دانلود کتاب صوتی جوان و پولدار بازنشسته شوید با صدای آبتین ممدوح + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جوان و پولدار بازنشسته شوید اثر رابرت کیوساکی

دانلود و خرید کتاب صوتی جوان و پولدار بازنشسته شوید

انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۳.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی جوان و پولدار بازنشسته شوید

کتاب صوتی جوان و پولدار بازنشسته شوید نوشتهٔ رابرت کیوساکی و ترجمهٔ سمانه فلاح است. آبتین ممدوح گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شادن پژواک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی جوان و پولدار بازنشسته شوید

کتاب صوتی جوان و پولدار بازنشسته شوید، یکی از کتاب‌های رابرت کیوساکی، نویسندهٔ حوزهٔ موفقیت در کسب‌وکار است. او در این اثر صوتی با ما دربارهٔ مطلب جذاب دیگری در دنیای کسب‌وکار صحبت کرده است؛ اینکه چگونه کار کنیم تا به‌جای بازنشسته‌شدن در دوران پیری و درحالی‌که دیگر ناتوان شده‌ایم، در زمان جوانی و در اوج ثروتمندی بازنشسته شویم تا بتوانید به ایدئال‌ها و علایق شخصیمان برسید. رابرت کیوساکی در این کتاب راهکارهایی برای رسیدن به استقلال مالی ارائه کردهاست؛ به طوری که مجبور نباشید برای تأمین هزینه‌های زندگی و امرار معاش شب و روز کار کنید. او در این کتاب صوتی به معرفی و آموزش انواع اهرم‌های طلایی و نحوهٔ استفادهٔ صحیح از آن‌ها در کسب ثروت پرداخته است. چرا باید تمامی اهرم‌ها را تنها در یک کتاب معرفی کرد؟ به این دلیل که واژهٔ اهرم، واژه‌ای بسیار بزرگ است و از جهات مختلف، معانی متفاوتی را در بر دارد و حتی می‌تواند مباحث و مسائل متفاوت و یا متناقض را در زندگی ما تحت‌پوشش قرار دهد و ما را به‌سمت موفقیت و کامیابی مالی رهنمون کند.

اهرم می‌تواند به نفع شما و یا علیه شما کار کند. ازآنجاکه این اهرم یک قدرت تلقی می‌شود، برخی از افراد از آن بهره می‌گیرند و برخی دیگر به‌شکل آگاهانه و یا ناآگاهانه از آن سوءاستفاده می‌کنند. دیده شده است که بعضی از افراد از آن می‌ترسند. فرد پولداری می‌گفت دلیل اینکه تنها کمتر از ۵ درصد آمریکایی‌ها پولدار و ثروتمند هستند، این است که فقط همین افراد معدود و انگشت‌شمار راه‌وروش استفاده از اهرم‌ها را به‌عنوان یک قدرت پایان‌‌ناپذیر می‌دانند. بسیاری از افراد درصدد آن هستند تا ثروتمند شوند، اما بسیار زود و بی‌آنکه کاری انجام داده باشند و یا قدمی بردارند، شکست می‌خورند. آن‌ها از اهرم‌های موجود برای خود سوءاستفاده می‌کنند. در این میان افراد بی‌شماری نیز هستند که قدرت پولدارشدن و کسب پول و سرمایه را ندارند؛ زیرا از قدرت اهرم ترس دارند تا اطمینان.

شنیدن کتاب صوتی جوان و پولدار بازنشسته شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد موفقیت در کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی از یک خانوادهٔ دورگهٔ ژاپنی - آمریکایی، در هاوایی به دنیا آمد. او پس از پایان دورهٔ دبیرستان، در نیویورک به ادامهٔ تحصیل پرداخت و پس از به پایان‌رساندن دانشگاه، به نیروی تفنگ‌داران دریایی آمریکا پیوست. به‌عنوان افسر و خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی در جنگ ویتنام حضور داشت. پس از بازگشت از ویتنام و در سال ۱۹۷۷ شرکتی را تأسیس کرد و به تولید کیف پول مردانه از نایلون و ولکرو پرداخت. در ادامهٔ زندگی حرفه‌ای خود، مؤسسه‌ای به نام مؤسسهٔ بین‌المللی آموزش تأسیس کرد و به آموزش تجارت و سرمایه‌گذاری در ۷ کشور جهان پرداخت. این تاجر موفق در ۴۷سالگی به سرمایه‌گذاری روی آورد و در این حوزه هم بسیار موفق عمل کرد. رابرت کیوساکی کلاس‌هایی برگزار می‌کند و در آن‌ها از سرمایه‌گذاری با بالاترین بهره و کمترین ریسک و همچنین نحوهٔ بیدارشدن نبوغ مالی در افراد می‌گوید. «جوان و پولدار بازنشسته شوید» یکی از آثار مکتوب او است.

بخشی از کتاب صوتی جوان و پولدار بازنشسته شوید

«در این کتاب، شما درمی‌یابید که چگونه همسرم، کیم و من در سنین جوانی ثروتمند و بازنشسته شدیم. دلیل اصلی این بود که ما غرق در قرض و بدهی‌های بودیم اما از نوع خوب و سازنده آن. همین بدهی‌های ما بودند که ما را به کسب پول و سرمایه زیاد رساندند و از نظر مالی ما را آزاد ساختند. به عبارت دیگر، ما از اهرم بدهی‌های خوب استفاده کردیم و به جای اینکه در ترس و وحشت روزگار خود را بگذرانیم تلاش کردیم تا روش بهینه‌سازی آن را با تمام توان خود بیاموزیم. در حقیقت توجه دقیق و بی‌اندازهٔ ما به این اهرم بود که ما را از لحاظ مالی آزاد و قدرتمند ساخت.»

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

کاربر ۶۸۲۲۵۷۳
۱۴۰۲/۰۹/۲۲

در کل دو نظریه درباره سرمایه گذاری داره که شاید در زندگی شما جواب بده

زمان

۵ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۳۴۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۳۴۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان