دانلود کتاب صوتی ۲۱ روز تا ایده بزرگ (خلاصه کتاب) با صدای مجتبی زائری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۲۱ روز تا ایده بزرگ (خلاصه کتاب) اثر برایان ماتیمور

دانلود و خرید کتاب صوتی ۲۱ روز تا ایده بزرگ (خلاصه کتاب)

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی ۲۱ روز تا ایده بزرگ (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب صوتی ۲۱ روز تا ایده بزرگ (خلاصه کتاب) نوشتهٔ برایان ماتیمور و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مجتبی زائری است و شنیدار نگار نوین آن را منتشر کرده است. موضوع این خلاصه‌کتاب خلق ایده‌های ناب در کسب‌وکار است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی ۲۱ روز تا ایده بزرگ

با شنیدن این خلاصه‌کتاب صوتی می‌آموزید که چگونه می‌توانید موتورهای خلاقیت‌ خود را راه بیندازید و در ذهنتان به ایده‌های کسب‌و‌کار جدیدی دست پیدا کنید.

هنگامی که واژه‌ٔ خلاقیت به کار برده‌می‌شود، اغلب به‌ یاد شاعران، آهنگ‌سازان و نقاشان، یا حتی دانشمندان بزرگی چون «آلبرت انیشتین» و مخترعان باهوشی چون «نیکولا تسلا» می‌افتیم؛ اما واژه‌های خلاقیت و کسب‌و‌کار، معمولاً کنار هم استفاده نمی‌شوند.

در اینجا، نکته‌ٔ مهم این است که:

اگر قصد دارید که ایده‌ٔ بی‌نظیری برای یک کسب‌و‌کار نو داشته‌باشید، باید خلّاق باشید؛

اگر قصد دارید که ایده‌ٔ خود را به محصولی پرفروش تبدیل کنید، باید خلّاق باشید؛

اگر قصد دارید که بتوانید با موفقیت، محصول خود را به فروش برسانید، باید خلّاق باشید!

در حقیقت، می‌توان گفت که خلاقیت، یک پای موفقیت در کسب‌وکار است.

در خلاصه‌ٔ این کتاب، برای بیدار کردن روح خلاق شما، ترفندهایی ساده اما هوشمندانه ارائه شده‌است. مجموعه‌ٔ این راه‌کارها، «برنامه‌ای ۲۱ روزه» را تشکیل می‌دهند که برایان ماتیمور برای دستیابی به ایده‌های بزرگ طراحی کرده است.

شما با شنیدن این کتاب، می‌آموزید که چگونه می‌توانید به‌سادگی ایده‌های جدیدی برای کسب‌و‌کار بیابید و ایده‌های قدیمی خود را بازتولید کنید.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی ۲۱ روز تا ایده بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی ۲۱ روز تا ایده بزرگ

«کاربرد روش «و» در یافتن سریع ایده‌های جدید

آیا می توانید در کمتر از ۳۰ ثانیه ایده‌ای برای یک اختراع جدید ارائه دهید؟ شاید به‌نظر شما غیرممکن باشد، اما با یک روش ساده عملی است! اسم این روش، روش «و» است.

من، به عنوان نویسنده این کتاب، در سال ۲۰۱۵، به کتاب‌دارانی در کتابخانهٔ عمومی شیکاگو ملحق شدم تا به آن‌ها برای بهبود خلاقیت‌شان کمک کنم. من، طرحی را ارائه کردم و آن‌ها را به چالش کشیدم. بدین صورت که از آن‌ها خواستم تا در کمتر از ۳۰ ثانیه، ایده‌ای کاملاً جدید بیان کنند؛ هم‌چنین، روش «و» را به آن‌ها آموزش دادم. در پایان این جلسه، مشاهده کردم که تمامی کتاب‌داران، ایده‌های جدیدی را ارائه کرده‌اند.

طبق روش «و»، باید دو واژه را که در ظاهر هیچ ارتباطی با یک‌دیگر ندارند، با هم ترکیب کنید.

من طی این جلسه، دو مجموعه کارت (یکی شامل اسم‌ها و دیگری شامل صفات)، به کتاب‌داران دادم. سپس، از آن‌ها خواستم که دو عدد کارت بردارند و بر اساس ترکیب دو واژه، اختراعی جدید ارائه کنند.

به‌عنوان نمونه، از ترکیب دو واژهٔ «جوراب» و «درخشان»، ایده‌های جالبی ارائه کردند؛ همچون جوراب‌هایی که در تاریکی می‌درخشند تا صبح به‌راحتی بتوان آن‌ها را یافت؛ یا جوراب‌هایی با طرح‌های درخشان نورانی برای استفادهٔ تزئینی.

اگر هم‌اکنون می‌دانید که قصد فعالیت در چه زمینه و صنعتی دارید، چگونه می‌توانید از روش «و» استفاده کنید؟ فرض کنید تصمیم گرفته‌اید که در صنعت گل، کسب‌وکاری برپا کنید؛ ترکیب دو واژهٔ «ماهی» و «فیلم»، کمک چندانی به شما نخواهدکرد.

راه حل این است که یکی از واژه‌ها را ثابت فرض کنید. در مثال بالا، می‌توانید واژهٔ «گل‌ها» را ثابت درنظر بگیرید و سپس آن را با ۲۰ اسم یا صفت ترکیب کنید. اگر با ترکیب «گل‌ها» و «هنرمندان» برخورد کنید، چه ایده‌هایی به ذهن‌تان می‌رسد؟

به عنوان نمونه، یک ایده می‌تواند عرضهٔ سبدهای گل، با امضای هنرمندان باشد. می‌توانید از هنرمندان مختلف دعوت کنید تا با همکاری یک‌دیگر، سبدهای گل زیبایی را طراحی کنید و آن را با برند شما و نام و امضای وی، در بازار عرضه نمایید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۰ دقیقه

حجم

۱۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۰ دقیقه

حجم

۱۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان