دانلود کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری با صدای مائده سرشوقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری اثر وحید ناصحی فر

دانلود و خرید کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری

معرفی کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری

کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری نوشتهٔ وحید ناصحی فر و مهدی بشیرپور و زهرا خالقی پور است. مائده سرشوقی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی درمورد رفتار مصرف‌کننده، مشتری‌مداری، روان‌شناسی مشتری است.

درباره کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری

کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری سرشار از نکات علمی، ساده و کاربردی است. اگرچه بخش مهمی از کتاب را تعاریف و مسائل نظری تشکیل می‌دهد، نویسندگان هرگز از ارائهٔ راهکارهای کاربردی غافل نبوده‌اند. با شنیدن این کتاب هم فرصت آشنایی با علم بازاریابی و نیز جلب مشتری را خواهید داشت و هم به‌عنوان تولیدکننده و فروشنده، تکنیک‌هایی را می‌آموزید که موجب رشد و رونق فعالیت اقتصادی شما می‌شوند. ازآنجاکه نمی‌توان مرز دقیقی بین علوم انسانی کشید، برای درک کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری ناچاریم کمی هم درمورد فرهنگ و جامعه‌شناسی بیاموزیم. این اثر صوتی ما را با چیستی فرهنگ و تأثیر آن بر رفتار اقتصادی مشتریان آشنا می‌کند تا بتوانیم رفتار خریداران خود را با دقت بیشتری مدیریت کنیم؛ همچنین می‌آموزیم که چطور سبک‌های زندگی افراد که البته تنوع بالایی دارند، بر انتخاب ایشان اثرگذار خواهد بود؛ ازاین‌رو بدون شناخت جامعه و ذهنیت افراد، حتی خرید و فروش یک کالای ساده هم دشوار به نظر می‌رسد.

شنیدن کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری

«طی تحقیقاتی که در قرن بیست‌ویک صورت گرفته، این نتیجه حاصل شده است که نگرش تأثیر بسیار زیادی در زمینه بازاریابی و شناخت رفتار مصرف کنندگان دارد. نگرش از طریق عمل یادگیری حاصل می شود. افراد درباره مذهب، سیاست، لباس، موسیقی، غذا و تفریباً هر چیزی نگرش خاص دارند۔

انسان برای نگرش خود دارای الگو می‌شود و تغییر چنین الگویی مستلزم تعدیلاتی است که به زحمت می توان از عهده‌ی آن برآمد. با توجه به اینکه رفتار مصرف‌کننده رفتارهایی است که مصرف‌کننده قبل از خرید، حین خرید و پس از خرید از یک محصول یا خدمت از خود بروز می‌دهد یک

عامل اساسی در پیش‌بینی و تداوم رفتار مصرف‌کننده نگرش مصرف‌کننده درباره کالا یا خدماتی است که قصد خرید و استفاده از آن‌ها را دارد و نگرش میزان انفعال یا احساس موافق یا مخالف نسبت به یک محرک است. درواقع محرک‌ها احساسات عاطفی هستند که مردم پیرامون پدیده‌ها دارند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۴۱۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۴۱۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۸,۳۰۰
تومان