواجه می‌شود. ما روایت این رویارویی را به قلم حمیدرضا شاه‌آبادی در رمانی با مضامین تاریخی و اجتماعی می‌شنویم.

مواجهه‌ٔ رضاقلی با نمودهای مدرنیته با بهت و حیرت فراوان همراه است، اما شخصیت او از سرشتی آزادی‌خواه برخوردار است که برخلاف جو حاکم و غالب جامعه‌ٔ پیرامون خود، قصد دارد که تن به رویه‌های عرفی معمول و ناعدالتی موجود در نظام ارباب و رعیتی ندهد. او می‌کوشد در زندگی از خود شخصیتی عصیانگر و تأثیرگذار به نمایش بگذارد که بر خلاف جریان رودخانه شنا می‌کند. رضاقلی در این رمان قربانی جهل و فقر دانایی است، اما در ادامه‌ٔ داستان با اتفاقاتی که رقم می‌خورند، ققنوس‌وار از خاکستر جهل مردم زمانه‌ٔ خود برمی‌خیزد و نوای آزادی سر می‌دهد.

حمیدرضا شاه آبادی تحصیلات دانشگاهی در رشتهٔ تاریخ دارد و همچنین دورهٔ رمان‌نویسی برای نوجوانان گذرانده است؛ بنابراین این رمان تلفیق این دو حوزه است و او از عهدهٔ هر دو قسمت به‌خوبی برآمده است.

شنیدن کتاب صوتی دروازه‌ مردگان (جلد اول: قبرستان عمودی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید داستانی بشنوید که در آن تاریخ ایران، جامعه‌شناسی ایران و صدالبته دنیای فانتزی به هم گره بخورند، این کتاب را حتما بشنوید. این کتاب صوتی را به دوستداران داستان‌های فانتزی پیشنهاد می‌کنیم؛ به‌ویژه نوجوانان و جوانان. شاید دوست داشته باشید بالاخره یک داستان فانتزی فوق‌العاده از کشور ایران و یک نویسندهٔ ایرانی بخوانید و بشنوید. این کتاب همان کتاب است.


نظرات کاربران

٬طاهٰا،
۱۴۰۲/۰۵/۲۳

❤️ پس بالاخره این کتاب فوق العاده به طاقچه رسید! تلفیقی از تاریخ دوران قاجار و دنیایی فانتزی... نویسنده این کتاب مدرک کارشناسی ارشد تاریخ داره، در دانشگاه آلمان هم دوره رمان نویسی برای نوجوانان رو گذرونده، پس برای این موضوع بعیده بهتر

- بیشتر
pantea
۱۴۰۲/۰۷/۱۳

کتابی که هرچند بازگو کننده یک ماجرای ماورالطبیعه در دل تاریخ سیاه ایران است ولی حاوی حقایقی است که بعضی از آنها هنوز ادامه دارد.قدرت تخیل نویسنده فوق العاده است و به کسانی که به ژانر تاریخی و تخیلی علافه

- بیشتر
آرمان
۱۴۰۲/۰۶/۱۴

فوق العاده خوب'داستان جذاب و پر کشش گویندگان عالی

Nastaran58
۱۴۰۲/۱۰/۰۳

داستانی ترسناک و هیجان انگیزو خیلی عجیب از عهد قاجار و دوران معاصر که باهم گره خورده . روایت شده با صدای بی نظیر حسن همایی .از شنیدنش خیلی لذت بردم.

paruvash
۱۴۰۲/۱۱/۰۵

هر سه جلدش و گوش کردم اصلا فکر نمیکردم کتاب مطابق با سلیقه ی من باشه ولی بسیار عالی بود گوینده های کتاب هم بسیار عالی روایت کردند این داستان و

Mahdi Moradi
۱۴۰۲/۱۰/۲۲

خیلی کتاب خوبیه موزیک از داستان ترسناک تره🤪

کاربر 8003689
۱۴۰۲/۱۱/۱۴

خیلی خوب است

یوسف پلنگی
۱۴۰۲/۱۱/۰۲

خوب بود توصیه می کنم

shahrzadgh
۱۴۰۲/۰۷/۰۶

عااااااااااااااالی جذاب با ارزش هیجان انگیز اصلا تردید نکنید

زمان

۷ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۵۹۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۵۹۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان