دانلود کتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری با صدای سعید مهرآلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری

انتشارات:رمانو
امتیاز:
۴.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری

کتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری نوشتهٔ برایان تریسی و ترجمهٔ اسدالله حقانی است. سعید مهرآلی گویندگی این کتاب صوتی روان‌شناسانه را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری

کتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری، پرفروش است که راه بازکردن پتانسیل­‌های بالقوهٔ درون انسان را نشان داده است. له‌­کردن افکار منفی و رفتارهای سرکوب‌کننده از اهداف این کتاب صوتی است. رهاسازی و پیگیر منفی‌­ها نبودن، از اصلی‌­ترین و مهم‌­ترین مراحل رسیدن به زندگی‌ شاد، موفق و رضایت‌بخش دانسته شده است، اما این امر به‌سادگی ممکن نمی‌شود. در این کتاب کاربردی، برایان تریسی برنامهٔ «روان‌شناسی موفقیت» را معرفی کرده است تا ریشهٔ عوامل بازدارنده، هنگام رسیدن به اهدافتان را شناسایی کنید و بر شتاب پیشرفت خویش بیفزایید. خاطره­‌ای بد در کودکی، شکست مالی، ناامنی وجودی، پایان بد رابطه و هر تجربهٔ تلخی که دارید، قابل بررسی و آسیب‌­شناسی است و در فصل‌های این کتاب به­ آن‌­ها پرداخته شده ­است. برایان تریسی ابزارهایی به ­کار برده است تا افکار درست خود را از نو جمع کنید و با پذیرش موارد پیش­‌بینی‌نشده در زندگیتان، به الگوهای منفی و رانده‌­شدهٔ خود برنگردید. کتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری نقشه‌ای حیاتی برای غلبه بر موانع و یافتن گنج موفقیت، خوش­بختی و داشتن زندگی­ ایدئال است.

شنیدن کتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویهٔ ۱۹۴۴ در شارلوت تاون در کانادا و در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. او نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینۀ بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری است. پدر برایان کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های زندگی را به‌آسانی تأمین کند؛ به همین خاطر، برایان و ۳ برادرش با کمک نهادهای خیریه تحصیل کردند. او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد؛ پس بسیار زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد. سرانجام، برایان تریسی، در دهۀ ۲۰ زندگی‌اش، سفرهایی به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او به آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و پس از آن به آفریقا سفر کرد. مدتی در آفریقای جنوبی ماند، کار کرد و در رشتۀ ورزشی کاراته، کمربند سیاه گرفت. این نویسنده، سفرهایش را به‌سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد. تریسی دربارۀ مهارت‌های فروش و مشاورۀ مدیریتی و توسعهٔ نیروی انسانی اطلاعات دارد. او شرکتی بین‌المللی به نام خودش راه‌اندازی کرده و در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند.

از جمله آثار این نویسنده می‌توان به «قورباغه‌ات را قورت بده»، «قدرت جذبه: قانون شکست‌ناپذیر پول»، «جادوی جهت‌دارکردن زندگی»، «ترفندهایی برای فروش بیشتر»، «بیشتر حقوق بگیرید»، «مذاکره»، «بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش»، «هنر فروش‌کردن»، «موفقیت شغلی»، «نقطهٔ تعادل خود را پیدا کنید»، «جذابیت و زبان بدن»، «طعم شیرین پیروزی»، «بهانه ‌ها را کنار بگذارید!» و... اشاره کرد.

ایده‌ها و راهکارهای ارائه‌شده به‌وسیلۀ برایان تریسی، از نظر علمی و عملی، در سطح جهان اثبات ‌شده است.

بخشی از کتاب صوتی باورش کن تا به دستش آوری

«تصور کنید که پیچیده‌ترین سیستم رایانه را برای خود خریده‌اید؛ به‌علاوه‌ی تمام متعلقات و تجهیزاتی که می‌توان تصور کرد. آن را به خانه آورده‌اید و از داخل جعبه‌ی بسته‌بندی بیرون آوردید و در نهایت شگفتی متوجه شده‌اید که خبری از دفترچه‌ی راهنما نیست. شما تمام این تجهیزات بی‌نظیر و مدرن را دارید که می‌توانند هر کار پیچیده‌ای را انجام دهد، اما نمی‌دانید که نحوه‌ی اتصال آن‌ها چگونه است یا چطور به‌درستی از رایانه استفاده کنید. داستان تولد شما هم شباهت بسیاری با این وضعیت داشته است. ما با ذهنی حیرت‌آور به دنیا آمده‌ایم؛ سرشار از توانایی‌ها و استعدادهای بکر و دست‌نخورده و همراه با پتانسیل انجام کارهای خارق‌العاده در زندگی. اما هیچ دفترچه‌ی راهنمایی نداریم. باید تمام آن را خودتان تصور کنید و به آن برسید.»

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۵۳۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۵۳۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان