دانلود کتاب صوتی سرگذشت استعمار (جلد سیزدهم: ماجرا هنوز تمام نشده) با صدای پیمان طالبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سرگذشت استعمار (جلد سیزدهم: ماجرا هنوز تمام نشده) اثر مهدی میر کیایی

دانلود و خرید کتاب صوتی سرگذشت استعمار (جلد سیزدهم: ماجرا هنوز تمام نشده)

انتشارات:نشر سماوا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سرگذشت استعمار (جلد سیزدهم: ماجرا هنوز تمام نشده)

کتاب صوتی سرگذشت استعمار (جلد سیزدهم: ماجرا هنوز تمام نشده) نوشتهٔ مهدی میر کیایی و با صدای پیمان طالبی است و نشر سماوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی سرگذشت استعمار (جلد سیزدهم: ماجرا هنوز تمام نشده)

پانزده جلد کتاب در مجموعه «سرگذشت استعمار» از قلب تاریخ جهان که به قول مقام معظم رهبری، یکی از همین نویسندگان خودمان‌ (مهدی میرکیایی) نگاشته‌ است.

جلد سیزدهم با اسم «ماجرا هنوز تمام نشده» از پادشاهان دست نشانده‌ای نوشته است که انگلیس حکومت موروثی آنان را در عراق و سوریه تضمین می‌کرد مثلا از نام آشنای یکی از آنان می‌خوانیم:

«انگلیسی‌ها به شریف مکه قول داده بودند اگر علیه عثمانی قیام کند، پس از جنگ، حکومت کشورهای عربی را به پسران او خواهند سپرد. آن‌ها یکی از پسرهای شریف مکه را که فیصل نام داشت، برای حکومت در سوریه در نظر گرفتند و پسر دیگرش به نام “عبدالله” را برای عراق. اما... .»

مردی که در ایستگاه قطاری در فلسطین روی بار و بنه‌اش نشسته بود و انتظار می‌کشید زمانی پادشاه سوریه بود. او منتظر ماموری انگلیسی بود تا او را برای رسیدن به تاج و تخت تازه آماده کند. این پادشاه آواره فیصل نام داشت. انگلیسی‌ها به شریف مکه قول داده بودند اگر علیه عثمانی قیام کند، پس از جنگ، حکومت کشورهای عربی را به پسران او خواهند سپرد. آن‌ها یکی از پسرهای شریف مکه را که فیصل نام داشت، برای حکومت در سوریه در نظر گرفتند و پسر دیگرش به نام عبدالله را برای عراق. اما پس از مدتی مجبور شدند فیصل را از سوریه بیرون بیاورند تا تاج پادشاهی عراق را بر سرش بگذارند... .

شنیدن کتاب صوتی سرگذشت استعمار (جلد سیزدهم: ماجرا هنوز تمام نشده) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به شنیدن تاریخ جهان پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

aliii
۱۴۰۲/۰۴/۱۹

بسیار عالی خیلی خوشحال شدم دیدم بعد چند ماه بالاخره جلد سیزدهم هم منتشر شد مشتاقانه منتظر دو جلد بعدی خواهم بود این کتاب ۱۵ جلدی برای آشنایی جوانان و نوجوانان با تاریخچه استعمار کشورهای غربی و جنایات وحشتناکی که در

- بیشتر
وحید
۱۴۰۲/۰۷/۱۳

در مجموع این سری کتاب خیلی خوب و ارزنده بود و کاملا از خرید و شنیدن‌ش راضی بودم، کلا نگاه به تاریخ کشورهای مختلف من‌جمله ایران از جنبه دخالت قدرت‌های جهانی و فعالیت‌های استعماری‌شون بسیار برای امروزمون هم کاربردی‌ه، و

- بیشتر
محمد رضا رزاقی
۱۴۰۲/۰۴/۱۸

کاملا مزخرف و تخیلی

زمان

۲ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۱۸۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۱۸۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان