دانلود کتاب صوتی داستان اسباب‌بازی‌ها با صدای مریم هاشمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی داستان اسباب‌بازی‌ها اثر جان لستر

دانلود و خرید کتاب صوتی داستان اسباب‌بازی‌ها

معرفی کتاب صوتی داستان اسباب‌بازی‌ها

کتاب صوتی داستان اسباب‌بازی‌ها، داستان محبوب بچه‌ها، قصه‌ی اسباب‌بازی‌های پسربچه‌ای به نام اندی است که وقتی اندی می‌خوابد، زنده می‌شوند، حرف می‌زنند، بازی می‌کنند و اتفاقات جالبی برایشان رخ می‌دهد.

داستان اسباب‌بازی‌ها را جان لستر نوشته است و کتاب صوتی آن را با صدای مریم هاشمی و یاشار ابراهیمی دراختیار دارید. 

درباره‌ی کتاب صوتی داستان اسباب‌بازی‌ها

اندی پسر کوچولویی است که توی اتاقش پر از اسباب‌بازی‌های مختلف است. وودی گاوچران اسباب‌بازی محبوب اندی است اما اندی بقیه‌ی اسباب‌بازی‌هایش مثل دایناسورش رکس و کله سیب‌زمینی‌ها را هم دوست دارد. اما اسباب‌بازی‌های اندی یک راز دارند. آن‌ها شب‌ها درست همان موقع که اندی به خواب می‌رود، زنده می‌شوند و راه می‌روند و حرف می‌زنند. خب البته تا به حال که به مشکلی برنخورده‌اند. دردسر اصلی زمانی اتفاق می‌افتد که تولد اندی فرا می‌رسد و او یک اسباب‌بازی جدید هدیه می‌گیرد. وقتی پای «باز» به اتاق اندی می‌رسد، حسودی وودی هم شروع می‌شود. اما با اینهمه کشمکش، یک دردسر دیگر هم در راه است. خانواده‌ی اندی دارند به خانه‌ی جدید اسباب‌کشی می‌کنند و وودی و باز، گیر پسر همسایه افتادند... آیا آن‌ها می‌توانند خودشان را به اندی برسانند؟ 

کتاب صوتی داستان اسباب‌بازی‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی داستان اسباب‌بازی‌ها داستانی زیبا و جذاب دارد که شنیدنش برای همه‌ی کودکان لذت‌بخش است. اگر کارتون داستان اسباب‌بازی (toy story) را دیده‌اید از شنیدن کتاب صوتی داستان اسباب‌بازی‌ها لذت می‌برید. 

درباره‌ی جان لستر

جان الن لستر ۱۲ ژانویه ۱۹۵۷ در هالیوود، کالیفرنیا، ‌به دنیا آمده است. او در دانشگاه پپرداین، مؤسسه هنرهای کالیفرنیا به تحصیل پرداخته است. جان لستر خالق انیمیشن محبوب داستان اسباب‌ها است که تابه‌حال بارها و بارها در سینماها و تلویزیون به نمایش درآمده و یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌ها برای کودکان و حتی بزرگسالان است. او یکی از برندگان جایزه اسکار نیز هست. جان لستر در شرکت پیکسار کار می‌کند. بسیاری او را به خاطر نبوغ و ابتکارش با عنوان «والت دیزنی معاصر» می‌دانند.

بخشی از کتاب صوتی داستان اسباب‌بازی‌ها

داستان ما درباره‌ی اسباب‌بازی‌های یک پسر کوچک و مهربان به اسم اندی است. که توی یک خانه‌ی خیلی زیبا به همراه خانواده‌اش زندگی می‌کرد. اندی عاشق اسباب‌بازی‌هایش بود. از جمله اسباب‌بازی به اسم وودی که یک گاوچران بود و کلاه خیلی قشنگی داشت. اندی کوچولو، اسباب‌بازی‌های دیگری هم داشت. مثل دایناسوری به اسم رکس یا یک سگ عروسکی که بدن فنری داشت به اسم اسلینکی. و همینطور کله سیب‌زمینی‌ها. اما بچه‌ها، اسباب‌بازی‌های اندی، وقتی که هیچکسی پیششان نبود، جان می‌گرفتند و باهم صحبت می‌کردند. همه‌ی اسباب‌بازی‌ها دوستان خوبی باهم بودند. تا اینکه تولد اندی رسید. اسباب‌‌بازی‌ها همیشه از اینکه تولد اندی می‌شد ناراحت بودند. می‌دانید چرا؟ 

نظرات کاربران

🍷bad girl
۱۴۰۰/۰۹/۲۷

من که فیلم سینمایی هاش رو دیدم و اینکه کاشکی رایگان بود

کاربر ۲۳۴۸۴۵۷
۱۳۹۹/۱۰/۲۶

عالی 👌👌 ممنون از سازندگان این کتاب 👌👌👌👌👌😉

ام البنین
۱۴۰۰/۰۴/۰۲

عالیییی

POURYA
۱۴۰۰/۰۹/۰۳

خیلی کتاب خوبی است

minam
۱۴۰۰/۰۲/۲۱

اندازه ی ۵ب علاوه ی هزار تا عالی بود🥰

tinygirl
۱۴۰۰/۰۲/۰۳

من فکر می کردم اندی رو می گفت که علی 😐😅

دانشمندی در ساختمان هزار طبقه ی کتاب
۱۴۰۳/۰۱/۰۹

عالی

مهسا
۱۳۹۹/۰۸/۲۲

بد نبود

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۱۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۱۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶,۵۰۰
تومان