دانلود کتاب صوتی قدرت راندا برن ترجمه نفیسه معتکف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت اثر راندا برن

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت

معرفی کتاب صوتی قدرت

کتاب صوتی قدرت نوشتهٔ راندا برن و ترجمهٔ نفیسه معتکف است. سپیده مالمیر گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. روش‌های زندگی پربار در این اثر صوتی نشان داده شده است.

درباره کتاب صوتی قدرت

کتاب صوتی قدرت نوشتهٔ راندا برن به یاد ما می‌آورد که قدرتْ یک راز بزرگ است؛ رازی که بسیاری از بزرگان و دانشمندان آن را در اختیار داشته‌اند و دارند. ما می‌توانیم از این قدرت استفاده کنیم. باید بدانیم که حق ماست به آرزوها و خواسته‌های خود برسیم و حق ماست که آرامش، سلامتی و زیبایی داشته باشیم و خوشحال باشیم و از زندگی خود لذت ببریم و اراده کنیم و دنیای خود را در اختیار گیریم. این قدرت در درون همهٔ انسان‌ها نهفته است؛ بنابراین حق آن‌ها است که از این قدرت و راز بزرگ استفاده کنند. پس از چاپ کتاب «راز» افراد بسیاری به این موضوع پی بردند که عامل بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌ها در درون خودشان است. آن‌ها از راز بهره بردند و توانستند زندگی را در مرحلهٔ عالی‌تر خود تجربه کنند. کتاب قدرت مکمل کتاب راز است.

کتاب صوتی قدرت از پیروزی بر مشکلات سخن گفته است؛ پیروزی بر مشکلات رابطه، بیماری، فقر و پیروزی بر هر مشکلی که بشر و جامعه‌ٔ امروز با آن درگیر است و فکر می‌کند توانایی حل آن را ندارد. نویسندهٔ کتاب صوتی «قدرت»، قدرت واقعی را در عشق و عظمت و عمق شگفت‌آور آن می‌بیند و اعتقاد خود را مبنی بر اینکه با عشق می‌توان از قدرت بالایی برخوردار شد، بیان کرده است. عشق احساسى نیست که هر فرد بى‌اعتنا به سطح رشد و بلوغ خود به سادگى بتواند بدان تسلیم شود. این کتاب دارای ۱۲ فصل است.

شنیدن کتاب صوتی قدرت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره راندا برن

راندا برن، نویسنده، تهیه‌کننده و برنامه‌ساز تلویزیونی در سال ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا زاده شد. او به‌واسطهٔ کتاب و فیلم «راز» به شهرت جهانی رسید. کتاب‌های بعدی او «قدرت»، «جادو و قدرت تصور هِنری» هم به‌نوعی تحت‌تأثیر این کتاب هستند. آخرین کتاب راندا برن با نام «راز، چگونه زندگی مرا دگرگون کرد» هم به‌گونه‌ای بیانگر تأثیر این کتاب در مسیر حرفه‌ای او است. از کتاب «راز»، زمانی که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد و در طول یک سال، ۱۹ میلیون نسخه به فروش رسید.

در سال ۲۰۰۷، برن در لیست ۱۰۰ فردی قرار گرفت که به گزینش مجلهٔ تایم، در شکل‌دادن به جهان تأثیر داشته‌اند. موفقیت تجاری و شهرت جهانی او از زمانی که در برنامهٔ تلویزیونی «اپرا وینفری» حضور پیدا کرد، سرعت گرفت. فلسفه و آموزش محوری راندا برن این است که باورداشتن، به شما اجازه می‌دهد به آرزوها و خواسته‌هایتان برسید. هر چند منتقدانی نیز وجود دارند که برخی جنبه‌های نظر او را غیرعلمی می‌دانند. کتاب «قهرمان» یکی دیگر از آثار اوست.

بخشی از کتاب صوتی قدرت

«سلامتی یعنی چه؟ شاید خیال کنید سلامتی به این مفهوم است که مریض نیستید. اما مفهوم سلامتی چیزی فراتر از این است. اگر احساس کنی نه خوب هستی و نه بد یا اصلاً احساسی نداشته باشی، تو سالم نیستی. سالم بودن مشابه همان احساسی‌ست که کودکان دارند. کودکان هر روز سرشار از انرژی‌اند. بدنشان احساس سبک‌بالی و انعطاف‌پذیری دارد و به هیچ زحمتی، به اینجا و آنجا می‌روند. آن‌ها سبک‌بالند.

ذهنشان شفاف است، شادند و خالی از هرگونه نگرانی و فشار عصبی. هر شب به‌آرامی عمیق می‌خوابند و شاداب از خواب بیدار می‌شوند. طوری که انگار بدنی جدید دارند. درمورد هر روز تازه‌ای، احساس ذوق و شوق می‌کنند. به کودکان که نگاه کنیم، متوجه مفهوم سلامتی می‌شویم. این احساسی‌ست که تو همان را در ایام کودکی داشته‌ای و هنوز هم باید همین‌گونه احساس کنی. تو بیشتر اوقات می‌توانی به همین نحو احساس کنی.»

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۳۲۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۳۲۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان