دانلود کتاب صوتی فین تک، بیگ تک و بانک ها با صدای مائده سرشوقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی فین تک، بیگ تک و بانک ها

کتاب صوتی فین تک، بیگ تک و بانک ها نوشتهٔ الساندرا تاندا و کریستینا - ماریا شنا و ترجمهٔ کورش پرویزیان و محمدرضا فقیری و غلامرضا خوش‌سیما و مهدی فراهانی است. مائده سرشوقی گویندگی این اثر صوتی را انجام داده و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی فین تک، بیگ تک و بانک ها

کتاب صوتی فین تک، بیگ تک و بانک ها درمورد دیجیتال‌سازی و اثرات آن بر مدل‌های کسب‌و‌کار بانکی سخن گفته است. هدف اصلی کتاب صوتی حاضر، بررسی دیجیتال‌سازی و اثرات آن بر مدل‌های کسب‌وکار بانکی، تحلیل گزینه‌های استراتژیک اتخاذشده توسط انواع مختلف اپراتورها (فین‌تک، بیگ‌تک و شرکت‌های حاضر) در ارائهٔ خدمات بانکی و بررسی نحوهٔ تأثیرگذاری دیجیتال‌سازی بر مدل‌های کسب‌وکار مورداستفاده بانک‌ها و سایر ارائه‌دهندگان خدمات بانکی است. در همین راستا این کتاب صوتی، مدل‌های کسب‌وکار مورداستفادهٔ شرکت‌های فین‌تک، بیگ‌تک و مؤسسات بانکی را با تأکید بر تفاوت‌ها و شباهت‌ها تحلیل کرده است که شامل مباحث حاضر درمورد لزوم یک چارچوب قانونی جدید شده است. در این کتاب صوتی، نویسنده‌ها تجربیات و نظرات خود را در شش فصل زیر به اشتراک گذاشته‌اند:

فصل اول: معرفی انقلاب فین‌تک

فصل دوم: فعالیت‌های و مدل‌های کسب‌وکار فین‌تک

فصل سوم: رویکردهای استراتژیک بیگ‌تک - رقابت نگران‌کننده است؟

فصل چهارم: استراتژی‌های بانکی در پرتو فعالیت‌های مالی

فصل پنجم: چارچوب قانونی و اقدامات ابتکاری

فصل ششم: اقدامی برای سنتز: سناریوها، فرصت‌ها و چالش‌ها

شنیدن کتاب صوتی فین تک، بیگ تک و بانک ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد اثرات دیجیتال‌سازی بر کسب‌و‌کار بانکی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی فین تک، بیگ تک و بانک ها

«دیجیتال‌سازی بازارهای مالی تأثیر عمیقی بر ماهیت تأمین محصول و خدمت مالی مشتریان دارد. امروزه شرکت‌های تازه‌وارد (فین‌تک و بیگ‌تک) با به‌کارگیری فناوری‌های پیشرفته و مدل‌های نوآورانه کسب‌وکار در بازارهای مالی به فعالیت می‌پردازند و به شرکت‌های حاضر فشار رقابتی وارد می‌کنند. کتاب حاضر مدل‌های کسب‌وکار مورداستفاده شرکت‌های فین‌تک و بیگ‌تک و مؤسسات بانکی را با تأکید بر تفاوت‌ها و شباهت‌ها تحلیل می‌کند که شامل مباحث حاضر در خصوص لزوم یک چارچوب قانونی جدید است که ریسک‌ها و فرصت‌های بالقوه ایجاد شده توسط فین‌تک را متعادل نماید.

توسعه اقتصاد دیجیتال بر همه صنایع و بخش‌های کسب‌وکار تأثیر می‌گذارد و فرایند تولید را در سرعت و شدتی بی‌سابقه تغییر می‌دهد (آرنر و همکاران ۲۰۱۶). شیوه جدیدی از زندگی، تفکر و عمل در حال ظهور است که بر زندگی اقتصادی مردم ازجمله عادات و فعالیت‌های حرفه‌ای آن‌ها تأثیر می‌گذارد. دیجیتال‌سازی زندگی را ساده‌تر ساخته و رویکرد ما به خدمات را تغییر می‌دهد. تأثیر آن بر صنعت مالی و به‌طور خاص در خدمات بانکی قابل‌توجه است که در آن شرکت‌های تازه‌وارد یا به‌اصطلاح شرکت‌های فین‌تکی حضور دارند. این شرکت‌ها راه‌حل‌های تکنولوژیکی و دیجیتالی را برای ارائه خدمات مالی به کار می‌گیرند و رویکردهای استراتژیک نوآورانه و مدل‌های کسب‌وکاری را توسعه می‌دهند که علایق و اولویت‌های مشتریان را برآورده سازند.

درنتیجه، فضای سیستم مالی در حال گسترش است تا بخش جدیدی از صنعت تحت عنوان فین‌تک را در برگیرد. چشم‌انداز بازار مالی به شکل بنیادین دچار تغییر شده است و نوآوری‌های تکنولوژیکی مرزهای بین محصولات و خدمات مالی را از بین برده است و نهادها یا دارای مجوز هستند یا درواقع به ارائه محصولات و خدمات می‌پردازند. نتیجه‌ای دیگر این است که پویایی‌ها و نیروهای رقابتی جدید با پیامدهایی برای واسطه‌های مالی حاضر دارای سهم بازار درحال‌توسعه هستند. انقلاب فین‌تک به‌طور خاص بر بانک‌هایی تأثیرگذار است که مجبورند در مواجهه با رقابت درباره کسب‌وکار خود تجدیدنظر کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۹۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۹۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۱,۱۰۰
تومان