دانلود کتاب صوتی روش های جذب و متقاعد کردن دیگران با صدای فرناز مرکباتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی روش های جذب و متقاعد کردن دیگران اثر دیوید لیبرمن

دانلود و خرید کتاب صوتی روش های جذب و متقاعد کردن دیگران

معرفی کتاب صوتی روش های جذب و متقاعد کردن دیگران

کتاب صوتی روش های جذب و متقاعد کردن دیگران نوشتهٔ دیود لیبرمن و ترجمهٔ امیرحسن مکی است. فرناز مرکباتی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی روش های جذب و متقاعد کردن دیگران

کتاب صوتی روش های جذب و متقاعد کردن دیگران اثر دیوید لیبرمن نخستین‌بار در سال ۲۰۰۰ میلادی منتشر شد. این نویسنده در ۳۸ فصل این کتاب به موقعیت‌های روزمرهٔ مختلف پرداخته است؛ موقعیت‌هایی که تجربه‌های آشنایی برای همهٔ ما هستند و هر کدام می‌توانند باعث ناراحتیمان شوند و آسایش را از ما دریغ کنند. لیبرمن در این اثر صوتی، همهٔ این مسائل و موقعیت‌ها را از نظرگاهی تازه دیده و راهکارهایی ساده اما مهم را با مخاطبش شریک شده است. او باور دارد که فقط با سازمان‌دهی اصول روان‌شناسی می‌توان واکنشی طبیعی در طرف مقابل ایجاد کرد و علاوه بر دست‌یابی به نتیجهٔ مطلوب، احساس آسایش، آرامش و رضایت را نیز تجربه کرد. دیوید لیبرمن در نگارش این کتاب، طبیعت و ماهیت نوع بشر را مد نظر قرار داده است؛ ازاین‌رو مخاطبان اثرش به گروهی خاص محدود نمی‌شوند و هر کس می‌تواند به فراخور سبک زندگی‌اش و معضلاتی که با آن‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کند، حداقل از چند فصل این کتاب استفاده کنند. این اثر مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و تاکتیک‌های ساده ولی مهم روان‌شناسی است. شما قادر خواهید بود با بهره‌گیری از کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین روش‌های روان‌شناسی، عقل خود را به بهترین سلاح خود مبدل سازید.

لیبرمن پس از مقدمه، بحث اصلی کتاب را آغاز کرده و در ۵ بخش کلی، به بسط نظریاتش پرداخته است. بخش نخست کتاب، قدم‌قدم می‌آموزد چگونه نزد همه محبوب شویم. نویسنده معتقد است که بدون پرهیز و دوری از افرادی که به ما کینه یا حسادت می‌ورزند یا می‌کوشند فریبمان دهند، نمی‌توانیم آسوده زندگی کنیم؛ پس نیاز است باطن افراد را بشناسیم. تکنیک‌های بخش دوم به ما کمک می‌کند دیگر مورد سوءاستفادهٔ دیگران قرار نگیریم. برای آنکه همه‌چیز بر وفق مرادمان شود، عوامل بسیاری باید دست به دست هم دهند. بخش سوم از هم‌رأی‌کردن دیگران با ما گفته؛ از جلب اعتماد و اعتقاد اشخاص یا گروه‌ها. این بخش ابزارهایی به دستمان می‌دهد که از تغییر عقیدهٔ یک فرد تا رهبری یک گروه کاربرد دارد. به‌کارگیری روش‌هایی بر پایهٔ دانش روان‌شناسی می‌تواند به پیروزی ما در تمام عرصه‌ها یاری برسانند. بخش چهارم به ما می‌آموزد چگونه فکر خود را به بزرگ‌ترین سلاح تبدیل کنیم و به جنگجویی ورزیده بدل شویم. در بخش پنجم این کتاب برای رهایی از مزاحمت‌ها و دردسرهای کوچک و بزرگی که ممکن است دیگران در زندگی ما ایجاد کنند، تاکتیک‌هایی مطرح شده است که تأثیرشان می‌تواند آسایش را برای زندگی هر یک از ما به ارمغان آورد.

شنیدن کتاب صوتی روش های جذب و متقاعد کردن دیگران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی روش های جذب و متقاعد کردن دیگران

«تقریبا همه چیز در زندگى ساخته ذهن و تصور است به این معنى که هیچ حقیقت محضى در زندگى وجود ندارد و در اکثر موارد تصورات تبدیل به حقایق مى‌گردند. بنابراین اگر مى‌خواهید براى خود یا کارتان ارزش تعیین نمایید باید تصویرى صحیح از آن ایجاد کنید. در معاملات براى کار یا کالاى خود قیمتى بالا اعلام کنید حتى اگر این قیمت قدرى غیرمنطقى به نظر رسد (اما در عین حال توجه داشته باشید که این قیمت به طور مضحکى بالا نباشد زیرا در این صورت جدى تصور نخواهد شد). در هنگام معامله بر روى جنس یا کارى که ارزش آن مشخص نیست، اولین کسى که قیمت را پیشنهاد مى‌کند ارزش آن را پایه‌ریزى کرده است. بنابراین ارزش، یک کمیت ناشناخته است و با به کارگیرى دو اصل روانشناسى مخصوص (قیمت و میزان دستیابى) مى‌تواند تغییر یابد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۵۶۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۵۶۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان