دانلود کتاب صوتی داستان‌ های مزرعه با صدای باران بهرامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی داستان‌ های مزرعه اثر دورین کرانین

دانلود و خرید کتاب صوتی داستان‌ های مزرعه

انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی داستان‌ های مزرعه

کتاب صوتی داستان‌ های مزرعه نوشتهٔ دورین کرانین و ترجمهٔ پریجان بابایی است. باران بهرامی گویندگی این مجموعه داستان صوتی را انجام داده و واوخوان آن را برای کودکان منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی داستان‌ های مزرعه

دورین کرونین در کتاب صوتی داستان‌ های مزرعه تلاش کرده با استفاده از قصه و خلق اثری ادبی، کمی با ذهن مخاطب خود بازی و او را با نخستین قدم‌ها و پله‌های دنیای اندیشه آشنا کند. این داستان‌ها در مزرعه‌ای اتفاق میفتد که «آقای براون» صاحب آن است. حیوانات این مزرعه کمی عجیب هستند. گاوها تایپ می‌کنند، خوک‌ها زیر تخت را تمیز می‌کنند و حتی «داکی»، اردک مزرعه به فکر برگزاری انتخابات و رأی‌گیری برای انتخاب جایگزین آقای براون می‌شود! دردسرهای آقای براون زمانی آغاز می‌شود که گاوها به او نامه می‌نویسند و خواسته‌شان را برای تهیهٔ پتو اعلام می‌کنند.

برخی از داستان‌های این کتابِ صوتی در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز بوده‌اند و جوایز بسیاری به دست آورده‌اند. کتاب صوتی داستان های مزرعه متشکل از چندین داستان است که نویسنده، به‌صورت سریالی آن‌ها را منتشر کرده است. دورین کرونین از نویسندگان محبوب دنیای ادبیات کودک است و کتاب‌هایش معمولاً با استقبال و فروش خوبی مواجه می‌شوند. او اولین داستان این مجموعه، یعنی «نامه‌نگاری گاوی» را در سال ۲۰۰۰ میلادی منتشر کرد که بلافاصله موردتوجه قرار گرفت. به‌دنبال آن، او داستان‌های «Giggle, Giggle, Quack» و «اردک کاندیدای ریاست جمهوری» را هم منتشر کرد که همگی موفق بودند.

شنیدن کتاب صوتی داستان‌ های مزرعه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به همهٔ کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی داستان‌ های مزرعه

«روز دوشنبه بود. داکی نامه‌ای را به نوک گرفت و برای آقای براون مزرعه‌دار آورد. بعضی جاهای آن با مداد رنگی نوشته شده بود. متن نامه این بود: «آقای براون عزیز! لطفا به مناسبت روز کشاورز، ناهار را مهمان ما باشید. در ضمن، حیوانات مزرعه را هم بیاورید. مدرسه‌ی ابتدایی دینکل مایر»

خیلی وقت بود که آقای براون به هیچ مدرسه‌ای نرفته بود. او از این دعوت بسیار هیجان‌زده شد. اولین کاری که باید انجام می‌داد، آماده کردن حیوانات برای مهمانی بود. پس اول سراغ گاوها رفت. آقای براون با این خبر آن‌ها را غافل‌گیر کرد: «ما فردا مهمون مدرسه‌ی دینکل مایر هستیم و شما هم دعوت شدین.»

گاوها سم‌هایشان را به زمین کوبیدند و کلّی ماییدند. ماااا... ماااا...

آن‌ها از این خبر خیلی خوشحال شدند. آقای براون به آن‌ها گفت که مدرسه جای جفتک انداختن و لگد زدن نیست. آنجا محیط آرامی است که ما ما کردن در آن ممنوع است. گاوها با شنیدن این حرف حسابی حالشان گرفته شد.»

نظرات کاربران

سید..09187021397..دعا نویسی حرفه ایی
۱۴۰۲/۰۶/۲۶

سلام.. بسیار عالی و زیبا

زمان

۵۱ دقیقه

حجم

۴۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۱ دقیقه

حجم

۴۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۲,۵۰۰
۲۹,۷۵۰
۳۰%
تومان